راز افراد موفق چیست؟

0
راز افراد موفق چیست؟
اگر خواستار پیشرفت و موفقیت در زندگی خود هستید، باید توسعه فردی را جدی گرفته و برای آن تلاش کنید. و راز افراد موفق را بدانید.افراد موفق درست مثل من وشما انسان هستند. من می دانم که کلمه «فوق بشری» غالباً هنگام صحبت کردن در مورد افراد موفق بکار برده می شود، اما آن ها هم مانند ما از گوشت و خون هستند.

تنها تفاوت این افراد در مورد مدیریت زمان و طرز فکرشان است که آن ها را فراتر از حد متوسط می کند و آن ها را به سمت تعالی سوق می دهد و در این جا تفاوت بین متوسط بودن و فوق العاده موفق بودن است. موفقیت ربطی به ژن ها یا استعدادها ندارد. این یک طرز فکر خالص است و این بدان معناست که می توانید همان طرز فکر را شما نیز بدست آورید. بنابراین انسان های موفق، موفق به دنیا نیامده اند بلکه با ایجاد عادات مثبت به آن دست یافته اند.

یکی از راه هایی که شما را در کسب و کار و زندگی شخصی تان به موفقیت می رساند ایجاد عاداتی مانند عادت های انسان های موفق است. در واقع الگو برداری از رفتار آن ها می تواند تاثیر زیادی گذاشته و شما را سریع تر به هدف هایتان برساند. در این مقاله به بررسی بعضی از عادات این افراد از زبان خودشان و راهکارهایشان برای پیشرفت می پردازیم.

1.راز افراد موفق اعتماد به نفس است
زمانی که مسوولیتی را قبول می کنید، می دانید که از عهده آن برخواهید آمد، بنابراین دلیلی برای عقب نشینی یا نداشتن اعتماد به نفس نیست. این را بدانید که اگر خودتان را باور نداشته باشید، دیگران نیز شما را باور نداشته و جدی تان نمی گیرند.

2. ارتباطات خوبی با دیگران دارند
یکی از موثرترین راه های رسیدن به موفقیت ایجاد ارتباط موثر و درست با دیگران است. ارتباط خوب بدان معنا نیست که با همه گرم بگیرید یا شوخی کنید. ارتباط خوب یعنی درست و صحیح رفتار کرده و دچار اشتباه نشوید. گاهی اوقات شاید از د ست همکار یا کارمندانتان ناراحت شوید، در این هنگام دلخوری لازمه نشان دادن ناراحتی شماست.

3.راز افراد موفق این است که به توسعه فردی اهمیت می دهند
شما در حین مسیر خود باید میزان آگاهی تان را بالا برده و به فکر توسعه اطلاعاتتان باشید. گاهی اوقات لازم است که به کلاس ها یا سمینارهای آموزشی بروید، یا اینکه کتاب هایی راجع به مدیریت فردی یا سازمانی مطالعه کنید. بنابراین باید زمانی را به آن اختصاص داده و حتما آن را در نظر بگیرید.

4.نسبت به مسائل خوش بین هستند
نیازی نیست هربار که تصمیم می گیرید یا کاری را انجام می دهید نسبت به آن بد بین بوده و یا ناراحت باشید، سعی کنید خطرات احتمالی را در نظر گرفته اما راه خودتان را ادامه دهید. سپس در صورت بروز مشکل، از طریق راهکارهایی که پیش بینی کرده اید وارد عمل شوید.

5. راز افراد موفق اراده راسخ است
اگر کاری را به عهده می گیرید و شروع می کنید. در حین راه با وجود تمام سختی ها سعی کنید اراده راسخی داشته و از زیر کار فرار نکنید.

6.قدرت تغییر و بهبود دارند
گاهی اوقات لازم است تغییراتی در زمینه کاری و یا حتی فردی ایجاد کنید. افراد موفق تغییر پذیرند و می دانند که شرایط و محیط همیشه یکسان نبوده قابل تغییر است، بنابراین باید همراه با بروز تغییرات آنها نیز تغییر کرده و خودشان را بهبود بخشند.

7.می دانند که شانسان را خودشان می سازند
شانس هیچ وقت قرار نیست در خانه شما را بزند، بلکه شما خودتان میزان شانسات را می سازید. هر قدر عملکرد بهتری ارائه دهید، موفقیت بیشتری کسب کرده و سپس شانس بیشتری برای پیشرفت خواهید داشت.

8.شکست را قبول می کنند
افراد موفق می دانند که شکست بخشی از پیروزی است، بنابراین باید آن را قبول کرده و از آن درس بگیرید. بدانید که بدون کسب تجربه نمی توان مسیر موفقیت را طی کرد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    657 بازدید

    0 نظر

    درج: 28 اسفند 1400

    توسط: u-143390
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir