فروشگاه اینترنتی کتابچی؛ لذت خرید از متفاوت‌ترین‌ها

+2

کتابچیامروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و وسیع شدن شبکه‌های ارتباط جمعی، «خرید آنلاین» پدیده‌ای است که طیف متفاوتی از افراد، فارغ از آن‌که در چه نقطه‌ای از کشور قرار دارند آن را تجربه کرده‌اند؛ و فروشگاه‌های اینترنتی بی‌شماری در حوزه‌های مختلف محصولات و خدمات خود را عرضه می‌کنند؛ بنابراین در این زمان خاص دیگر بحث وجود یک فروشگاه اینترنتی خاص مطرح نیست؛ بلکه بحث بر سر کیفیت ارائه‌ی خدمات است و مردم ترجیح می‌دهند از فروشگاه‌هایی خرید کنند که تجربه‌ی متفاوتی را برای آن‌ها رقم می‌زند و برای زمانشان احترام قائل می‌شود.

در حوزه‌ی خرید کتاب و اگر بخواهیم شفاف‌تر بگوییم خرید کتاب کمک‌درسی نیز فروشگاه‌های مختلفی وجود دارد ولی امروز می‌خواهیم راجع به فروشگاهی صحبت کنیم که چه در عرصه‌ی‌ کتاب‌های کمک‌درسی و چه در حوزه‌ی کتاب‌های عمومی و زبان انگلیسی مدت‌هاست که فعالیت می‌کند و توانسته است تجربه‌ی لذت‌بخشی را برای علاقه‌مندان به کتاب و دوست‌داران مطالعه رقم بزند.

فروشگاه اینترنتی کتابچی؛ لذت خرید از متفاوت‌ترین‌ها

فروشگاه‌های آنلاینی که در حوزه‌ی فروش کتاب فعالیت می‌کنند در سال‌های اخیر روندی افزایشی داشته‌اند و هرروزه به تعدادش اضافه شده است؛ ولی اگر بخواهیم به‌صورت دقیق و شفاف تمایز فروشگاه اینترنتی کتابچی را با سایر پلتفرم‌های هم‌دسته‌اش بیان کنیم باید با هم مواردی را مرور کنیم:

کتابچی؛ بانکِ کتابی با بیش از ۱۴۰هزار عنوان کتاب!

درست خواندید! بیش از  ۱۴۰هزار عنوان کتاب در هر حوزه و موضوعی وجود دارد که کتابچی می‌تواند آن‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به تمامی نقاط کشور ارسال کند. بنابراین دلیل اول و چشم‌گیری که کتابچی را از بقیه متمایز کرده است وجود دامنه‌ی بسیار وسیعی از کتاب‌هاست که امکان بسیار بسیار کمی وجود دارد که به این پلتفرم آنلاین مراجعه کنید و کتاب مورد نظر خودتان را پیدا نکنید!

کتابچی؛ متخصص در حوزه‌ی کتاب‌های کمک‌آموزشی

اهمیت استفاده از کتاب‌های کمک‌درسی در سال‌های اخیر هم برای دانش‌آموزان و هم برای والدین محترم آن‌ها مشخص شده است و پیدا کردن منابعی از کتاب‌های ارزشمند می‌تواند در سرنوشت دانش‌آموز اثرگذار بوده و بر یادگیری او تاثیراتی مثبت بگذارد؛ با این تفاسیر، وجود فروشگاهی که بتواند هر طیفی از کتاب‌های کمک‌درسی را عرضه کند و در تمام ۲۴ ساعت شبانه‌روز آماده‌ی ارائه‌ی خدمات باشد، فرآیند خرید کتاب را سهولت می‌بخشد و باعث ایجاد اطمینان خاطر می‌شود. فروشگاه آنلاین کتابچی دربرگیرنده‌ی هر نوعی از کتاب‌های کمک‌آموزشی‌ست و دانش‌آموز می‌تواند چه در طول سال تحصیلی و چه برای دوران جمع‌بندی و روزهای پایانی سال برای خرید کتاب به این فروشگاه اینترنتی سر بزنند. برای مثال از کتاب‌های جامع انتشارات مهر و ماه گرفته که برای طول سال تحصیلی توصیه می‌شود تا کتاب‌های سری لقمه همه و همه در این فروشگاه موجود است. 

کتابچی؛ ارسال کتاب در سریع‌ترین زمان ممکن

در عصری زندگی می‌کنیم که «زمان» برای هر فردی با هر شغل و حرفه‌ای به معنای واقعی کلمه ارزشمند بوده و حکم طلا را پیدا کرده است؛ و برای هر کدام از ما مهم است که چیزی که خواستنش را اراده می‌کنیم، در سریع‌ترین زمان ممکن به دستمان برسد تا بتوانیم هر چه زودتر از آن استفاده کنیم. خواه آن چیز پیراهنی با چهارخانه‌های ریز و جذاب باشد و خواه کتابی کمک‌آموزشی که با مطالعه‌ی دقیق و پیوسته‌ی آن بتوانیم خودمان را برای درس موردنظر آماده کنیم و از رقابت با دوستانمان جا نمانیم.

فروشگاه اینترنتی کتابچی شرایطی را فراهم کرده است که سفارش‌های شهر تهران حداکثر تا دو روز کاری و سفارش‌های شهرهای دیگر کشورمان نهایتا تا چهار روز کاری به دست خریداران محترم برسد.

کتابچی؛ ضمانت بازگشت 

گاهی برای هر کسی می‌تواند این اتفاق پیش بیاید که از خرید خود پیشمان شود و به هر دلیلی بخواهد بسته‌ی سفارشی خود را به فروشگاهی که از آن خرید کرده است پس بفرستد. در این شرایط تقریبا بسیاری از فروشگاه‌ها با عبارت‌هایی مانند «از تعویض و پس گرفتن کالا معذوریم»، «لطفا در انتخاب خود دقت بفرمایید» و سایر ترکیب‌هایی این‌چنینی به استقبال مخاطب خود می‌روند ولی فروشگاه اینترنتی کتابچی تا یک هفته‌ی کاری برای مشتری خود حق پشیمانی از خرید را قائل است و در صورتی که خریداران، کتاب را با هماهنگی قبلی برایشان ارسال کنند می‌توانند مبلغ پرداختی خود را از کتابچی دریافت کنند.

کتابچی؛ سهولت در انتخاب کتاب

چقدر برای هر کدام از ما پیش آمده که در انتخاب کتابی دو به شک بوده باشیم؟ یا اصلا می‌خواهیم سراغ مطالعه‌ی موضوع و گرایشی برویم که اطلاعات چندانی از آن نداریم؟ فرضا می‌خواهیم بدانیم برای شروع فلسفه‌خوانی به چه منابعی نیاز داریم و کتاب‌هایی که برای قدم‌های اولیه مورد نیاز است چیست و یا این‌که در درس ریاضیات، پایه‌ای ضعیف داریم و می‌خواهیم در سال دوازدهم، علاوه بر این که بر سرفصل‌های کتاب درسی در همان سال مسلط شویم، مطالب سال‌های گذشته را نیز یاد بگیریم. در این شرایط، انتخاب کتاب‌هایی مناسب می‌تواند کلید اصلی حل مسئله باشد و علاوه بر این که در وقت‌مان صرفه‌جویی کند، برای رسیدن به اهدافمان هم به کمکمان بیاید. 

فروشگاه اینترنتی کتابچی برای این دست از سوالات هم می‌تواند به شما کمک کند. برای مثال در حوزه‌ی کتاب‌های کمک‌درسی، کتابچی تقریبا برای اکثر کتاب‌هایی که امکان آن را می‌داده که برای دانش‌آموزان مورد توجه و پرسش قرار بگیرند، با ارائه‌ی توضیحات مفصل و جامعی از هر کدام از کتاب‌ها، سعی کرده است که در فرآیند تصمیم‌گیری به کمک دانش‌آموزان بیاید.

مجله‌ی کتابچی؛ کامل‌ترین اطلاعات آموزشی!

در پاراگراف بالا اشاره کردیم که در وبسایت کتابچی توضیحات باکیفیتی برای هر کتابی که مورد توجه دانش‌آموز باشد فراهم شده است؛ ولی سوال این‌جاست که اگر دانش‌آموز پرتلاش و کنجکاوی به اطلاعاتی بیشتر برای انتخاب کتاب مناسب نیاز داشت چه باید بکند؟ آیا هم‌چنان کتابچی مورد اعتماد است؟ جواب بله است! مجله‌ی کتابچی جایی‌ست که از توضیحات ابتدایی و اولیه‌ی یک کتاب کمک‌درسی که شامل ویژگی‌های ظاهری کتاب، بررسی درسنامه‌ها، تست‌ها و پاسخ‌نامه است، عبور می‌کند و به نقد، بررسی و تحلیل جزء به جزء کتاب می‌پردازد و خیال دانش‌آموزان را بابت آن کتاب راحت می‌کند. بنابراین می‌توان این مجله را جایی دانست که کامل‌ترین اطلاعات تکمیلی را برای هر کتابی ارائه می‌دهد!

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    835 بازدید

    0 نظر

    درج: 9 شهریور 1401

    توسط: admin
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: مدیر سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir