احتمال رونمایی از تلویزیون تعاملی سینا در این هفته

0
احتمال رونمایی از تلویزیون تعاملی سینا در این هفته

مدیر پروژه تولید برنامه‌های تلویزیون تعاملی آموزش‌ و پرورش از احتمال رونمایی تلویزیون تعاملی سینا در این هفته خبر داد که از طریق آن خانواده‌ها می‌توانند کامنت‌گذاری کنند و به بیان دیدگاه‌های خود بپردازند.

مهدی علی‌اکبرزاده در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه پخش آزمایشی تلویزیون تعاملی سینا از بهمن‌ماه سال 96 با عنوان سایت sinatv.medu.ir آغاز شده است، اظهار کرد:‌ تلویزیون تعاملی طرح جدیدی است که وزارت آموزش و پرورش با ابتکار وزیر آن را انجام می‌دهد. این تلویزیون تلاش می‌کند نکات مهمی را به خانواده‌ها، مدیران مدارس و مناطق، معلمان و دانش‌آموزان اطلاع‌رسانی کند.

وی ادامه داد: هرموردی که در قالب نامه و بخشنامه باشد پروسه طولانی‌‌ای را تا ابلاغ و اجرا طی می‌کند اما تلویزیون تعاملی این شرایط را فراهم می‌کند تا آنچه برای آموزش و پرورش و نظام تعلیم و تربیت مهم است و شرایط ایجاب می‌کند بدون واسطه و سریع‌تر به دست مخاطبان برسد.

مدیر پروژه تولید برنامه‌های تلویزیون تعاملی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: بسیاری از مسایلی که اکنون قابل انتقال به خانواده‌ها نیست از طریق تلویزیون تعاملی به صورت صمیمانه، دوستانه و شفاف در اختیار مخاطبان و خانواده‌ها قرار می‌گیرد.

علی‌اکبرزاده اشاره کرد: زمانی که مخاطبان را روی برنامه‌ها مانند مسایل مهم آسیب‌های اجتماعی متمرکز کنیم افراد پس از رویت برنامه‌ها از طریق تلویزیون تعاملی یا بستری که فراهم شده است می‌توانند نکات مدنظر را برای ما ارسال کنند حتی خانواده‌ها از این طریق امکان کامنت‌گذاری و بیان دیدگاه خود را دارند تا برنامه‌هایی که متناسب با انتظارات آن‌ها است ساخته شود و در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

وی همچنین اضافه کرد: این برنامه‌ها کوتاه و حدود 10 تا 40 دقیقه است که از طریق تلویزیون تعاملی برای خانواده‌ها پخش می‌شود و مخاطبان با user و password خود وارد یک سامانه می‌شوند. همچنین می‌توانند بارها آن‌ها را مشاهده کنند.

مدیر پروژه تولید برنامه‌های تلویزیون تعاملی وزارت آموزش و پرورش درباره نحوه دسترسی به تلویزیون تعاملی را اظهار کرد: افراد می‌توانند این فیلم‌ها را در فضای مجازی ببینند و ما نیز هر لحظه این امکان را داریم تعداد افرادی که برنامه را دیده‌اند و حتی تعداد دفعات مشاهده شدن فیلم‌ها را ملاحظه کنیم. همچنین چگونگی مقابله با موضوع آسیب‌های اجتماعی نیز در این شبکه برای تمام مخاطبان قابل دسترس است.

علی‌اکبرزاده درباره آغاز فعالیت تلویزیون تعاملی افزود: با توجه به اینکه پخش آزمایشی تلویزیون تعاملی سینا از بهمن‌ماه آغاز شده است ما نیز برای رونمایی آن منتظر زمان از وزیر آموزش و پرورش هستیم تا این هفته به احتمال زیاد از آن رونمایی کنیم.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,452 بازدید

    0 نظر

    درج: 30 اردیبهشت 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir