رفع نقص کارت‌های کنکور سراسری 94 آغاز شد

+1
کارت شرکت در آزمون سراسری داوطلبان گروه های آزمایشی 5 گانه از طریق سایت سازمان سنجش در حال توزیع است و داوطلبانی که در کارت خود نقصی مشاهده کرده اند از امروز سه شنبه می توانند برای رفع نقص اقدام کنند.

کارت های شرکت در آزمون تمام داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی ، علوم تجربی ، علوم انسانی ، هنر و زبان های خارجی به همراه برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه 17 خرداد تا فردا چهارشنبه 20 خرداد برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

تمام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون ، برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (12 رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدرهگیری ثبت نام (16 رقمی) و نام و نام خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه یک نسخه پرینت از برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تهیه کنند.

داوطلبانی که در 2 یا 3 گروه آزمایشی متقاضی شده اند باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی اصلی، برحسب مورد نسبت به پرینت کارت گروه آزمایشی دوم یا گروه های آزمایشی دوم و سوم (گروه های آزمایشی هنر و زبا ن های خارجی) خود اقدام کنند.

رفع نقص کارت های آزمون نیز از امروز آغاز می شود و داوطلبانی که در اطلاعات کارت خود نقص مشاهده کردند می توانند از امروز برای رفع نقص اقدام کنند

محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون تمام داوطلبان گروه های آزمایشی علوم ریاضی و فنی ، علوم انسانی ، علوم تجربی ، هنر و زبان های خارجی بر مبنای شهرستان محل اقامت فعلی آنان در اطلاعیه سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org منتشر شده است.

اگر داوطلبان نقصی را در اطلاعات شخصی خود شامل نام خانوادگی و نام، سال تولد، شماره شناسنامه ، سال اخذ و نوع دیپلم، شماره ملی، سری و سریال شناسنامه، محل تولد، شماره دانش آموزی، منطقه اخذ دیپلم، سهمیه، معدل کتبی نهایی دیپلم، محل اخذ مدرک ماقبل دیپلم، محل اخذ مدرک دیپلم، سال و محل اخذ مدرک دوره پیش دانشگاهی، استفاده از بورسیه آموزگار، کارمندی، مدرک کاردانی، دانشجوی دوره روزانه، دانشجوی انصرافی، اتباع خارجی و مدرک کارشناسی مشاهده کردند لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در سایت سازمان و در قسمت ویرایش اطلاعات حداکثر تا تاریخ 22 خرداد مراجعه و از آن طریق نسبت به اصلاح موارد اقدام کنند.

داوطلبان درصورت مشاهده هرگونه مشکل در زمینه نمرات آموزش وپرورش، اطلاعات سوابق تحصیلی، عدم ارسال آنها به سازمان سنجش، مشمول یا غیر مشمول بودن لازم است حداکثر تا 25 خرداد به منطقه آموزش و پرورش محل اخذ دیپلم خود مراجعه کنند.

براساس اعلام سازمان سنجش و آموزش کشور ، داوطلبان درصورتی که مغایرتی در اطلاعات جنس، دین، زبان خارجی امتحانی، معلولیت و بهیار در کارت آزمون خود مشاهده کردند ضروری است از امروز سه شنبه 19 خرداد تا فردا چهارشنبه 20 خرداد از ساعت 8:008 تا 12 و 14 تا 18 با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا شناسنامه عکسدار) شخصاَ به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه براساس جدول شماره 2 اطلاعیه سازمان سنجش مراجعه کنند.



اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,689 بازدید

    0 نظر

    درج: 21 خرداد 1394

    توسط: safari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir