سلاح ضد جاذبه نازی

0
سلاح ضد جاذبه نازی

با توجه به پیشرفت‌های علمی و تکنولوژیکی چشم‌گیر آلمان در زمان اوج حکومت نازی‌ها، صحبت‌های زیادی در مورد تسلیحات فوق پیشرفته این کشور مطرح شده که دای گلوک (Die Glocke) هم یکی از آن‌هاست؛ در ادامه با این وسیله مرموز و جنجالی بیشتر آشنا می‌شویم.

از زمان شکست آلمان نازی در جنگ جهانی دوم تاکنون صحبت‌ها و نظریه‌های مختلفی در مورد پیشرفت‌های جالب‌توجه آلمان‌ها در اواسط قرن ۲۰ میلادی مطرح شده و شواهد زیادی از دستاوردهای مرتبط با دانش و فناوری نازی‌ها وجود دارد که توانایی دانشمندان این حزب در جابه‌جایی مرزهای علم را نشان می‌دهد.
در همین رابطه، یکی از جنجالی‌ترین موضوعات مورد بحث هنگامی که صحبت از سلاح‌های عجیب و پیشرفته آلمانی پیش می‌آید، ناقوس نازی‌ها یا همان دای گلوک (Die Glocke) است که به عنوان وسیله‌ای ضد جاذبه و یا حتی دستگاهی برای سفر در زمان شناخته می‌شود.

Die Glocke به اصطلاح معروف ناوگان ناسیونال بود - به اصطلاح Wunderwaffe.

 

 
 

 

Wunderwaffen - Wunderwaffen یک عبارت آلمانی برای به اصطلاح است "سلاح های معجزه آسا". این اصطلاح توسط آلمان نازی در طول جنگ جهانی دوم مورد استفاده قرار گرفت تا چندین "ابرقدرت" انقلابی را تعیین کند. اکثر این سلاح ها توسعه یافته و درگیر جنگ های اندک اندک بوده و دیر به معکوس کردن روند جنگ می پردازند. - ویکیپدیا
این یک روزنامه نگار و نویسنده لهستانی بود ایگور ویتوکوسکی در کتاب حقیقت در مورد Wunderwaffe (2000). او و دیگر نویسندگان آن را در ارتباط با ضد گرانش، مخالفت نازی ها و تحقیقات انرژی آزاد قرار دادند. Witkowski به جزئیات در مورد فرار کرد Die Glocke در یک متن بازجویی از افسر اس اس جاکوب اسپرنبرگ، که به لطف ارتباط با اطلاعات لهستان دریافت کرد.
در آن، Sporrenberg در مورد جزئیات یک آزمایش که در پایگاه مخفی Riese، که در کوه های Sowy در نزدیکی Waclaw در نزدیکی مرز جمهوری چک واقع شده بود، صحبت می کند. بسیاری از نویسندگان گزارش دادند که نازی ها از این دستگاه برای سفر زمان استفاده می کنند.

 

 
 

 

بر اساس یک مقاله از پاتریک کیگر در مجله National Geographic منتشر شده است Die Glocke با توجه به سلاحهای مخفی دیگر، نوعی گمانه زنی در میان مردم است. سلاح Die Glocke آن را به عنوان یک سلاح مخفی جادویی ارائه شد. این تکنولوژی مبتنی بر فناوری بود که به مراتب بیش از هر چیزی بود که بشریت توانست تا آن زمان ایجاد کند.

احتمال وجود فناوری انقلابی موجب تخیل بسیاری از نویسندگان شده است. بعضی از آنها مانند یان ون Helsing، Norbert-Jürgen Ratthofer و Vladimír Terziski هیچ مشکلی در تصحیح واقعیت با یک فانتزی کوچک از جمله اسلحه های عرفانی، طنز نازی ها، جوامع مخفی و UFO ها، پدیده ای است که در دهه 1950 به سرعت گسترش یافت.

پس مرگ Die Glocke چیست؟

 

 
 

 

Die Glocke پروژهیی بود که دانشمندان آلمانی نازی برای تأسیس اس اس در تاسیسات معروف Riese کار میکردند. زنگ به عنوان یک دستگاه ساخته شده در فلز جامد و سنگین با اندازه تقریبی 2,7 و ارتفاع بین 3,7 و 4,6 متر توصیف شده است. همانطور که از نام این نام، شکل شبیه زنگ بزرگ بود.
با توجه به مصاحبه کوک با ویتکوفسکی، این دستگاه شامل دو سیلندر متضاد بود که با یک ماده رنگ بنفش مانند جیوه پر شده بود.

این مایع فلزی کد شده بود Xerum 525 و آن را در یک جعبه متری بالا در مورد سرب ذخیره شده است. گفته شده است که مواد دیگر مانند پراکسید توریوم و بریلیم در آزمایشات استفاده شده است.
Witkowski توضیح می دهد که زمانی که زنگ فعال شد، آن را تا حد 150 تا 200 متر بود.

پس هدف Die Glock چیست؟

 

 
 

 

روزنامه نگار لهستانی توضیح داد که هدف این پروژه ایجاد یک درایو ضد گرانش است؛ به همین دلیل است که Die Glocke با زنجیرهای قوی پایه گذاری شده است.
Witkowski توضیح می دهد که وقتی زنگ فعال شد، می تواند به موجودات زنده که در 150 تا 200 متر بودند، مرگ را به وجود آورد. مرگ ناشی از انجماد خون در سیستم گردش خون، تجزیه مواد آلی و غیره است. پنج نفر از هفت عضو تیم تحقیقاتی به رهبری فیزیکدان Walther Gerlach او در طول آزمایش فوت کرد و علت مرگ ناشناخته بود.


Witkowski در کتاب خود می گوید که الای کارتن دانشمند فرانسوی پس از جنگ جهانی اول اقدامات مهمی در تحقیق ضد گرانشی انجام داده است. \ t اما ضد گرانش ایجاد شده توسط دستگاه برای یافتن کاربرد آن بسیار ضعیف بود. در این فن آوری بود که Die Glocke می تواند بر اساس آن باشد.
براساس شواهد ، ویتکوفسکی ادعا می کند که در مجاورت دره ای که Waclaw در آن قرار دارد (50 ° 37'43 "S 16 ° 29'40" E) ، در حدود 3,1 کیلومتری جنوب شرقی مجتمع اصلی سوکولک (بخشی از Reise) یک ویرانه وجود دارد. سازه های بتونی معروف به Henge. این ساختمان می تواند به عنوان یک زمین آزمایش برای آزمایش های ضد گرایش خدمت کند.

با این حال، باقی مانده از یک ساختمان محروم بقایای یک ساختمان صنعتی عادی است.

بنابراین، آیا Die Glock وجود دارد یا خیر، بنابراین یکی از بزرگترین اسرار عصر نازی ها باقی می ماند. با این حال، ما می دانیم که Reise واقعا وجود دارد و شامل راهروهای زیرزمینی و مجتمع هایی است که از 1943 ساخته اند.
تقریبا 13 هزاران زندانی، بیشتر از آشویتس، در این پروژه کار می کردند. بر اساس شهادت معمار امپراتوری، آلبرت اسپیر، بودجه حدود 150 میلیون مارک بود.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,631 بازدید

    0 نظر

    درج: 1 شهریور 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    نام:*
    ایمیل:*
    سوال: نام پایتخت ایران؟
    پاسخ:*
    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های واقعا جامع انسانی
    همراه من
    کتاب های برنامه ریزی
    کتاب های لقمه

    دسته بندی مطالب

    کتاب های موضوعی
    کتاب های پاور تست

    آخرین نظرات ارسالی

    باسلام کتاب عربی جامع مهر وماه یکی از کتاب های بسیار قوی مناسب
    سارا 1403/04/31 - 15:29
    بورسیه🙂
    سلام وقت بخیر من تو اردیبهشت این کتاب رو از سایت خریداری کردم و
    سلام ببخشید من عینکی هستم می تونم وارد این رشته بشم؟
    مصیب 1403/04/27 - 21:58
    بد نبود
    ببخشید کتاب که الان در دسترس هست برای کنکور 1404 مناسبه؟

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir