زندگی خود را به شاهکار تبدیل کنید!

0
زندگی خود را به شاهکار تبدیل کنید!
اکنون عصر موفقیت است .امروزه افراد نسبت به گذشته کارهای بیشتری را در زمینه های گوناگون به انجام می رسانند.افراد امروزی نسبت به هر زمان دیگری از تاریخ سریع تر به موفقیت دست می یابند.درگذشته فرصت های چندانی برای تحقق بخشیدن به رویاهیتان در مقایسه با امروز وجود نداشته است.

۱)آرامش ذهنی

اولین جزء این هفت عامل موفقیت و البته مهم ترین آن ها آرامش ذهنی می باشد این عامل بزرگترین حس انسان است.بدون داشتن این عامل هیچ چیزی ارزش ندارد.آرامش ذهنی گردش نمای درونی شماست.زمانی که شما هماهنگ با ارزش های بزرگتان واعتقاد راسخ درونیتان زندگی می کنید زمانی که کاملا در زندگی تعادل برقرار استآن موقع است که از آرامش ذهنی لذت می برید.

۲)سلامتی و انرژی

دومین عامل موفقیت سلامتی و انرژی می باشد .درست همانطورکه آرامش ذهنی حالت فکری طبیعی و نرمال شما می باشد سلامتی و انرژی نیز حالت جسمی طبیعی و نرمال شما است.


۳)روابط احساسی

سومین عامل موفقیت روابط احساسی است.این ها روابطی هستند که شما با افرادی که دوستشان دارید و برای شما مهم هستند و نیز افرادی که شمارا دوست دارند و به شما اهمیت می دهند برقرار می کنید.
کلید ویژگی یک شخص این است که او توانایی وارد شدن و باقی ماندن در روابط طولانی و صمیمی با دیگران را دارد.


۴)استقلال مالی

چهارمین عامل موفقیت در استقلال مالی می باشد. از لحاظ مالی مستقل بودن یعنی این که به قدر کافی پول دارید که دائما مانند اکثر مردم نگران این موضوع نباشید.
این پول نیست که سرچشمه تمام بدی ها می باشد نداشتن پول است که مسبب تمام مشکلات است. به دست آوردن استقلال مالی یکی از اهداف و مسئولیت های مهم در زندگی شما می باشد.


۵)آرمان ها و اهداف با ارزش

پنجمین عامل موفقیت آرمان ها و اهداف با ارزش می باشند.شاید بر اساس گفته ی دکتر ویکتوریا ای فرانکل نویسنده کتاب پژوهش بشر به دنبال معنا  و هدایت ذهن نیمه هشیار شما نیازمند به معنی و هدف در زندگی می باشد.
برای خوشحال بودن شما نیازمند یک احساس شفافی از هدایت هستید.شما احتیاج به تعهد چیزی بزرگتر و مهم تر از خودتان دارید.شما نیاز دارید تا احساس کنید که زندگی شما برای هدفی ادامه می یابد که به نوعی یک کمک ارزشمند به دنیا می کند.


۶)خودآگاهی و خودهشیاری 

ششمین عامل موفقیت خودآگاهی و خود هشیاری می باشد.سراسر تاریخ خود آگاهی با شادی درونی و موفقیت بیرونی همراه بوده است.عبارت (انسان خودش را می شناسد) به یونان باستان باز می گردد.
به منظور ارائه بهترین ها شما لازم است بدانید چه کسی هستید؟ و چرا این گونه فکر و احساس می کنید؟


۷)رضایت شخصی

هفتمین عامل موفقیت رضایت شخصی می باشد.این یک احساسی است که شما به چیزی تبدیل می شوید که توانایی انجامش رادارید.این یک دانش مسلم است که شما به سمت درک استعداد کامل خود به عنوان یک انسان حرکت میکنید.
روانشناس ها آبراهام مازلو این عامل را خود شکوفایی می نامد.او گفت:این عامل ویژگی اولیه سالم ترین و خوشحال ترین و موفق ترین زنان و مردان جامعه ی ما بوده است.


کلام آخر

با مشخص کردن هفت عامل موفقیت مجموعه ای از اهداف را به شما می دهد تا مورد هدف قرار دهید.زمانی که زندگی خود را با عبارت های آرمانی مشخص می کنید و هنگامی که این شجاعت را دارید تا دقیقا آنچه راکه می خواهید انتخاب کنید می توانید روند بازکردن قفل استعداد های نهانی تان را به روی موفقیت آغاز کنید.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    440 بازدید

    0 نظر

    درج: 17 آذر 1400

    توسط: u-120852
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir