آغاز ثبت نام در آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401

0
آغاز ثبت نام در آزمون نمونه دولتی 1400 – 1401
همان طور که پیش تر گفته شد، ثبت نام نمونه دولتی ششم به صورت اینترنتی حذف شده است و احتمالا در سال 1400 نیز پذیرش دانش آموزان صرفا براساس سوابق تحصیلی آن ها صورت می پذیرد. بنابراین داوطلبان می توانند در مدت زمان مقرر به مدارس مورد نظر خود مراجعه نموده و فرآیند نام نویسی خود را به صورت حضوری به انجام برسانند.

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401 در فروردین ماه به اطلاع متقاضیان این آزمون رسانده شد؛ به این ترتیب که دانش آموزان پایه نهم از روز شنبه 21 فروردین لغایت سه شنبه 31 فروردین ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان نسبت به دریافت دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 و کسب اطلاعات لازم، نام نویسی خود را به انجام رسانند.

اگر مایل اید در اسرع وقت از اخبار مربوط به تمدید مهلت ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 و سایر جزئیات آگاه گردید می توانید در کانال تلگرام نمونه دولتی ایران مشاوره عضو شوید.

راهنمای ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401
ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه ششم طبق روال سال های اخیر بر اساس سوابق تحصیلی دانش آموزان انجام می شود و آزمونی برای آن برگزار نخواهد شد. از همین رو، متقاضیان می توانند در زمان اعلام شده به مدرسه مورد نظر خود مراجعه نموده و حضورا نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.

ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 نیز به صورت استانی انجام می پذیرد. بنابراین لازم است متقاضیان برای انجام فرآیند ثبت نام، به سامانه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی استان محل سکونت خود مراجعه نمایند. لینک مستقیم تمامی سامانه های مذکور در جدول زیر ارائه شده است.

با توجه به این که نام نویسی آزمون مدارس نمونه دولتی هر یک از استان ها از طریق سامانه مختص خود انجام می پذیرد، نمی توان توضیحات دقیقی را پیرامون راهنمای نام نویسی آن ها ارائه نمود. اما تمامی دانش آموزان می بایست یک سری مراحل کلی که در ادامه مقاله ارائه شده است را برای تکمیل روند ثبت نام خود به انجام برسانند.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 1400 – 1401
شرکت در آزمون ورودی و همچنین پذیرش در مدارس نمونه دولتی مشروط به داشتن شرایط مختص خود می باشد. بنابراین تنها دانش آموزانی که از شرایط تعیین شده برخوردار هستند، می توانند شانس خود را برای تحصیل در این مدارس امتحان کنند.

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی پایه ششم
-دارا بودن تابعیت ایرانی
-کسب مقیاس خیلی خوب در همه دروس و یا حداکثر یک مقیاس خوب در یکی از دروس نیمسال اول پایه ششم ابتدایی
-کسب مقیاس خیلی خوب در یکی از دروس و یا حداکثر یک مقیاس خوب در یکی از دروس نیمسال دوم پایه ششم ابتدایی

شرایط ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم
-داشتن تابعیت ایرانی (البته دانش آموزان غیر ایرانی هم می توانند تحت شرایط خاص در آزمون ثبت نام کنند.)
-دارا بودن حداقل معدل 17 در پایه نهم سال تحصیلی 99 – 1400
-اشتغال به تحصیل در پایه نهم ابتدایی

دانش آموزان عشایری به دلیل کوچ رو بودن می توانند در هر منطقه ای از استان محل سکونت خود نسبت به ثبت نام و شرکت در آزمون اقدام نمایند.
در مناطقی که امکان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم برای دو مدرسه وجود داشته باشد، دانش آموزان می توانند مطابق با اولویت بندی خود هر دو مدرسه را در فرم ثبت نام اینترنتی خود قید نمایند.
رقابت برای ورود به هنرستان های فنی و حرفه ای نمونه دولتی در بین دانش آموزان شهر و یا شهرستان بدون ملاک قرار دادن منطقه یا ناحیه انجام می پذیرد.
ابتدا وارد سایت ثبت آزمون مدارس نمونه دولتی استان محل سکونت خود شوید و به منظور آشنایی با ضوابط و مقررات آزمون، دفترچه مربوطه را دریافت کرده و مطالعه نمایید.
پس از مطالعه دفترچه می بایست هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتت 1400 – 1401 را به صورت اینترنتی و از طریق کارت های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنید.
بعد از پرداخت هزینه آزمون لازم است فایل اسکن شده عکس پرسنلی خود را در سامانه مربوطه بارگذاری نمایید. توجه داشته باشید که باید از عکس پرسنلی خود مطابق با مشخصات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون، اسکن تهیه نمایید.
در این مرحله می بایست فرم تقاضانه اینترنتی را تکمیل نموده و اطلاعات مورد درخواست را در سامانه وارد کنید.
پس از انجام تمامی مراحل فوق و تایید نهایی، سامانه کدی را تحت عنوان کد رهگیری صادر می کند که لازم است آن را تا زمان اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتت 1400 – 1401 نزد خود نگه دارید.
توجه داشته باشید که هزینه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتت 1400 – 1401 پس از واریز قابل استرداد نخواهد بود. بنابراین توصیه می کنیم پیش از آن که بخواهید اقدامی در این راستا انجام دهید، ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 1400 – 1401 را با دقت مطالعه نمایید تا در جریان تمامی جزئیات و ضوابط برگزاری این آزمون قرار بگیرید.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,173 بازدید

    0 نظر

    درج: 21 فروردین 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    نام:*
    ایمیل:*
    سوال: نام پایتخت ایران؟
    پاسخ:*
    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های واقعا جامع انسانی
    همراه من
    کتاب های برنامه ریزی
    کتاب های لقمه

    دسته بندی مطالب

    کتاب های موضوعی
    کتاب های پاور تست

    آخرین نظرات ارسالی

    باسلام کتاب عربی جامع مهر وماه یکی از کتاب های بسیار قوی مناسب
    سارا 1403/04/31 - 15:29
    بورسیه🙂
    سلام وقت بخیر من تو اردیبهشت این کتاب رو از سایت خریداری کردم و
    سلام ببخشید من عینکی هستم می تونم وارد این رشته بشم؟
    مصیب 1403/04/27 - 21:58
    بد نبود
    ببخشید کتاب که الان در دسترس هست برای کنکور 1404 مناسبه؟

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir