پسری که ادعا می کند پیش از تولد در کره زمین، مریخی بوده!

+1
پسری که ادعا می کند پیش از تولد در کره زمین، مریخی بوده!

مصاحبه با پسرمریخی ، صحبت های خواندنی و جالب پسر روسی که ادعا می کند در گذشته مریخی بوده و دوباره در زمین متولد شده است.

مصاحبه با پسرمریخی

مصاحبه با پسرمریخی | بوریس “بوریسکا” کیپریانوویچ ، پسر ۲۱ ساله روسی ادعا می کند در زندگی پیشین در مریخ می زیسته تا آنکه جنگ هسته ای اتمسفر و تمام تمدن سیاره سرخ را نابود کرده است. سپس او دوباره در کره زمین به دنیا آمده و زندگی گذشته خود را به یاد می آورد! به گزارش نیک صالحی بوریسکا از سه سالگی ادعا می کند از مریخ آمده و مادرش نادشدا نیز می گوید از همان بدو تولد پسرش می دانسته که پسرش خاص است. این زن می گوید در طول زایمان دردی احساس نکرده و وقتی برای اولین باراو را در آغوش گرفته ، نوزاد همانند یک فرد بزرگسال وی را تماشا کرده است. ظاهرا وی بعد از دو هفتگی خودش قادر به نگه داشتن سرش بدون کمک بوده و از چهار ماهگی نیز صحبت کردن را شروع کرده است. مادر وی مدعی است که وی پس از گذشت یک سال و نیم از سنش قادر به خواندن و نقاشی بود و از سن ۲ سالگی وی را در مهدکودک ثبت نام کرده اند و معلمان او فورا متوجه توانایی های شگفت انگیز زبانی و حافظه او شدند.

 

 
 

 

 نادشدا می گوید: ” گاهی اوقات حالت نیلوفری (مانند سبک یوگا) می نشست و برای ما از مریخ ، سیستم سیارات و تمدن های دیگر صحبت می کرد و به راستی حیرت زده می شدیم.” ” او می توانست نام تمامی سیاره های منظومه شمسی و تعداد آنها را نام ببرد. ابتدا برای ما دیدن این وضعیت ترسناک بود و فکر می کردم پسرم خارج از کنترل است ولی بعد تصمیم گرفتم صحبت های او را چک کنم تا ببینم آیا به راستی چنین چیزی وجود دارد.” “من چندین کتاب در مورد ستاره شناسی تهیه کردم و پس از آنکه دانستم پسرم چنین اطلاعات وسیعی در مورد این علم دارد شوکه شدم.” ادعا می شود بوریسکا در سال ۱۹۹۶ به همراه تعداد دیگری از هم نوعانش در کره زمین متولد شده تا کمک کنند فاجعه مشابهی در زمین رخ ندهد. بوریس خود و دیگر افراد مشابه اش را “بچه های نیلی” می نامد و می گوید اولین بار به عنوان یک خلبان مریخی در طول دوره مصر باستان ، کره زمین را دیده است. 

 

 
 

 

مصاحبه با پسرمریخی بوریسکا

بوریس می گوید: “من آن زمان را به یاد دارم، ۱۴ یا ۱۵ ساله بودم. مریخی ها تمام مدت در جنگ بودند بنابراین من اغلب با یکی از دوستانم در حملات هوایی شرکت می کردم.” “ما می توانستیم در زمان و فضا در سفینه های گرد پرواز کنیم ولی از یک هواپیمای مثلثی می توانستیم زمین را مشاهده کنیم. سفینه های فضایی مریخی بسیار پیچیده هستند.

این وسیله ها چند لایه هستند و می توانند بر فراز تمام کهکشان ها پرواز کنند.” بوریس همچنین مریخی ها را چنین توصیف می کند: آنها تا قدی حدود ۲۱۳ سانتی متر می رسند و از ۳۰- ۳۵سالگی دیگر علائم سن دار شدن در آنها متوقف می شود و با دی اکسید کربن تنفس می کنند. وقتی از وی سوال شد چرا او نیاز به تنفس دی اکسید کربن ندارد، پاسخ داد: “وقتی در این بدن هستم، اکسیژن تنفس می کنم. ولی می دانید اکسیژن باعث پیر شدن بدن می شود.”

 

 
 

 

 این پسر مریخی می گوید:

“نه من از مرگ نمی ترسم. چرا که ما همیشه زنده هستیم.” او همچنین اضافه کرد مردم او هنوز زنده هستند ولی اکنون در نتیجه جنگ هسته ای، در اعماق زمین زندگی می کنند. در مورد تماس او با مصری های باستان، بوریسکا می گوید: “وقتی مجسمه ابوالهول باز شود، زندگی بشری تغییر می کند، این مجسمه یک مکانیسم خاص برای باز شدن داد که جایی در پشت گوش آن پنهان است و من دقیقا یادم نیست.” او همچنین در مورد یک تمدن باستانی به نام “لموریا” صحبت می کند که در زمین می زیستند ولی بر اثر فاجعه طبیعی و جاری شدن آب اقیانوس در تمامی قاره، نابود شده اند. مصاحبه جنجالی بوریس با خبرگزاری پراژکت کاملوت چند سال پیش صورت گرفت و گرچه توجه زیادی را در آن زمان به خود جلب کرد ولی هیچ اطلاعات جدیدی از آن در دست نیست. 

 

 
 

 

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    6,901 بازدید

    2 نظر

    درج: 18 آبان 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (2 مورد)

    من داستان اینکه افرادی درون زمین زندگی میکنند رو شنیدم که توسط یک خلبان امریکایی کشف شده و به اون گفتن که اینارو فاش نکنه و او این اطلاعت رو به همسرش برای انتشار میده..
    ::مهروماه::
    سلام
    دنیای عجیبیه و هر چیزی ممکنه
    .
    1401/04/3 - 19:53
  • 0
    Parsa
    خیلی خفن دانشمندان اختر شناسان ستاره شناسان فیزیکدا ها باید فکر کنند من میگم راست میگه چون چیز های زیادی در مریخ است
    .
    1401/04/1 - 01:26
  • 0
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir