جدا از مزایای بهداشتی و زیست محیطی ، دوچرخه ها بیشتر به دلیل مقرون به صرفه بودن روش های حمل و نقل شناخته می شوند.
اما این بدان معنا نیست که همه دارندگان دوچرخه به دنبال کاهش هزینه های حمل و نقل هستند. در واقع ، یک گروه جدید اکنون در صنعت دوچرخه سواری تأثیر دارد - افراد فوق العاده ثروتمند.
دوچرخه های الکترونیکی دوچرخه های مجهز به باتری هستند که در چندین کشور اروپایی محبوب شده اند. آنها تا 40000 یورو (45000 دلار) به فروش می رسند. و حتی نیازی به پدال زدن توسط کاربران ندارند. بنابراین موتورسواران حتی می توانند از تپه ها بالا و پایین بروند بدون اینکه واقعا عرق بریزند.
استارتاپ ها در اروپا این ایده را گرفته اند و با آن کار می کنند. تعداد معدودی از شرکت ها از جمله Leaos ، Karbon Kinetics و Trefecta دوچرخه ها را در اشکال مختلف و در محدوده قیمت ارائه می دهند. اگرچه هیچ کدام به اندازه دوچرخه های سنتی مقرون به صرفه نیستند ، اما به اندازه کافی پایین آمده اند تا برخی از غیر میلیونرها بتوانند خرید را منطقی بدانند.
اما بدون هزینه و مزایای ورزش ، بعید است که دوچرخه های الکترونیکی مورد توجه همان مصرف کنندگان دوچرخه های معمولی قرار بگیرند. در حالی که محیط زیست قطعاً یک مسئله داغ است ، بعید به نظر می رسد که تنها مزایای زیست محیطی بتواند بسیاری از مصرف کنندگان را متقاعد کند که 40000 دلار با دوچرخه کاهش دهند.
اما مزیت دیگری نیز برای دوچرخه های الکترونیکی وجود دارد که باعث جذابیت بیشتر آنها برای مصرف کنندگان ثروتمند می شود.
قابلیت حمل و نقل آنها را برای صاحبان قایق های تفریحی که می خواهند حمل و نقل شخصی خود را هنگام سفر به جزایر یا کشورهای مختلف با آب انجام دهند ، مناسب می کند.
از آنجا که آنها مشتریان خاص با بودجه های خاص (کلان) را هدف قرار می دهند ، استارت آپ های دوچرخه الکترونیکی همچنین باید با بازاریابی و جایگذاری محصولات خلاقیت خود را انجام دهند. آنها نمی توانند فقط به دارندگان دوچرخه بازاریابی کنند و محصولات خود را در مغازه های دوچرخه فروشی سنتی بفروشند.
در واقع ، آرمین اوبرهولنسر ، بنیانگذار Leaos ، به CNN گفت که بیشتر مشتریان فوق العاده ثروتمند دوچرخه الکترونیکی رویای رفتن به فروشگاه های دوچرخه سواری سنتی را ندارند. بنابراین این شرکت در عوض محصولات خود را در فروشگاه های طراحی و نمایشگاه های اتومبیل می فروشد.
اگرچه آنها هنوز در ایالات متحده واقعاً موفق نشده اند ، اما برخی از همین شرکتهای اروپایی چشمشان به گسترش است. بنابراین دوچرخه های الکترونیکی به زودی می توانند به پایه های اصلی شهرهای کشور تبدیل شوند. یا اینکه به خوبی می توانند موارد جدیدی باشند که برای چند سال محبوب هستند و سپس در مبهم شدن محو می شوند. اما مزایای اندکی که آنها به مصرف کنندگان خاص ارائه می دهند حداقل آنها را برای افرادی که توانایی خرید آنها را دارند جذاب می کند.
ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون: