زمان و نحوه دریافت کارت آزمون مدارس نمونه دولتی 96 - 97
0
طبق روال سال های گذشته ، از یک هفته قبل از برگزاری آزمون ، آموزش پرورش هر استان اقدام به توزیع کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی می کند . برای دریافت کارت ورود به جلسه ، بیشتر استان ها از همان سایت ثبت نام نمونه دولتی که قبلا اعلام کرده بودیم برای توزیع کارت آزمون استفاده می کنند . به این شکل که داوطلبان باید از شنبه 3 تیر تا حداکثر روز قبل از آزمون ( 8 تیر ) با مراجعه به سایت اینترنتی استان خودشان و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی مانند کد ملی و شناسه پیگیری ( رمز عبور ) ثبت نام ، اقدام به دریافت فایل کارت ورود به جلسه نمونه دولتی 96 – 97 و چاپ آن کنند . در کارت آزمون داوطلبان اطلاعات مهمی مانند شماره داوطلب و حوزه محل برگزاری آزمون درج شده است .
رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 96 - 97
در کارت ورود به جلسه اطلاعات هویتی داوطلب مانند نام ، نام خانوادگی ، تصویر داوطلب و ... ، محل برگزاری آزمون شامل استان و شهر و همچنین ذکر اینکه داوطلب متقاضی آزمون پایه ششم به هفتم است یا نهم به دهم ، درج شده است . حال اگر هر یک از اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی 96 – 97 برخلاف اطلاعاتی باشد که در فرم ثبت نام وارد کرده بودید ، باید حداکثر تا یک روز قبل از آزمون به واحد سنجش آموزش پرورش شهر و ناحیه محل سکونت خود مراجعه کرده و درخواست تصحیح اطلاعات و رفع نقص کارت آزمون را دهید . ناگفته نماند اگر داوطلب با اطلاعات اشتباه سر جلسه آزمون حاضر شود در مراحل بعدی حتی درصورت قبولی ، از ثبت نام او در مدارس نمونه دولتی جلوگیری می شود .