احداث 37 درصد مدارس با همت خیران

0
احداث 37 درصد مدارس با همت خیران
رئيس جامعه خيرين مدرسه ساز کشور گفت: در حال حاضر بيش از 650 هزار خير مدرسه‌ساز در کشور فعاليت دارند.
حافظي دیروز (26 فروردين ماه) در نوزدهمين جشنواره خيرين مدرسه‌ساز خراسان‌جنوبي اظهار کرد: 37 درصد از کل مدارس کشور با همت خيرين مدرسه ساز ساخته شده است.

وي با اشاره به اينکه در حال حاضر بيش از 650 هزار خير مدرسه‌ساز در کشور فعاليت دارند، افزود: هر کشوري که آموزش و پرورش موفقي داشته باشد در تمام زمينه‌هاي اقتصادي، فرهنگي و غيره موفق خواهد بود.

رئيس جامعه خيرين مدرسه ساز کشور خطاب به خيرين مدرسه ساز ادامه داد: اين راه، راه خداست و به وعده خداوند هرکس در اين راه سرمايه‌گذاري کند خداوند او را پاداش خواهد داد.
حافظي بيان کرد: دين مقدس اسلام فضيلت دانش را بالاتر از هر فريضه ديگر دانسته است.

وي يادآور شد: خيرين مدرسه‌ساز در راه دانش کودکان سرمايه‌گذاري مي‌کنند و قطعا برکات وجود آنان در استان خراسان‌جنوبي براي دانش‌آموزان مثمر ثمر خواهد بود.

به گزارش ايسنا، مهدي نويد ادهم نيز در نوزدهمين جشنواره خيرين مدرسه ساز خراسان‌جنوبي گفت: حدود يک سوم مدارس کشور توسط خيرين ساخته مي‌شود.
وي افزود: بخشندگي از صفات خداوند است و خير اين ويژگي بخشندگي و عطوفت خداوند را در جامعه مجلس مي‌کند.

دبيرکل شوراي عالي آموزش و پرورش کشور تصريح کرد: از 106 هزار مدرسه در کشور 43 هزار مدرسه زير 50 نفر دانش‌آموز دارند و حدود 25 تا 30 هزار مدرسه در روستاها هستند.

ادهم ادامه داد: علي رغم نياز آموزش و پرورش به مشارکت خيرين، کمک خيرين به مثابه ظرفي است که در درون اين ظرف فعاليت‌هاي آموزشي و پرورشي قرار دارد.
وي تصريح کرد: جامعه خيرين بايد تناسب بين ظرف و مظروف را برقرار کند و بايد بين فضاي فيزيکي ساخته شده و فعاليتي که در آن انجام مي‌شود تناسب وجود داشته باشد.

دبيرکل شوراي عالي آموزش و پرورش کشور بيان کرد: محيط مدرسه بايد شرايط را براي تربيت همه جانبه دانش‌آموزان فراهم آورد و علاوه بر آموزش به تحقيق و پژوهش، کارهاي تيمي و ورزشي بپردازد.
ادهم ادامه داد: در مراکز و شهرهاي بزرگ استان‌ها بايد به سمت ساخت مدارس بزرگ برويم چرا که در فضاي بزرگتر بهتر مي‌توانيم تربيت اجتماعي را به دانش‌آموزان بياموزيد.

وي افزود: بايد به سمت ساخت مدارس به روز برويم و از خيرين درخواست مي‌کنيم در اداره مدرسه و هزينه‌هاي جاري مدرسه نيز ياري‌گر ما باشند.
دبيرکل شوراي عالي آموزش و پرورش کشور با بيان اينکه دکتر شکوهي اولين وزير آموزش و پرورش بعد از انقلاب بود، افزود: او  يک تئوريسين آموزش و پرورش بود و با انديشه‌ها و شاگردانش کشور را متاثر کرد.

ادهم با بيان اينکه دولت يازدهم خدمات شايسته‌اي را به آموزش و پرورش و نوسازي مدارس کرده است، يادآور شد: با همه تلاش‌ها هنوز با آنچه که نياز داريم فاصله داريم و اميدواريم با همکاري خيرين زمينه ارتقاي کيفيت آموزش و پرورش را فراهم آوريم.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,324 بازدید

    0 نظر

    درج: 27 فروردین 1396

    توسط: goljah
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir