بانک کتاب پایتخت

+2
پایتخت کتاب شاید دیگر زمان آن گذشته باشد که زمان یک روز کاری خود را هدر دهیم و به دل شهر بزنیم تا شاید کتابی که دنبالش هستید را پیدا کنید. گرچه به خواسته خود رسیدید و چیزی که دنبالش بودید را پیدا کردید اما متاسفانه یک روز خود را از دست دادید، آن هم برای چیزی که می توانستید در چند دقیقه از پایتخت کتاب تهیه کنید

بانک کتاب پایتخت، به روزترین فروشگاه اینترنتی محصولات کمک آموزشی

هدف پایتخت کتاب ایجاد تجربه ای لذت بخش از یک خرید اینترنتی برای تهیه ی تمامی لوازم کمک آموزشی از مقطع پیش دبستان تا دوازدهم و کنکور میباشد. به صورت 24 ساعته و در تمامی لحظات توان و تلاش مان را در جهت بهبود خدمات مان بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد. اطمینان داریم با هنر کار تیمی و قدرت تیم حرفه ای متخصصان پایتخت کتاب، این امر محقق میگردد.

دلایل مهم خرید کتاب کمک درسی از مجموعه پایتخت کتاب:
برای این‌که بتوانید از خدمات خرید کتاب کمک درسی بانک کتاب و فروشگاه اینترنتی پایتخت کتاب بهره ببرید، باید به موارد مهمی توجه کنید که این فروشگاه را به نسبت سایر فروشگاه‌های خرید کتاب کمک درسی، متمایز کرده است. بنابراین دلایل محبوبیت مرکز معتبر پایتخت کتاب به شرح زیر است:

ارسال فوق سریع کتاب‌ها

در مجموعه‌ی پایتخت کتاب ، خریدهای انجام شده بلافاصله برای متقاضیان ارسال می‌شود. در واقع اگر دانش‌آموزی قبل از ساعت 16 عصر اقدام به ثبت سفارش کند، کتاب‌های خریداری شده در همان روز ارسال خواهد شد. ضمناً خریداران در شهرستان نیز می‌توانند امیدوار باشند تا به محض ثبت سفارش، به سرعت کارهای ارسال بسته پستی انجام شده تا دانش‌آموزان فرصت درس خواندن را از دست ندهند. گفتنی است که بانک کتاب و فروشگاه اینترنتی کتاب پایتخت از جمله مراکزی معتبری است که در ارسال زودهنگام کتاب‌های خریداری شده وسواس بسیاری به خرج می‌دهد.

ضمانت کتاب خریداری شده

از جمله مزیت‌های استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی بانک کتاب پایتخت می‌توان به ضمانت برگشت کالا اشاره کرد. در واقع ممکن است بعضی از کتاب‌ها ایرادات تألیفی داشته باشند و یا به هر دلیلی کاملاً به صورت سالم به مشتریان تحویل داده نشود که در این صورت بانک پایتخت کتاب تضمین می‌کند که بدون هیچ گونه سوال و جواب اضافی، نسبت به عودت کتاب اقدام کند. اگر در این خصوص سوال یا ابهامی دارید نیز می‌توانید با مشاوران این مجموعه ارتباط بگیرید.

بروزرسانی فوق سریع کتاب‌ها

یکی از مهم‌ترین انتظارت دانش‌آموزان در خرید کتاب کمک درسی، بروزرسانی سریع کتاب‌ها از انتشارات مختلف مانند خیلی سبز، نشرالگو, مهروماه و … است. در واقع بانک کتاب پایتخت به نسبت سایر فروشگاه‌ها سریع‌تر اقدام به آپدیت کتاب‌های جدید خواهد کرد که این ویژگی سبب افزایش محبوبیت این مرکز معتبر کتابفروشی شده است. به طورکلی دانش‌آموزان می‌توانند با دغدغه‌ی کمتر نسبت به تهیه کلیه‌ی کتاب‌های کمک درسی خصوصاً کتاب‌هایی که سخت پیدا می‌شوند، اقدام کنند.

ارائه تخفیف دائمی

معمولاً سایت‌هایی در اولویت استفاده دانش‌آموزان قرار دارند که امکان تخفیف مناسب را برای خرید قرار داده‌اند. از این رو تیم تخصصی بانک کتاب پایتخت با ارائه تخفیف‌های 20 درصدی، آن هم به صورت دائمی گام موثری برای جلب رضایت مشتریان برداشته است. به طورکلی این اقدام در جهت کمک به دانش‌آموزان برای خرید کم دغدغه در نظر گرفته شده است که پر واضح است که در کمتر سایت فروشگاهی کتاب کمک درسی، چنین موردی یافت می‌شود. البته ناگفته نماند که برای خرید اولی‌ها 5 درصد بیشتر تخفیف لحاظ شده است.

پشتیبانی 24 ساعته

معمولاً در سایت‌های بانک کتاب و فروشگاه‌ اینترنتی کتاب کمک درسی، در نظر گرفتن پشتیبان آنلاین ضروری است. در واقع ممکن است بسیاری از افراد کتاب‌های مدنظرشان را در سایت پیدا نکنند که در این صورت می‌توانند از خدمات پشتیبانی آنلاین بهره ببرند. ضمناً هرگونه سوال در خصوص نحوه ارسال و چگونگی پرداخت را نیز می‌توان از این طریق پیگیری کرد. ضمناً توجه داشته باشید که در صورت نیاز به پیگیری ارسال کتاب‌های خریداری شده نیز به راحتی می‌توانید با پشتیبانان بانک کتاب پایتخت در ارتباط باشید.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,708 بازدید

    0 نظر

    درج: 7 مهر 1401

    توسط: u-143390
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir