کوین سیستروم

0
کوین سیستروم
کوین سیستروم یک کارآفرین آمریکایی است که بیشتر به عنوان بنیانگذار اینستاگرام، برنامه اشتراک گذاری عکس و شبکه اجتماعی شناخته می شود. امروزه اینستاگرام تاثیر زیادی در زندگی ما داشته است. بعضا ساعت ها از روز خود را در این فضا می گذرانیم. البته اینستاگرام علاوه بر یک فضای سرگرمی باعث ایجاد بسیاری از کسب و کار های خانگی شده است. تمام این ها به لطف کوین سیستروم و مایک کرایگر اتفاق افتاده است.

کوین سیستروم کیست؟

کوین سیستروم هم بنیانگذار یکی از معروف ترین شبکه های اجتماعی اینستاگرام است. مانند اکثر بچه ها، او نیز علاقه زیادی به بازی های ویدیویی داشت و حتی هنگام بازی “Doom 2” سطوح مختلفی را توسعه داد. سرانجام، او میل خود را نسبت به برنامه نویسی پرورش داد. حتی در دوران دانشجویی ، به عنوان یک برنامه نویس پیشرفت کرد.

وی به اندازه کافی قادر به انتخاب در”برنامه همفکران میفیلد” بود و این مهارت وی را در رابطه با فناوری افزایش داد. وی لیسانس خود را در رشته علوم و مهندسی مدیریت گذرانده و شغلی را آغاز کرده است که تاثیر آن بر فعالیت های شبکه های اجتماعی به طرز عظیمی بوده است. او با غول فناوری یعنی گوگل کار کرد. سپس به یک شرکت تازه کار به نام ‘Nextstop’ تغییر شغل داد.

هنگام کار در Nextstop ، او به ایده توسعه یک چیز بزرگ جدید در دنیای اینترنت رسید. در ابتدا، او و همكارش مایک برنامه ای به نام “Burbn” ایجاد كردند. اما كاربرد آن برای كاربران بسیار پیچیده و دشوار بود. بنابراین این دو نفر در ایجاد آخرین احساس شبکه های اجتماعی به نام “اینستاگرام” نقش مهمی داشتند. اینستاگرام به عنوان یک اصطلاح مفهومی ظهور کرده و به هیچ عنوان نیازی به معرفی ندارد.


سنین جوانی و تحصیلات سیستروم

سیستروم در سال 1983 در هالیستون ، ماساچوست متولد شد. او پسر دایان پلس، یک مدیر بازاریابی در Zipcar است. که در اولین حباب دات کام نیز در Monster و Swapit کار می کرد. داگلاس سیستروم، معاون رئیس جمهور در منابع انسانی در شرکت های TJX.
سیستروم در مدرسه میدلکس در کنکورد، ماساچوست تحصیل کرد. در آنجا با برنامه نویسی رایانه آشنا شد. علاقه او از بازی در Doom 2 و خلق سطح خودش در کودکی بیشتر شد. هنگامی که در دبیرستان بود ، در Boston Beat ، فروشگاه ضبط وینیل در بوستون کار می کرد.

سیستروم در دانشگاه استنفورد تحصیل کرد و در سال 2006 با مدرک لیسانس در رشته علوم مدیریت و مهندسی فارغ التحصیل شد. در استنفورد ، او عضوی از انجمن برادری سیگما نو بود. وی ترم زمستانی سومین سال خود را در فلورانس گذراند و در آنجا به تحصیل در رشته عکاسی پرداخت.
او اولین طعم و مزه دنیای استارتاپ را وقتی دریافت که به عنوان یکی از دوازده دانشجوی برای شرکت در برنامه همکاران میفیلد در دانشگاه استنفورد انتخاب شد، چشید. این بورس تحصیلی منجر به کارآموزی وی در Odeo شد. شرکتی که در نهایت باعث ایجاد توئیتر شد.

فعالیت های حرفه ای

و عملکردهای Google Calendar ، Gmail ، Spreadsheets ، Docs و سایر محصولات شرکت را مدیریت کرد.
در طول دو سال اشتغال در اشت، او در ابتدا با محصولاتی مانند Google Reader و Gmail بیشت هر داربرد دارند.. سال بعد ، او به تیم توسعه شرکت شرکت پیوست.

گوگل

وی پس از فارغ التحصیلی از استنفورد ، با کار بر روی جیمیل، تقویم گوگل، صفحات گسترده و سایر محصولات به گوگل پیوست. وی دو سال در گوگل به عنوان بازاریاب محصول به سر برد. سیستروم گوگل را از سرخوردگی از عدم انتقال به برنامه همیار مدیر محصولات منصرف کرد.

کوین پس از خروج از گوگل برای پیوستن به Nextstop ، یک راه اندازی توصیه مکان توسط گوگل سابق که در سال 2010 توسط فیس بوک خریداری شد. سیستروم به فکر ترکیدن اعلام حضورها و بازی های محبوب اجتماعی افتاد. او نمونه اولیه آنچه بعدا به باربن تبدیل شد را ساخت و آن را در یک مهمانی برای کسب و کار های پایه و آندرسن هوروویتز قرار داد. او هنگامی که در تعطیلات در مکزیک به سر می برد. هنگامی که دوست دخترش تمایلی به ارسال عکس هایش نداشت، به این ایده دست یافت. زیرا هنگام گرفتن توسط دوربین آیفون 4 به نظر کافی نمی رسید. راه حل این مشکل استفاده از فیلترها بود. تا به طور موثری حقارت کیفی عکس ها را پنهان کند. متعاقبا ، کوین فیلتر X-Pro II را توسعه داد که امروزه همچنان در اینستاگرام استفاده می شود.


اینستاگرام

در سال 2010 ، سیستروم خدمات شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری عکس و بعدا اشتراک گذاری ویدئو را با مایک کریگر در سانفرانسیسکو ، کالیفرنیا تاسیس کرد. نام “اینستاگرام” از کلمات “دوربین فوری” و “تلگرام” است. “

در آوریل 2012 ، اینستاگرام ، همراه با 13 کارمند ، به مبلغ 1 میلیارد دلار پول نقد و سهام به فیس بوک فروخته شد. بر اساس گزارش های متعدد ، معامله سیستروم 400 میلیون دلار بر اساس سهام مالکیت وی در این تجارت خالص بود. یکی از مشارکت های اساسی در این خرید این است که مارک زاکربرگ اظهار داشت که فیس بوک متعهد به ساخت و رشد مستقل اینستاگرام است. این به سیستروم اجازه می دهد تا همچنان به هدایت Iینستاگرام بپردازید.

به گفته گوین سیستروم اینستاگرام نوعی ارتباطی است که با آیفون همیشه با شما در دنیای رسانه های اجتماعی کاملا مطابقت دارد. اینستاگرام یک شبکه اجتماعی است که در اطراف عکس ها ساخته شده است ، جایی که افراد می توانند به سرعت در مورد آنها نظر دهند یا “مانند” عکس ها و به اشتراک گذاری آنها در توییتر یا فیس بوک. سیستروم اینستاگرام را به عنوان یک شرکت رسانه ای معرفی می کند. که در مورد تبلیغات ویدیویی توسط شرکت های بزرگی مانند: دیزنی ، اکتیویژن ، لانکوم ، موز جمهوری و CW در اواخر سال 2014 توضیح می دهد.

نظرات در مورد کپی برداری از ایده ها در صنعت

اینستاگرام در موارد متعددی به دلیل کپی کردن عملکردهای مختلف از نزدیکترین رقیب خود اسنپ چت متهم شده است. در رابطه با این موضوع ، سیستروم استدلال كرد كه همه خدمات جدیدی كه امروزه توسط شركت های فن آوری راه اندازی شده اند. مخلوط محصولات موجود است و “همه این ایده ها وقتی آنها را ریكسی می كنید و طعم خاص خود را می آورید ، اصلی هستند. سیستروم همچنین استدلال کرد که “شما می توانید ریشه های هر ویژگی را که هرکسی در برنامه خود دارد ، جایی در تاریخ فناوری ردیابی کنید و این فقط فقط یه موز نحوه کار دره سیلیکون بود.

جوایز و دستاوردها

-در سال 2012 ، کوین با “بنیانگذار سال” در “ششمین جوایز سالانه Crunchies” اهدا شد.
-کوین جایرعهعحب Webby Breakout ادورد ’را با بنیانگذار‘ Instagram ’در سال 2012 به اشتراک گذاشت.
-او دریافت کننده جایزه “CFDA Social Media Award” در سال 2015 بوده است.

زندگی شخصی کوین سیستروم

سیستروم در تاریخ 31 اکتبر 2016 در ناپا ، کالیفرنیا ، با نیکول شوئتز ، بنیانگذار و مدیرعامل اولین سرمایه گذاری انرژی پاک ،گروه انرژی سوترو ازدواج کرد. آن ها زمانی که هر دو دانشجو در استنفورد بودند با یکدیگر آشنا شدند و در سال 2014 نامزد کردند. این زوج در ژوئن 2018 از دختری به نام فریا سیستروم استقبال کردند.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    624 بازدید

    0 نظر

    درج: 18 اردیبهشت 1402

    توسط: u-143390
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir