گوگل از سیستم‌عامل Android Wear 2.0رونمایی کرد

+3
گوگل از سیستم‌عامل Android Wear 2.0رونمایی کرد
حتما تا الان متوجه شده‌اید که امشب گوگل کنفرانس سالیانه‌ی Google IO را برگزار کرده و در جریان آن از برنامه‌های‌اش در حوزه‌های IT و تکنولوژی طی سال آینده خبر داده است. بخش زیادی از این کنفرانس را دستاوردهای نرم‌افزاری گوگل خصوصا در زمینه‌ی سیستم‌های عامل تشکلیل داده بود. گوگل از برنامه‌هایی که برای سیستم‌عامل جدیدش یا همان اندروید N در سر دارد، در جریان این کنفرانس رونمایی کرد.

اما یکی از مهم‌ترین خبرهای این کنفرانس به رونمایی از نسخه‌ی دوم از سیستم‌عامل Android Wear اختصاص داشت. سیستم‌عاملی که گوگل برای گجت‌های پوشیدنی طراحی کرده. Android Wear 2.0 بزرگترین بروزرسان برای این سیستم‌عامل پرکاربرد از زمان معرفی‌اش در سال 2014 میلادی به‌شمار می‌رود.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های نسخه‌ی جدید از سیستم‌عامل Android Wear که قرار است پاییز امسال در اختیار کاربران قرار بگیرد، امکان استفاده از آن به‌شکل کاملا مستقل است. یعنی کاربران برای استفاده از آن دیگر به یک تلفن‌همراه هوشمند یا هر دستگاه هوشمند دیگری در نزدیکی گجت پوشیدنی‌شان نیاز ندارند.

دیوید سینگلتون که از طرف گوگل وظیفه‌ی رونمایی از این سیستم‌عامل جدید را برعهده داشت، در تمام طول مراسم IO امشب تاکید می‌کرد که هر آن‌چه در قالب دمو از Android Wear 2.0 به‌نمایش درآمد، بدون دخالت تلفن‌همراه هوشمندی بوده. حالا تمام ساعت‌هایی که از سیستم‌عامل Android Wear بهره می‌برند به‌شکل مستقل می‌توانند به شبکه‌ی Wi-Fi متصل بشوند و نیازهای کاربران‌شان را برطرف کنند.

گوگل تاکید می‌کند که هدف از طراحی نسخه‌ی جدید از Android Wear تمرکز روی سلامت و تناسب اندام کاربران، امکان ارتباط میان کاربران بدون واسطه‌ی دستگاه‌های هوشمند و امکانات شخصی‌سازی بوده. حالا ساعت‌های هوشمند می‌توانند اطلاعات مربوط به اپ‌های مختلف را به‌شکل مستقل برای کاربران‌اش نمایش بدهند. به‌واسطه‌ی کیبرد بهینه‌ای که برای این سیستم‌عامل طراحی شده است، کاربران می‌توانند با سهولت بیش‌تری از برنامه‌های پیام‌رسان استفاده کنند و بدون نیاز به هر دستگاه دیگری با کاربران در تعامل باشند.

همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، نسخه‌ی دوم از Android Wear در پاییز امسال دراختیار کاربرانی که از گجت‌های پوشیدنی سازگار با این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند، قرار خواهد گرفت.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,218 بازدید

    0 نظر

    درج: 1 خرداد 1395

    توسط: goljah
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir