کیبورد جدید Finchip با نمایشگر ۱۲٫۶ اینچی ثانویه معرفی شد

0
کیبورد جدید Finchip با نمایشگر ۱۲٫۶ اینچی ثانویه معرفی شد
Finchip صفحه‌کلید جدیدی معرفی کرده است که یک نمایشگر ۱۲٫۶ اینچی روی آن تعبیه شده است و می‌تواند به‌عنوان صفحه‌نمایش ثانویه مورد استفاده قرار گیرد.

نوار لمسی مک‌بوک مثل صفحه‌کلید‌های پروانه‌ای و شارژرهای موجود در جعبه‌های آیفون، به‌زودی محکوم به انقراض خواهد بود. این ویژگی کاملاً بی‌فایده نیست، اما ابعاد کوچکی دارد که باعث شده است نتوان از پتانسیل واقعی آن استفاده کرد.

در فهرست محصولات فروشگاه آنلاین آمازون، لوازم الکترونیکی مختلفی دیده می‌شود که گاهی سازندگان آن برای بسیاری از افراد شناخته شده نیستند. یکی از این تولیدکنندگان که شاید نام آن را تاکنون نشنیده باشید، Finchip است. این شرکت صفحه‌کلید جدیدی عرضه کرده که بیشتر شبیه ترکیبی از یک لپ‌تاپ و یک تبلت است. البته این محصول فاقد اجزایی است که در یک کامپیوتر واقعی وجود دارند. به‌هرحال هنگامی که این کیبورد را به رایانه یا گوشی هوشمند یا دستگاه‌های سازگار دیگر متصل کنید، می‌توانید از آن هم به‌عنوان صفحه‌کلید مکانیکی جمع‌وجور و هم به‌عنوان نمایشگر اکسترنال ۱۲٫۶ اینچی با نسبت تصویر فوق‌العاده و وضح ۱۹۲۰ در ۵۱۵ بهره ببرید.

به گزارش Gizmodo، صفحه‌کلید جدید Finchip برخلاف نوار لمسی تعبیه‌شده روی برخی مدل‌های مک‌بوک اپل، قابلیت شخصی‌سازی برای همه‌ی برنامه‌ها را دردسترس کاربران قرار می‌دهد. درمقام مقایسه، نوار لمسی مک‌بوک‌، فقط با نرم‌افزارهایی که با آن سازگاری داشته باشند محدود شده است. درهرحال می‌توانید با کیبورد Finchip، در هر برنامه‌ای، هر نوار ابزاری را که تمایل دارید روی نمایشگر آن جابه‌جا کنید. امکان دسترسی به میان‌برهای صفحه‌ی لمسی برای ابزارها و عملکردهای رایج در برنامه‌های پیچیده مثل فتوشاپ، یکی از موارد استفاد‌ه‌ی وسوسه‌انگیز است که نوار لمسی مک‌بوک هرگز نتوانست به‌طور کامل آن را ارائه دهد.

علاوه‌براین می‌توان از کیبورد Finchip برای یادداشت‌برداری طی تماس‌ها ویدئویی استفاده کرد و به‌طور هم‌زمان با همه‌ی شرکت‌کنندگان در کنفرانس به‌صورت تصویری در ارتباط بود. علاوه‌براین می‌توان از این نمایشگر برای نمایش جدیدترین توئیت‌ها یا پست‌های اینستاگرام بهره ببرید. درواقع با توجه به نیاز، می‌توان از این صفحه‌نمایش در زمینه‌های مختلف استفاده کرد.
صفحه‌کلید Finchip امکان تنظیم روشنایی را دراختیار کاربران قرار می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به کلید‌های قابل تعویض و نور پس‌زمینه‌ی RGB کامل با ۱۵ الگوی مختلف نورپردازی اشاره کرد. این دستگاه همچنین از n-key rollover نیز بهره می‌برد و بنابراین حتی برای اجرای بازی‌های رایانه‌ای نیز مناسب است؛ قابلیتی که توانایی اسکن هر دکمه را به‌صورت جداگانه دارد و درنتیجه، فشرده شدن هر کلیدی یادداشت خواهد شد، حتی اگر چند کلید را هم‌زمان فشار دهید.

در کنار مزیت‌هایی که کیبورد جدید و جالب Finchip ارائه می‌دهد، محدودیت‌هایی هم در آن دیده می‌شود. به‌عنوان مثال، روش اتصال آن فقط ازطریق درگاه USB C است و بنابراین در رایانه‌ها و لپ‌تاپ‌های قدیمی‌تر باید از آداپتور تبدیل USB C به HDMI استفاده کنید. نمایشگر لمسی این محصول تا ۱۰ لمس هم‌زمان را تشخیص می‌دهد، اما این ویژگی فقط هنگام اتصال به کامپیوترهای ویندوزی دردسترس است و درصورت اتصال به مک، تشخیص لمس فقط به یک نقطه محدود خواهد شد.

شاید بزرگ‌ترین مشکل کیبورد Finchip، برچسب قیمت ۳۹۰ دلاری آن باشد. شما می‌توانید با این قیمت به‌راحتی یک صفحه‌نمایش اکسترنال بسیار بزرگ‌تر و یک صفحه‌کلید مکانیکی ارزان‌تر خریداری کنید.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    863 بازدید

    0 نظر

    درج: 23 مرداد 1401

    توسط: u-143390
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir