بهترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس برای اندروید و iOS

0
بهترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس برای اندروید و iOS

در گذشته فقط می‌توانستیم لایه‌ها و افکت‌های مورد نظر خود را توسط نرم‌افزارهای مخصوص رایانه به تصاویر اضافه کنیم ولی امروزه نه تنها می‌توانیم با گوشی‌های هوشمند تصاویر با کیفیت بگیریم بلکه امکان ویرایش آنها نیز فراهم شده است که بلافاصله پس از ادیت تصاویر می‌توانیم در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذاریم.

هم در گوگل پلی استور و هم در اپ استور اپل، اپلیکیشن‌های متعددی برای ویرایش تصاویر وجود دارند که کاربران می‌توانند از میان آنها یکی را برگزینند. اگرچه تعداد این نرم افزارها بسیار است ولی همه آنها نمی‌توانند برای افراد علاقه‌مند به ویرایشگری کارآمد باشند بنابراین ما سعی کرده‌ایم تا بهترین اپلیکیشن‌های موجود برای دو سیستم عامل اندروید و iOS را در این خبر به شما معرفی کنیم.

 

ADOBE LIGHTROOM

قیمت: رایگان برای اندروید و iOS ( نسخه پولی: هر ماه ۱۰ دلار)

 

 
 

 

نرم افزار ADOBE LIGHTROOM به یک اپلیکیشن استاندارد و طلایی در میان کسانی تبدیل شده است که می‌خواهند تصاویر خود را ویرایش نمایند. به خاطر رابط کاربری ساده و ویژگیهای فوق‌العاده همگام‌سازی، کاربر می‌تواند از حافظه ابری ارائه شده بهره ببرد که البته این حافظه ابری در نسخه Adobe Lightroom CC ارائه گشته است.

Adobe Lightroom CC که هم برای سیستم عامل iOS موجود است و هم برای اندروید، دارای امکانات کاملی از جمله افزودن واترمارک، پشتیبانی از تصاویر RAW، ویرایش تصاویر و . . . می‌باشد.

نسخه معمولی این اپلیکیشن رایگان بوده ولی اگر کسی خواست تا تصاویر خود را در دیگر دستگاه‌ها و حساب‌های کاربری همگام‌سازی نماید باید نسخه پولی آن را خریداری کند که Photography Creative Cloud شرکت Adobe نام دارد و ماهانه حدود ۱۰ دلار هزینه دارد. با خرید این نسخه امکان دسترسی به Photoshop و Lighroom کلاسیک نیز فراهم خواهد شد.

 
PHOTOSHOP EXPRESS

قیمت: برای اندروید و iOS رایگان

 

 
 

 

وقتی حرف از نرم‌افزار جامع ویرایش تصاویر می‌زنیم، ناخودآگاه ذهن یاد فتوشاپ شرکت Adobe می‌رود زیرا تا کنون هیچ رقیبی برای این اپلیکیشن به وجود نیامده است. حالا کمپانی Adobe یک نسخه از نرم‌افزار فتوشاپ خود را به نام Express عرضه کرده که اگرچه نسبت به نرم‌افزار مخصوص رایانه کامل نیست ولی همچنان برنامه‌ای است که در زمینه افزودن واترمارک، بریدن تصاویر، ویرایش عکسها و دیگر کارها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

شما در این اپلیکیشن می‌توانید تصاویر از پیش تهیه شده خود را نیز تهیه و برای مدت طولانی آنها را ذخیره کنید تا هنگام ویرایش تصاویر جدید از آنها بهره ببرید.

 
SNAPSEED

قیمت: برای اندروید و iOS رایگان

 

 
 

 

Snapseed نرم‌افزار پیشرفته ویرایش تصاویر می‌باشد که توسط گوگل طراحی شده است. این اپلیکیشن دارای گزینه‌های متعددی برای ادیت تصاویر است که با استفاده از آنها می‌توان عکسهای بی‌کیفیت را چنان ویرایش کرد که طبیعی به نظر برسند.

در Snapseed می‌توانید از فیلترهای موجود برای تغییر حرارت عکس، تار بودن آن و ویجت ها استفاده کنید. برخی از این امکانات عبارتند از استایلهای دهه های ۱۹۶۰ و افکت‌های فیلمبرداری آن زمان. شما همچنین می‌توانید افکت‌هایی که شبیه افکت‌های موجود در فتوشاپ هستند را نیز به کار ببرید و تصویر نهایی باکیفیتی تولید کنید.

 
VSCO

قیمت: رایگان برای اندروید و iOS (دارای خرید درون برنامه ای)

 

 
 

 

VSCO که آن را باید ویزکو خواند، نرم‌افزاری کاربردی برای ویرایش عکس است که با این هدف تولید شده تا تصاویر گوشی‌های هوشمند را به گونه‌ای ویرایش کند که شبیه فیلم باشند. به علاوه، با توجه به وجود فیلترهای متعدد، VSCO امکان خرید تصاویر از پیش تهیه شده را فراهم کرده است که برای همه افراد اعم از ویرایشگران حرفه‌ای و آماتور کاربرد دارند. با ابزارهای پیشرفته و کنترلهای فوق‌العاده مربوط به دوربین، VSCO یک اپلیکیشن عالی برای همه علاقه‌مندان به ویرایش تصاویر است.

 
AFTERLIGHT

قیمت: برای اندروید و iOS حدود ۳ دلار

 

 
 

 

سازندگان Afterlight، این نرم‌افزار را بهترین، کامل‌ترین، جامع‌ترین و پیشرفته‌ترین اپلیکیشن موجود برای ویرایش تصاویر می‌دانند. اگرچه ممکن است فکر کنید این افراد در حال کری خواندن برای دیگر رقبا و اغراق در مورد تولیدشان هستند، ولی واقعیت این است که آنها درست می‌گویند.

Afterlight همه ابزارهای اساسی و بنیادین لازم برای ویرایش عکس، فریم‌ها، پشتیبانی از تصاویر RAW و . . . را دارا می‌باشد. همانند دیگر اپلیکیشن‌ها، شما می توانید فیلترهای مخصوص به خود را بسازید و روی تصاویر مختلف امتحان کنید. بهترین قسمت Afterlight این است که برای استفاده از برخی از قابلیت های مخصوص اپلیکیشن، فقط کافی است یک بار آنها را خریداری کنید.

 
LENS DISTORTIONS

قیمت: رایگان برای اندروید و iOS (دارای خریدهای درون برنامه ای)

 

 
 

 

Lens Distortions را همه به خاطر ابزارهای مخصوص به رایانه و پلاگین‌هایش می‌شناسند ولی حالا همین امکانات را می‌توان در دو سیستم عامل اندروید و iOS نیز تجربه کرد. اگر دنبال فیلتر خاصی می‌گردید و یا می‌خواهید لایه‌ای را به تصویر مدنظر اضافه کنید، Lens Distortions این کار را به راحتی برای شما انجام می‌دهد تا عکسی که می‌خواستید ویرایش نمایید واقعی به نظر بیاید.

Lens Distortions را می‌توان به صورت رایگان برای اندروید و iOS دانلود کرد که در آن پنج فیلتر رایگان برای افراد علاقه‌مند به ویرایشگری وجود دارد. اگر قصد دارید به ۲۵۰ فیلتر دیگر هم دسترسی داشته باشید، باید نسخه پولی آن که هزینه‌ای بالغ بر ۱ دلار در ماه دارد را بپردازید.

با این ابزارها، به راحتی می‌توانید از کم‌کیفیت‌ترین تصاویر، بهترین عکسها را بسازید و خود را در شبکه‌های اجتماعی مطرح نمایید. پیشنهاد ما به شما این است تا هر ۶ نرم‌افزار معرفی شده را امتحان کنید تا بهترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن را بشناسید و برای ویرایش تصاویر خود از آن بهره ببرید.

اگر شما از نرم‌افزارهای دیگری برای ویرایش تصاویر استفاده می‌کنید، نام، خصوصیات، نکات مثبت و منفی آن را در قسمت انتهای خبر با دیگران به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    999 بازدید

    0 نظر

    درج: 4 مرداد 1397

    توسط: m.hosseini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir