جزئیات پذیرش بدون آزمون در مقاطع ارشد و دکتری

0
 دانشگاه های اصفهان، صنعتی سیرجان، کردستان، رازی و دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار جزئیات پذیرش بدون آزمون استعداد درخشان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری را اعلام کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه اصفهان اعلام کرده است که پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد و دكتری تخصصی بدون آزمون دانشگاه اصفهان برای سال تحصیلی ۹۵-۹۴ (سهمیه استعدادهای درخشان) براساس شیوه نامه داخلی انجام می گیرد.

متقاضیان مدارك خود را باید از تاریخ ۵ تا ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۴ منحصرا به صورت پستی به این دانشگاه ارسال کنند. مبنای پذیرش بدون آزمون دكتری سال ۹۴ این دانشگاه صرفاً رشته های اعلام شده در دفترچه انتخاب رشته آزمون دكتری سال ۹۴ سازمان سنجش است.

دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار نیز برای مهرماه ۹۴ در دو مقطع کارشناسی اشد و دکتری به صورت بدون آزمون دانشجو می پذیرد. این دانشگاه در رشته آموزش زبان انگلیسی در مقطع دکتری و در ۱۴ رشته کارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد.

پذیرش بدون آزمون دانشجوی دوره کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی سیرجان نیز در رشته­ های مهندسی مکانیک و مهندسی عمران، بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد انجام می گیرد.

دانشجویان و دانش آموختگان تا ۱۵ خردادماه فرصت دارند کپی مدارک خود را به دانشگاه ارسال کنند. بعد از بررسی مدارک و طی مراحل گزینش، برای مصاحبه با متقاضیان تماس گرفته خواهد شد و اعلام نهایی نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور پایان شهریور ۹۴ است.

دانشگاه کردستان نیز در مقطع کارشناسی ارشد در ۳۶ رشته و در مقطع دکتری تخصصی در ۱۵ رشته بدون آزمون دانشجو می پذیرد. متقاضیان تا ۱۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند مدارک درخواستی را به آدرس دانشگاه ارسال کنند.

دانشگاه رازی نیز در ۴۵ رشته به صورت بدون آزمون (سهیمه استعدادهای درخشان) دانشجوی دکتری تخصصی ( PHD) می پذیرد. این پذیرش از بین برگزیدگان علمی واجد شرایط عمومی و اختصاصی زیر در دوره دکتری تخصصی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۹۵-۹۴ صورت می گیرد. متقاضیان دانشگاه رازی تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند مدارک درخواستی را ارسال کنند.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,696 بازدید

    0 نظر

    درج: 9 اردیبهشت 1394

    توسط: farahani
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir