مهلت انتخاب رشته کنکور تمدید شد

0
مهلت انتخاب رشته کنکور تمدید شد
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۲ تا پایان روز دوشنبه (۶ شهریور) خبر داد.

سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر علی صدر با اعلام این خبر گفت: تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته نسبت به انتخاب رشته در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند و سایر داوطلبان مجاز به انتخاب رشته لازم است حداکثر تا پایان روز دوشنبه پیش‌رو به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

وی با اشاره به ضرورت مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته، اطلاعیه‌ها و اصلاحات مندرج در سایت سازمان توسط داوطلبان گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند باید کدرشته محل‌های مورد نظر خود را برابر ضوابطی که در دفترچه راهنمای انتخاب رشته درج شده استخراج و به ترتیب تقدم علاقه مرتب کنند.

صدر با اشاره به راه‌اندازی سامانه انتخاب رشته مجازی آزمون سراسری، گفت: این سامانه با توجه به دغدغه داوطلبان و خانواده‌های آنها راه‌اندازی شده و می‌تواند راهنمای خوبی برای داوطلبان بوده و اطلاعات آنها برای انتخاب رشته را تکمیل کند.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، درخواست‌های اشتباه در انتخاب رشته در سازمان سنجش قابل بررسی نیست، لازم است داوطلبان در کنترل دقیق رشته‌های انتخابی و درج آنها در فرم انتخاب رشته دقت لازم را به عمل آورند و رمز عبور سامانه را در اختیار هیچ فردی قرار ندهند زیرا مسئولیت درج و ثبت نهایی رشته محل‌ها در فرم انتخاب رشته با شخص داوطلب است و هیچ ادعایی در این زمینه قابل پذیرش نخواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان انتخاب رشته را به روزها و ساعات پایانی موکول نکنند، گفت: داوطلبانی که قبلاً انتخاب رشته کرده اند در صورت تمایل در فرصت باقیمانده می‌توانند نسبت به مشاهده و ویرایش فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند.

صدر در پایان گفت: اطلاعیه اصلاحات جدید دفترچه‌های راهنمای انتخاب رشته شامل رشته‌های جدید تا پایان وقت امروز شنبه (۴ شهریور) از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    144 بازدید

    0 نظر

    درج: 5 شهریور 1402

    توسط: u-143390
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir