انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور پیام نور و موسسات غیرانتفاعی

0
انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور پیام نور و موسسات غیرانتفاعی آغاز شد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 96 برای رشته های دانشگاه پیام نور و موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی از امروز، 29 مهرماه آغاز شده و تا 30 آبان ماه ادامه دارد.
حسین توکلی روز شنبه افزود: متقاضیانی که در آزمون سراسری 96 شرکت کرده و یا نکرده اند، می توانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به انتخاب رشته های مورد نظر خود اقدام کنند.
وی توضیح داد: داوطلبان به منظور اطلاع از رشته‌های تحصیلی و موسسات پذیرنده دانشجو در این مرحله می‌توانند به لینک جستجوی عنوان موسسه و کدرشته مندرج در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و همچنین به پایگاه اطلاع‌رسانی موسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی و یا پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه پیام‌نور به نشانی www.pnu.ac.ir مراجعه کرده و ضمن مشخص کردن رشته و موسسه مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک لازم در بازه زمانی تعیین شده به مؤسسه آموزش عالی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش اظهار کرد: همچنین اطلاعیه انتخاب رشته برای تکمیل ظرفیت دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و کار دانش از اول آبان و انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی برای دوره نظام جدید از سوم آبان ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.
توکلی ادامه داد: با توجه به مهلت تمدید شده تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاهها تا 30 مهرماه تاکنون، 74 هزار و 309 نفر در این مرحله ثبت نام کردند.
به گفته وی، هم اکنون اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره ظرفیت های جدید و همچنین تکمیل ظرفیت بخشی از کد رشته محل های آزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 96 دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی برای پذیرش 78 هزار و 689 نفر در 6 هزار و 965 کد رشته محل روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است.
این مقام مسئول در سازمان سنجش تصریح کرد: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور نیز تا 30 مهر است و اکنون 15 هزار و 810نفر ثبت نام کردند.
توکلی خاطرنشان کرد: ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش انجام می‌گیرد و این آزمون برای پذیرش 31 هزار و 60 نفر در یک هزار و 371 کدرشته محل برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,610 بازدید

    0 نظر

    درج: 29 مهر 1396

    توسط: zinatlou
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir