شارژ خورشیدی برای تلفنهای هوشمند

0

براساس گمانه زنیها و پیش بینی های کارشناسان فناوری، کاربران تلفنهای هوشمند در سال 2014 می توانند در انتظار عرضه تلفنهای هوشمندی باشند که با انرژی خورشید شارژ می شود.

این روزها تلفنهای هوشمند ما بسیار قدرتمند شده اند و تمایزات اندکی با هم دارند. در دنیای اندرویدیها به نظر می رسد که ویژگیهای نرم افزار و پوسته هایی چون " TouchWiz" و " Sense " که تولیدکنندگان برای دستگاه های خود در نظر گرفته اند آنها را از هم جدا می کند و علت اصلی این است که سخت افزار داخل این دستگاه ها به شدت شبیه به هم هستند.

اگر گمانه زنی های یک سایت کره ای به نام زد دی نت صحت داشته باشد، تمایزها در عرصه سخت افزار در آینده می تواند متداول تر از امروز باشد. براساس یک گزارش جدید، وقتی صحبت از تأمین انرژی تلفنهای هوشمند از طریق انرژی خورشیدی به میان می آید شرکت اپل پا را از سایر رقبا فراتر گذاشته است.

به نظر می رسد که اپل به فناوری دست یافته است که می تواند به وسیله آن دستگاه های خود را به صورت خورشیدی شارژ کند. براساس اظهارات کارشناسان، اپل از حضور کارشناسانی در این عرصه استفاده کرده و اختراعات خود را در این رابطه ثبت کرده است. بنابراین به نظر می رسد که اپل یک گام درخشان دیگر در عرصه ساخت تلفنهای هوشمند بردارد.

این درشرایطی است که سامسونگ پیش از این یعنی در سال 2009 یک تلفن همراه با این فناوری تولید کرده است. این فناوری هنوز تکمیل نشده و در مراحل اولیه به سر می برد اما جدا از هرچیز دیگری نشان می دهد که سامسونگ نیز ایده هایی در این رابطه دارد.

با این تفاسیر آیا می توان گفت که در سال 2014 کاربران تلفنهای هوشمند شاهد عرضه تلفنهای هوشمند خورشیدی از طرف دو شرکت سامسونگ و اپل خواهند بود. برخی از کارشناسان فناوری اعتقاد دارند که شاید اپل در این زمینه داوطلب نشود، چرا که تجربه نشان می دهد اپل برای استفاده از فناوریهای مدرن نیاز به زمان دارد اما احتمال عرضه یک تلفن هوشمند با فناوری شارژ خورشیدی از طرف سامسونگ کم نیست. همانطور که در سال 2013 نیز مشخص شد که سامسونگ از آزمایش فناوریهای جدید هراسی ندارد، بنابراین یک تلفن هوشمند خورشیدی از طرف این غول فناوری کره جنوبی در سال 2014 غیرممکن نیست.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,906 بازدید

    0 نظر

    درج: 3 دی 1392

    توسط: Soltani
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir