فروش آيفون ۷ آغاز شد

+1
فروش آيفون ۷ آغاز شد
کم‌کم انتظارها برای از راه رسیدن نسل جدید گوشی‌های آيفون به سر می‌رسد و حالا فقط یک روز تا معرفی آیفون ۷ باقی مانده است. حتی در این ساعت‌های پایانی هنوز درباره‌ی گوشی‌ هوشمند جدید آیفون اطلاعاتی به دست‌مان می‌رسد. از جمله این‌که مدل‌های مختلف آیفون ۷ قابلیت فیلم‌برداری ۴K با سرعت فوق‌العاده‌ی ۶۰ فریم بر ثانیه را دارند. همچنین خبر رسیده که فاکس‌کان فرآیند ارسال آیفون ۷ به کشورهای مختلف دنیا را شروع کرده است.
فاکس‌کان ۳۷۰ هزار دستگاه از مدل‌های مختلف آیفون ۷ را به کشورهایی که فروش خوبی برای آيفون در آن‌ها پیش‌بینی شده، ارسال کرده است.
به‌گزارش IT Home تعداد ۳۷۰ هزار دستگاه از مدل‌های مختلف آیفون ۷ به کشورهایی که فروش خوبی برای آيفون در آن‌ها پیش‌بینی شده، ارسال شده است. این کشورها ظاهرا شامل بریتانیا، هلند، ایتالیا، ایالات متحده آمریکا و چند کشور دیگر هستند. بااین‌حال اگر نگاهی به تاریخچه‌ی فروش مدل‌های قبلی آیفون بیندازیم و آمارهای قبلی را مبنای پیش‌بینی برای فروش آیفون ۷ قرار دهیم، باید در هفته‌ی اول عرضه‌ی آیفون ۷ منتظر فروش ۱۰ میلیون دستگاه در سراسر دنیا باشیم! با این محاسبات ۳۷۰ هزار دستگاه -که وزن آن چیزی معادل ۲۰۰ تن می‌شود- رقم بسیار ناچیزی است.
 
 
 
 
پیش از این هم بعضی کارشناسان پیش‌بینی کرده بودند مدل‌های مختلف آیفون ۷ فروش خوبی نخواهند داشت،‌ اما بعضی دیگر نظر مخالف داشتند. آیفون ۷ از نظر ظاهری تغییرات زیادی را نسبت به مدل پیشین به خود ندیده است اما تراشه‌ی آن قدرتمندتر شده و درنتیجه می‌توانیم منتظر بهبود عملکرد این گوشی باشیم. ضمن این‌که قابلیت‌هایی مثل ضدآب بودن و اضافه کردن رنگ‌های جدید هم می‌تواند انگیزه‌ای برای مشتریان باشد.
از سوی دیگر بداقبالی سامسونگ درمورد گلکسی نوت ۷ و ماجرای آتش گرفتن باتری، فرصت خوبی برای اپل محسوب می‌شود تا توجه طرفداران فبلت را به آیفون ۷ پلاس جلب کند. شکست سامسونگ بدون شک روی فروش آیفون تاثیر مثبت می‌گذارد؛ تنها باید دید این تاثیر تا چه اندازه خواهد بود.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,151 بازدید

    1 نظر

    درج: 17 شهریور 1395

    توسط: najafi
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (1 مورد)

    .
    1395/07/3 - 12:14
  • +2
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir