آموزش و پرورش باید دغدغه اول مسئولان باشد

0
آموزش و پرورش باید دغدغه اول مسئولان باشد
رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: معلم سخاوتمندانه و کریمانه از همه هستی و دارایی خود می‌گذرد تا انسانیت را به صورت عملی برای دانش آموزان معنا کند.

به گزارش ایسنا، محمد حسین کفراشی در مراسم تجلیل از معلمان برگزیده استان در پردیس فرهنگیان علامه طباطبایی شهرستان خرم آباد برگزار شد؛ افزود: آن معلم لرستانی که برای حفظ جان دانش آموزانش، خود را به دامن سیلاب می زند وجان خود را فدا می کند، آن معلم اردبیلی که کبد خود را مهربانانه به دانش آموز نیازمندش اهدا می کند و آن معلم یاسوجی که در مسیرآگاهی بخشی به دانش آموزانش دچار سرمای شدید شده و جانش را از دست می دهد  تنها گوشه ای از ایثار و فداکاری معلمان ایرانی است.

 وی در ادامه به معلمان دوران 8سال دفاع مقدس هم اشاره کرد و گفت: تنها در مکتب و کلاس درس معلمان فداکار و ایثارگر است که500 هزار دانش آموز بسیجی راهی جبهه های حق علیه باطل می شوند و 5 هزار نفر از این  معلمان عزیزبسیجی با نثار جان شیرین خود از آرمان های انقلاب حراست و حفاظت می کنند .

وی در ادامه تربیت 36هزار دانش آموز شهید را ثمره تلاش و کار معلمان عنوان کرد و افزود: اشتغال بیش از150هزار فرهنگی ایثارگرکه شامل، 28هزار جانباز ، 5هزار آزاده ، 16هزار فرزند شهید در کسوت معلمی و 20هزار برادر و خواهر شهید و 80 هزار رزمنده از افتخارات بزرگ آموزش و پرورش است که نمی توان این افتخارات را نادیده گرفت.

کفراشی تاکید کرد: این ایثار و فداکاری هاست که نظام و انقلاب ما را زنده نگه داشته است.

وی به نامگذاری سال توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: محور و اساس اقتصاد مقاومتی سرمایه و نیروی انسانی توانمند ، متعهد، عالم وکارآمد است.

کفراشی تاکید کرد: اگر بخواهیم به امنیت پایدار برسیم و در مسیر توسعه گام برداریم باید به معلم توجه کنیم و امنیت روانی و آرامش معلم را تامین کنیم.

وی قاطبه فرهنگیان را دلسوز نظام عنوان کرد و ادامه داد: رسیدن به اقتصاد مطلوب، توسعه و پیشرفت جامعه و بالندگی فرهنگی تنها با توجه به معلم واهمیت دادن به معلم امکان پذیر است.

کفراشی خدمات ارائه شده به فرهنگیان را در سنوات اخیر چشمگیر عنوان کرد و افزود: با تمام خدمات و توجه خاصی که به معلمان شده، باید گفت که تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله هست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی به تامین اعتبار بسیاری ازمطالبات فرهنگیان به خصوص پاداش پایان خدمت فرهنگیان اشاره  و تصریح کرد: آموزش و پرورش باید دغدغه اول مسئولین و دست اندرکاران جامعه باشد تا بتوانیم شاهدآموزش و پرورش بانشاط و بالنده درجامعه باشیم.

کفراشی به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اشاره کرد وگفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات و شور و نشاط آنان مهمترین مولفه ای است که باید برآن تمرکز کرد .

گفتنی است؛ رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش در بدو ورود به شهرستان خرم آباد با حضور در منزل فرهنگی شهید سید علی اصغر احمدی نژاد از مقام شامخ این شهید عزیز تجلیل کرد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,296 بازدید

    0 نظر

    درج: 14 اردیبهشت 1396

    توسط: goljah
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir