علت کمبود کتاب درسی در مدارس چیست

0
علت کمبود کتاب درسی در مدارس چیست

حمیدرضا امینی، مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت‌وگویی ،درباره مشکل کمبود کتاب درسی که همچنان برخی از دانش‌آموزان از آن گلایه دارند، اظهار کرد: تمام دانش‌آموزانی که در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی نام‌نویسی کردند، کتاب‌های خود را به موقع دریافت کردند.
او ادامه داد: با توجه به اینکه چند سالی است ثبت سفارش کتاب‌های درسی به صورت اینترنتی انجام می‌شوند؛ خانواده‌ها و دانش‌آموزان از زمان اعلام ثبت سفارش باید نسبت به نام نویسی اقدام کنند تا در هنگام توزیع کتاب‌ها مشکلی وجود نداشته نداشته باشد.
امینی با اشاره به اینکه برخی دانش‌آموزان هنوز در انتخاب رشته تردید دارند و ثبت سفارش انجام ندادند، گفت: در این شرایط امکان تحویل کتاب درسی وجود ندارد چراکه نام دانش‌آموز در سامانه ثبت نشده است.


امکان دریافت کتاب جلدی برای معلمان تا نیمه مهر کمبود کتاب درسی نداریم
مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه برخی مدارس مدعی شده‌اند که کتاب درسی به پایان رسیده است و امکان تحویل کتاب نیست، گفت: به هیچ وجه مشکل کمبود کتاب درسی نداریم و سامانه به طور دقیق به رصد اطلاعات می‌پردازد و نام تمام دانش‌آموزانی که ثبت نام کرده و کتاب دریافت کردند، قابل مشاهده است.
او بیان کرد: دانش‌آموزانی هم که تاکنون موفق به ثبت سفارش کتاب درسی نشده‌اند، می‌توانند از طریق مدرسه یا با ثبت سفارش تک جلدی از سه شنبه، ۱۶ مهر اقدام کردند تا کتاب‌ها از طریق پست برای آن‌ها ارسال شود.
امینی ادامه داد: تا نیمه مهر امکان دریافت کتاب جلدی برای معلمان فراهم است و از ۱۶ مهر دانش‌آموزانی که تاکنون برای ثبت سفارش کتاب درسی اقدام نکردند، می‌توانند ثبت سفارش داشته باشند و حداکثر یک هفته بعد از نام نویسی کتاب درسی خود را تحویل بگیرند.
مدیرکل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با اشاره به اینکه ثبت نام کتاب درسی باید نظام‌مند و دقیق باشد، تاکید کرد: به دنبال آن هستیم تا دانش‌آموزان با حداقل هزینه مکن کتاب درسی را تحویل بگیرند و مشکلی هم بابت تحویل کتاب‌ها نداریم.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    923 بازدید

    0 نظر

    درج: 14 مهر 1398

    توسط: mahini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir