آیا می توانید معمای پل و زامبی ها را حل کنید؟

0

معمای مطرح شده

مشاهده پاسخ معما

شما توسط چند زامبی تعقیب می شوید.
چهار نفر هستند که باید به آن طرف پل بروند ، هر کدام زمان خاص خود را برای عبور از آن لازم دارند. از این بدتر ، پل فقط می تواند دو مورد از آنها را برای هر بار عبور پشتیبانی کند ، در غیر این صورت خراب می شود.

گذراندن آن دوره کارآموزی در یک آزمایشگاه کوهستانی از راه دور شاید بهترین ایده نبوده است. کشیدن آن اهرم با نماد جمجمه فقط برای دیدن اینکه چه کاری انجام داده است نه خیلی هوشمند ، اما اکنون زمان پشیمانی نیست زیرا شما باید سریع از این زامبی های جهش یافته دور شوید.

 

 
 

 


با شما سرایدار ، دستیار آزمایشگاه و استاد قدیمی هستید. شما یک هدف اصلی دارید، اما تنها یک راه برای ایمنی وجود دارد: از طریق یک پل طناب قدیمی که یک تنگه عظیم را پوشانده است. در عرض یک دقیقه می توانید با سرعت حرکت کنید در حالی که دستیار آزمایشگاه دو دقیقه طول می کشد. سرایدار کمی کندتر است و به پنج دقیقه زمان نیاز دارد و استاد ده دقیقه طول می کشد و طنابها را در هر مرحله نگه می دارد. با محاسبات استاد ، زامبی ها در بیش از 17 دقیقه شما را مجذوب خود می کنند ، بنابراین شما فقط آنقدر وقت دارید که همه را رد کنید و طناب ها را ببرید. متأسفانه ، این پل می تواند همزمان فقط دو نفر را در خود جای دهد. برای بدتر کردن شرایط ، آنقدر تاریک است که به سختی می توانید ببینید و فانوس قدیمی که در راه خود گرفتید فقط منطقه کوچکی را روشن می کند.

آیا می توانید راهی پیدا کنید تا همه به موقع فرار کنند؟ به یاد داشته باشید: بیش از دو نفر نمی توانند از روی پل با هم عبور کنند ، هر کسی که عبور می کند یا باید فانوس را نگه دارد یا در کنار آن بماند و هر یک از شما می توانید با خیال راحت در تاریکی دو طرف تنگه منتظر بمانید. از همه مهمتر ، همه باید قبل از ورود زامبی ها با خیال راحت از آن جا عبور کنند. در غیر این صورت ، اولین انسان زنده می تواند روی پل قدم بگذارد در حالی که مردم هنوز روی آن هستند. سرانجام ، هیچ ترفندی برای استفاده در اینجا وجود ندارد.
نکته:باب می تواند در عرض 1 دقیقه عبور کند ، لیلی این کار را در 2 دقیقه انجام می دهد ، سرایدار جان در 5 دقیقه عبور می کند و  استاد (پیرمرد) به 10 دقیقه زمان نیاز دارد.
شما نمی توانید به طناب پل که پاره کرده اید آویزان شده و به سمت امن خود را پرتاب کنید،یا به دره افتاده و از پل به عنوان یک قایق استفاده کنید یا با زامبی ها دوست شوید. ، اکنون مکث کنید! اما راهی وجود دارد. نکته اصلی این است که با تلفیق شدن دو کندرو ترین افراد ، زمان تلف شده را به حداقل برسانید.

 

 
 

 


هوا آنقدر تاریک است که برای عبور از پل به چراغ قوه نیاز دارند. بنابراین فرد سریعتر باید با سرعت کمتری بماند: اگر باب و جان با هم بروند ، باب باید سرعت خود را کم کند تا جان بتواند ببیند ، بنابراین 2 نفر در مجموع 5 دقیقه (زمان جان) طول می کشد تا به سمت دیگر پل برسند.

 

 
 

 


زامبی ها 17 دقیقه دیگر به شما می رسند و اگر این کار را انجام دهید ، ضرر می کنید.

 

 
 

 


سرانجام ، هیچ ترفندی برای استفاده وجود ندارد. شما نمی توانید با استفاده از طناب از روی پل چرخش کنید ، نمی توانید از پل به عنوان قایق استفاده کنید یا با زامبی ها دوست شوید. با این حال ، می توانید از روی پل عبور کنید - تا زمانی که فانوس را نگه داشته اید.
شما باید چند سفر برگشت با فانوس انجام دهید ، می خواهید سریعترین افراد را برای انجام این کار داشته باشید. بنابراین ، شما جان دستیار آزمایشگاه به سرعت با فانوس روبرو می شوید ، اگرچه باید کمی سرعت خود را کم کنید تا با سرعت او مطابقت داشته باشد. بعد از دو دقیقه ، هر دوی شما روبرو ی پل هستیدو بعد با فانوس عقب می دوید.
فقط سه دقیقه می گذرد. تا کنون خیلی خوب. حالا قسمت سخت فرا می رسد. استاد و سرایدار فانوس را برداشته و با هم رد می شوند. این کار ده دقیقه طول می کشد از آنجا که نگهبان مجبور است سرعت آهسته را برای استاد قدیمی که مدام غر می زند که احتمالاً نباید دید شبانه به زامبی ها می داد ، ببرد. تا وقتی که آنها روبرو شده اند ، فقط چهار دقیقه مانده است و شما هنوز در سمت اشتباه پل گیر کرده اید. اما به یاد داشته باشید ، دستیار آزمایشگاه در آن طرف منتظر بوده است ، و او دومین سریعترین گروه است. بنابراین او فانوس را از استاد می گیرد و دوباره به طرف شما می دود. در حال حاضر تنها دو دقیقه مانده به این مرحله ، شما دو نفر آخرین عبور را انجام می دهید. همانطور که در انتهای تنگه قدم می گذارید ، طناب ها را می برید و پل را پشت سر خود فرو می ریزید ، دقیقاً در زمان کافی.

پس ابتدا همراه با دستیار(دختر) از روی پل عبور کرده و به سرعت برمی گردید...
مرحله دوم فانوس را به استاد و سرایدار میدهید تا دو نفری عبور کنند و به آن سوی پل نزد دختر بروند...

 

 
 

 مرحله سوم دختر فانوس را از آنها گرفته و به سمت شما می دود تا با یکدیگر از پل عبور کنید...

 

 
 

 

 مرحله چهارم بعد از عبور طناب را میبرید.


 
 

 

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,326 بازدید

    0 نظر

    درج: 23 خرداد 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir