نتایج مرحله اول المپیادهای علمی دانش آموزی اعلام شد

0
نتایج مرحله اول المپیادهای علمی دانش آموزی اعلام شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان از اعلام نتایج مرحله اول المپیاد های علمی دانش آموزان خبر داد و گفت : 96 نفر از دانش آموزان استان در رشته های مختلف به مرحله دوم این مسابقات راه یافته اند
مهدی نامدار، با بیان اینکه در سال تحصیلی گذشته 73 نفر از دانش آموزان استان موفق به راه یابی به مرحله دوم المپیاد شدند از رشد تعداد دانش آموزان راه یافته به مرحله دوم مسابقات خبر داد و گفت : در سال تحصیلی جاری تعداد 96 نفر از دانش آموزان موفق شدند به مرحله دوم مسابقات راه یابند .
وی عنوان کرد : در رشته زیست شناسی 34 نفر ، در رشته ریاضی 17 نفر ، در رشته شیمی 13 نفر ، در رشته کامپیوتر 10 نفر ، در رشته سلول های بنیادی 9 نفر ، در رشته ادبی 6 نفر ، در رشته نجوم و اختر فیزیک 4 نفر ، در رشته فیزیک 4 نفر و در مجموع 96 نفر از دانش آموزان استان موفق شدند به مرحله دوم مسابقات راه یابند .
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان در ادامه با بیان اینکه در میان شاخص های عملکردی اولویت دارحوزه معاونت آموزش متوسطه استان ، تقویت حلقه های کیفیت بخشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، نتایج المپیادهای علمی را یکی از نشانه های مهمّ کیفیت آموزشـی عنوان کرد .
وی با تشکر و تقدیر ویژه از تشـریک مساعی و اهتمام تمامی عوامل اجرایی و آموزشـی نواحی و شهرستان هایی که باعنایت ویژه به این مهمّ و با برنامه ریزی و اقدام مناسب ، موجبات رشد قابل توجه استان را در این مرحله فراهم نموده اند؛ اظهار داشت : با توجه به اعلام نتایج مرحله اول المپیادهای علمی سال تحصیلی 96/97 و مقایسه آن با سال گذشته شاهد رشد آمار پذیرفته شدگان هستیم.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان به زمان برگزاری مرحله دوم مسابقات نیز اشاره کرد و گفت : تاریخ ،محل ،شرایط وضوابط برگزاری مرحله دوم المپیادهای علمی متعاقبًا اعلام خواهدشد.
وی در پایان به برنامه های استان برای آماده سازی دانش آموزان راه یافته به مرحله دوم مسابقات اشاره کرد و یادآور شد : از 15 لغایت 17 فروردین ماه 97 اردوی آمادگی برای 96 نفر از دانش آموزان در سنندج برگزار می شود .

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,761 بازدید

    0 نظر

    درج: 16 فروردین 1397

    توسط: poortahan
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir