ثبت نام دانش ‌آموزان پایه ابتدایی اینترنتی است

+1
ثبت نام دانش ‌آموزان پایه ابتدایی اینترنتی است

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس: با هدف آسان سازی فرآیند ثبت نام دانش‌ آموزان و قانونمند کردن هر چه بیشتر آن، روند ثبت‌ نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس نواحی یک و 2 آموزش و پرورش شیراز، برای سال تحصیلی جدید، به صورت اینترنتی انجام می‌شود.

 

عبدالرسول احمدی، روز یکشنبه در نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس نواحی چهارگانه شیراز افزود: برای رفع کمبود منابع مالی ناشی ازعدم توزیع به موقع سرانه دانش‌آموزی از سوی وزارت آموزش و پرورش، دریافت مشارکت‌های مردمی می‌تواند برخی از کمبود‌ها را جبران کند، چنانچه این وزارتخانه هم‌ اینک در بسیاری از موارد از کمک‌های مردمی و خیران، به ‌ویژه در زمینه ساخت فضاهای آموزشی بهره‌مند می‌شود.
وی افزود: یکی از راه‌های مدیریت صحیح منابع مالی موجود، صرفه‌جویی در مخارج است و مدیران می‌توانند با حذف هزینه‌های غیر ضروری، بخش قابل توجهی از کمبود منابع مالی را جبران کنند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس نیز در این نشست اظهار داشت: با هدف آسان سازی فرآیند ثبت نام دانش‌ آموزان و قانونمند کردن هر چه بیشتر آن، روند ثبت‌ نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس نواحی یک و 2 آموزش و پرورش شیراز، برای سال تحصیلی جدید، به صورت اینترنتی انجام می‌شود.
علی عسکر جمشیدی ادامه داد: ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان ورودی مقطع ابتدایی در این 2 ناحیه از 22 خرداد آغاز می شود و تا 28 خرداد ماه ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: در ادامه این فرآیند، بررسی سیستمی ثبت‌نام‌ها در تاریخ‌های 29، 30 و 31 خرداد ماه صورت می‌گیرد و با ارسال پیام به والدین دانش‌آموزان ثبت نام شده، زمان و مکان مراجعه والدین برای پیگیری روند ثبت نام نیز اطلاع رسانی خواهد شد.
جمشیدی، زمان شروع ثبت نام دانش آموزان ورودی مقطع ابتدایی در نواحی سه و چهار آموزش و پرورش شیراز را دوم تیرماه 97 اعلام کرد.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش فارس با تاکید بر لزوم پذیرش دانش‌ آموزان پایه اول ابتدایی بر اساس طرح سنجش گفت: مدیران مدارس، مجاز به ثبت‌نام دانش‌ آموزانی که در طرح سنجش شرکت نکرده‌اند، نیستند.
وی، افزود: هدف از اجرای این طرح، شناسایی و تلاش برای رفع بسیاری از مشکلات دانش‌ آموزان قبل از ورود به مدرسه است.
او بیان کرد: برای آسان سازی روند ثبت‌نام در پایه اول ابتدایی، اجرای طرح سنجش در شهرستان مرودشت و نواحی چهارگانه شیراز به صورت صددرصدی از دوره پیش دبستانی آغاز شده است و در سایر مناطق و شهرستان‌های فارس 50 درصد از پیش دبستانی‌ها در طرح سنجش مشارکت می‌کنند.
جمشیدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ثبت‌ نام، نقطه تعامل 2 نهاد خانه و مدرسه است از این رو مسئولان مدارس باید با ایجاد شرایط مناسب، زمینه رضایتمندی اولیا را در مراجعه به مدرسه فراهم کنند.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,609 بازدید

    0 نظر

    درج: 23 خرداد 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir