شیائومی با پشت سر گذاشتن الجی در رتبه پنجم بزرگترین

0
براساس گزارش منتشر شده توسط Strategy Analytics، شیائومی  یکی از کمپانی‌هایی است که با سرعت بی‌سابقه‌ای در حال رشد است. این کمپانی که لقب اپل چین را یدک می‌کشد هم‌اکنون با در اختیار داشتن سهم ۵.۱ درصدی از بازار تلفن‌های هوشمند، موفق به کسب جایگاه پنجم در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۴ شده است.
 
پیش‌تر در زومیت خواندید که شیائومی در نیمه‌ی اول ۲۰۱۴ در حدود ۲۶.۱ میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند به بازار عرضه کرده است. شیائومی در این سه‌ماهه موفق شد تا با تلفن‌های هوشمند بیشتری را در مقایسه با ال‌جی به فروش برساند. جالب اینجاست که خود ال‌جی در فصل پیش توانست میزان فروش تلفن‌های هوشمند خود را ۱۴ درصد افزایش دهد و به نوعی رکورد بزند. شاید خالی از لطف نباشد که بدانید، شیائومی سال گذشته تنها ۱.۸ درصد از این بازار سهم داشت.
 
تعداد کل تلفن‌های‌هوشمندی که این کمپانی در سه‌ماهه‌ی دوم سال جاری به بازار عرضه کرده برابر۱۵.۱ میلیون دستگاه است که در مقایسه با فصل دوم از سال ۲۰۱۳ شاهد رشدی ۱۱ میلیون دستگاهی بوده است. براساس گزارش Strategy Analytics شیائومی درحال نزدیک شدن به لنوو و هوآوی است که با عرضه‌ی ۲۰.۱ میلیون و ۱۵.۸ میلیون دستگاه تلفن‌هوشمند به‌ترتیب رتبه‌های سوم و چهارم را در اختیار دارند.
 

Woody Oh، یکی از تحلیل‌گران بازار در این مورد چنین اظهار نظر کرده است:

شیائومی با کسب پنج درصد از سهم بازار تلفن‌های‌هوشمند یکی از ستارگان دنیای فناوری محسوب می‌شود که توانسته برای اولین بار رتبه‌ی پنجم را از آن خود نماید. تلفن‌های‌هوشمند اندرویدی شیائومی محبوبیت بسیار بالایی در بازار چین دارند که میلیون‌ها دستگاه از آن‌ها هر سال روانه‌ی این بازار می‌شود. هدف بعدی این کمپانی ورود به بازارهای جهانی است که برای رسیدن به این مقصود شیائومی باید مبالغ کلانی را به‌منظور آشناسازی کاربران اروپایی و آمریکایی سرمایه‌گذاری کند.

 

https://home.mehromah.ir/uploads/posts/2014-08/1406963561_shareint.jpg

 

شیائومی همچنان به موفقیت‌های خود ادامه خواهد داد و باید در ماه‌های آتی نیز شاهد رونق فروش و افزایش سهم این کمپانی چینی باشیم. در صورتی که تلفن‌هوشمند MI 4 که اخیراً معرفی شده راهی به سوی بازار‌های جهانی بیابد، احتمالا مورد توجه کاربران غربی نیز قرار خواهد گرفت. شاید عرضه‌ی MI 3 در بازار هندوستان به بالا رفتن آمارهای فروش این کمپانی کمک شایانی کند.

 

رتبه‌های اول و دوم بازار تلفن‌های هوشمند در فصل گذشته، همچون سه ماهه‌های پیش از این، در اختیار سامسونگ و اپل است که به ترتیب با عرضه‌ی ۷۴.۵ میلیون و ۳۵.۲ میلیون دستگاه تلفن‌، در صدر این رده‌بندی قرار گرفته‌اند. همانطور که امروز در زومیت خواندید، کمپانی‌های چینی باعث شدند تا میزان فروش تلفن‌های هوشمند سامسونگ در فصل پیش با کاهش جدی روبرو شود و از سوی دیگر فروش اپل همچنان رو به رشد است.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,131 بازدید

    0 نظر

    درج: 11 مرداد 1393

    توسط: arash
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir