160 دانش آموز، سفیر بشردوستی هلال احمر شدند

0
160 دانش آموز، سفیر بشردوستی هلال احمر شدند

رییس اداره دانش‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران تاکید کرد: در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و تفاهمنامه سه‌جانبه بین این جمعیت، وزارت کشور و ستاد مبارزه با مواد مخدر، ۱۶۰ دانش آموز عضو گروه‌های آشتی و سفیر بشردوستی هلال احمر در مدارس شدند.سمیه شیخ محمدی با اعلام این خبر گفت: در چارچوب بند سه تفاهمنامه فوق با عنوان برنامه کارگاه‌های آموزش پیشگیری از وقوع جرائم مواد مخدر و کاهش خشونت در مناطق حاشیه‌نشین، دومین دوره گفت‌وگوی بشردوستی در چهار استان آذربایجان شرقی، اصفهان، تهران و سیستان و بلوچستان برگزار و ۱۶۰ دانش آموز در این دوره برای ترویج اهداف و برنامه‌های هلال احمر در مدارس خود، آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

وی ویژگی‌های اعضای گروه‌های دوستی و سفیران بشردوستی هلال احمر را دغدغه‌‌‌مندی نسبت به مسائل مختلف مدرسه، فعالیت در حوزه‌‌های اجتماعی مدرسه و علاقه‌‌‌مندی به شرکت در بحث‌‌های گروهی بیان کرد.

مسئول هماهنگی و اجرای برنامه کارگاه‌‌‌های آموزش پیشگیری از وقوع جرائم مواد مخدر و کاهش خشونت در مناطق حاشیه‌نشین سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران در خصوص ویژگی‌‌‌های دومین دوره گفت‌وگوی بشردوستی اظهار داشت: این دوره با محوریت بشردوستی و کاهش خشونت و به صورت کاردو (کارگاه - اردو)، بازی‌‌‌های متناسب، زندگی اردویی و مسابقه برگزار شد.

شیخ محمدی ادامه داد: سرفصل این کارگاه‌‌ها شامل تفکر انتقادی، گفتگو، فهم بافت، منطق، فن بیان، سواد اطلاعاتی و بازی با محوریت بشردوستی و در راستای تقویت جرأت ورزی بود.

به گفته وی، در این کارگاه‌‌‌های سه و نیم‌‌روزه دانش‌‌‌آموزان براساس آموخته‌‌ها و مهارت‌‌های خود بیش از ۲۰۰ طرح قابل اجرا در مدارس ارائه کردند و با توانمندی خود، در مقابل مسئولان و دانش‌‌‌آموزان، آنها را تشریح و مورد نقد و دفاع قرار دادند و در نهایت طرح‌‌‌ها و گروه‌‌‌های برتر با رای دانش‌‌‌آموزان، معرفی و تقدیر شدند.

رییس اداره دانش‌‌آموزی سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ایران افزود: دانش‌‌آموزان شرکت‌‌کننده در دومین دوره گفت‌وگوی بشردوستی به عنوان سفیران آشتی در ساختار کانون‌های دانش‌‌‌آموزی هلال احمر فعالیت می‌‌کنند و مدارس نیز به عنوان مدارس بشردوستی مجری برنامه‌‌‌های ویژه خواهند شد.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,441 بازدید

    0 نظر

    درج: 17 اردیبهشت 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir