اطلاعیه مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 98

0
اطلاعیه مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 98

سازمان سنجش طی اطلاعیه ای مهلت مجدد ثبت نام کنکور سراسری 98 را از روز یكشنبه مورخ 97/12/19 تا روز چهارشنبه مورخ 97/12/22 اعلام کرد .
پیرو اطلاعیه‌ های مورخ 97/11/24 و 97/12/02 بدین‌ وسیله‌ به ‌اطلاع‌ كلیه داوطلبان متقاضی‌ ثبت‌ نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسری‌ 98 برای‌ پذیرش در رشته های با آزمون دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم ( شبانه‌ ) ، نیمه‌ حضوری ، مجازی ، پردیس خودگردان دانشگاه‌ ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی ، دانشگاه‌ پیام‌ نور ، مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و همچنین متقاضیان تحصیل در رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی كه در مهلت تعیین شده ( از تاریخ 97/11/24 لغایت 97/12/06 ) موفق به دریافت كد سوابق تحصیلی نگردیده یا به هر دلیل دیگر نتوانسته‌ اند نسبت به ثبت‌ نام در آزمون مذكور اقدام نمایند می‌ رساند ، مهلت مجدد برای ثبت‌ نام‌ در آزمون‌ مذكور از روز یكشنبه مورخ 97/12/19 تا روز چهارشنبه مورخ 97/12/22 در نظرگرفته شده است كه داوطلبان می‌ توانند منحصراً از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان دراین خصوص اقدام نمایند .

ضمناً لازم است كه داوطلبان نسبت به رعایت موارد ذیل اقدام نمایند :

1- مراجعه به سامانه جمع‌آوری اطلاعات و سوابق تحصیلی داوطلبان آزمون سراسری ورود به دانشگاه‌ ها به نشانی : dipcode.medu.ir برای دریافت كدهای سوابق تحصیلی ذیل:

1-1- كد سوابق تحصیلی پایه دوازدهم نظام جدید (3-3-6) .

تبصره : این دسته از داوطلبان قبلاً می‌ بایست طبق اعلام مدارس محل تحصیل با مراجعه به سامانه فوق كد سوابق تحصیلی خود را دریافت نموده و در زمان ثبت‌نام با درج كد سوابق تحصیلی در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اطلاعات فردی خود را مشاهده ‌نمایند .

2-1- كد سوابق تحصیلی برای دیپلمه‌ های سال 1384 تا سال 1397 با عنوان رشته‌ های تحصیلی ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، ادبیات و علوم انسانی و علوم و معارف اسلامی .

3-1- كد سوابق تحصیلی برای داوطلبان دارای مدرك پیش‌ دانشگاهی ریاضی فیزیک ، علوم تجربی ، ادبیات و علوم انسانی ، علوم و معارف اسلامی و هنر كه مدرك دوره پیش‌دانشگاهی خود را از سال تحصیلی 1391 تا 1397 اخذ نموده‌اند .

تبصره : دارندگان مدرک پیش‌ دانشگاهی سالهای 1391 تا 1397 می‌ بایست طبق بند 1 فوق اقدام نموده و دانش آموزان پیش‌ دانشگاهی سال جاری كه تا تاریخ 31 شهریور ماه سال 98 فارغ‌التحصیل می‌ شوند ، لازم است برای اطلاع از نحوه اقدام به اطلاعیه پرینت كارت شركت در آزمون تاریخ 98/04/03 مراجعه نمایند .

تذكر مهم : داوطلبانی كه مشمول سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی (هر دو مورد ) هستند ، توجه داشته باشند كه می بایست نسبت به دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی اقدام نمایند .

2- داوطلبانی كه قادر به مشاهده و دریافت كد سوابق تحصیلی نیستند یا تناقضی در خصوص نمرات و مشخصات فردی مندرج در اطلاعات آموزش و پرورش خود مشاهده نموده اند ، ضروری است كه از طریق سامانه :  http://dipcode.medu.ir مورد خود را ، به صورت الكترونیكی در سایت مذكور حداكثر تا شروع ثبت نام مجدد اعلام نمایند تا در زمان ثبت نام مجدد ، مشكلی نداشته باشند .

3- با توجه به اینكه اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی كه در مهلت مقرر در این آزمون ثبت نام نموده اند ، از تاریخ 97/12/19 لغایت 97/12/22 روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار خواهد گرفت ، لذا این داوطلبان نیز می توانند با مشاهده و كنترل اطلاعات ثبت نامی خود ، و در صورت تمایل نسبت به ویرایش ثبت نام کنکور 98 اطلاعات اقدام نمایند .

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,360 بازدید

    0 نظر

    درج: 7 اسفند 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir