راه‌اندازی خدمات الکترونیکی وزارت آموزش و پرورش

0
رئیس مرکز نیروی انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از کلاس هوشمند تعاملی برای اولین بار در ایران با تجهیزات و نرم افزارهای ایرانی خبرداد.

به گزارش ایسنا، اسفندیار چهاربند در بازدید از غرفه وزارت آموزش و پرورش در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ، اظهارکرد: آموزش و توانمند سازی در قالب آموزش ضمن خدمت به ۱۴۰ هزار معلم در مدارس هوشمند به صورت همزمان از دستاوردهای ارائه شده در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی الکامپ است.

رئیس مرکز نیروی انسانی و فناوری اطلاعات به راه‌اندازی سامانه سرویس‌ها و خدمات الکترونیکی این وزارتخانه اشاره کرد افزود: وزارت آموزش و پرورش در جهت کاهش هزینه ها، ‌تحقق دولت الکترونیک و ایجاد درگاه واحد، اقدام به راه‌اندازی این سامانه برای خدمات رسانی به دانش آموزان، معلمان، کارکنان و اولیاء به آدرس الکترونیکی http://eservice.medu.ir/  کرده است.

وی با بیان این که این سامانه از 22 آذر ماه به صورت رسمی آغاز به کار کرده است، تصریح کرد: تدابیر لازم جهت الزام ادارات آموزش و پرورش مناطق و مدارس در راستای مدیریت مطلوبتر و ایجاد زیر ساخت های اطلاعاتی مورد نیاز فراهم شده است.

چهاربند افزود: ثبت نام در جشنواره ها و مسابقات، ثبت محتوای الکترونیک، مشاهده محتوای الکترونیکی، ثبت نمرات، ثبت موارد انضباطی و تشویقی دانش آموزان، مشاهده برنامه هفتگی معلم، ثبت حضور و غیاب برخط، ثبت تکالیف کلاسی، مشاهده بانک نمونه سوالات امتحانی، ثبت تجربیات موفق و ارزنده ، ثبت اختراعات و ثبت نام در انجمن های علمی و آموزشی معلمان از خدمات ارائه شده به معلمان در این سامانه می باشد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی خاطرنشان کرد: ثبت برنامه هفتگی، ثبت حضور و غیاب برخط، تعریف انتخابات دانش آموزی، فیش حقوقی کارمندان و  آئین نامه ها و بخشنامه ها از خدماتی است که در این سامانه به کارکنان اداری ارائه می شود.

چهاربند گفت: کارنامه فرزندان، وضعیت حضور و غیاب، وضعیت انضباطی و تشویقی و نظرسنجی مشاوره‌ای نیز از خدمات ارائه شده در این سامانه برای والدین است.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,770 بازدید

    0 نظر

    درج: 1 دی 1395

    توسط: goljah
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir