تلویزیون شیائومی در چهار اندازه مختلف معرفی شد

0
تلویزیون شیائومی در چهار اندازه مختلف معرفی شد
سری Xiaomi TV A2 در چهار اندازه‌ی مختلف ۳۲، ۴۳، ۵۰ و ۵۵ اینچی و با حداکثر رزولوشن 4K و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه معرفی شد.

دیروز، شیائومی با برگزاری مراسمی می بند ۷ را برای بازارهای اروپایی عرضه کرد. در حاشیه‌ی این مراسم، شرکت مذکور سه محصول دیگر را نیز معرفی کرد که یکی از آن‌ها سری تلویزیون‌های شیائومی A2 بود.


مشخصات تلویزیون‌های Xiaomi TV A2

گیزموچاینا می‌نویسد در پایان ماه می، شیائومی سری تلویزیون‌های شیائومی F2 را با Fire OS آمازون و رابط کاربری Fire TV معرفی کرد. با گذشت کمتر از یک ماه، این شرکت اکنون سری تلویزیون‌های شیائومی A2 را با سیستم‌عامل Android TV به‌نمایش گذاشته است. خط‌تولید Xiaomi TV A2 چهار مدل ۳۲، ۴۳، ۵۰ و ۵۵ اینچی را شامل می‌شود. درمقابل، خانواده‌ی Xiaomi TV F2 مدل ۳۲ اینچی ندارد؛ اما در سه مدل دیگر، ۴۳ و ۵۰ و ۵۵ اینچی، فروخته می‌شود.

تمام نسخه‌های مختلف Xiaomi TV A2 به پنل LCD با نور پس‌زمینه LED، نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و زاویه دید ۱۷۸ درجه مجهزند. به‌غیر از مدل ۳۲ اینچی که از نمایشگر HD با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل بهره می‌برد، سایر مدل‌ها 4K هستند و رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسلی دارند. درضمن، مدل‌های 4K از عمق رنگ ۱۰ بیتی، MEMC ،HDR10 ،HLG و دالبی ویژن نیز پشتیبانی می‌کنند.
اعضای خانواده تلویزیون‌های شیائومی A2 از چیپست چهارهسته‌ای ARM Cortex-A55 استفاده می‌کنند؛ البته مدل ۳۲ اینچی به‌جای ARM Mali G52 MP2، با پردازنده‌ی گرافیکی ARM Mali G31 MP2 ضعیف‌تر عرضه می‌شود.

باید به این نکته اشاره کرد که تمام اعضای سری Xiaomi TV A2 طراحی یکپارچه با قاب فلزی دارند. آن‌ها همچنین از بلوتوث ۵.۰، پورت USB 2.0، ورودی کامپوزیت AV، پورت صوتی نوری، جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و اسلات CI پشتیبانی می‌کنند. درضمن، در مدل‌های 4K از پورت HDMI (1 x eARC) و وای‌فای دوبانده و در مدل HD از دو پورت HDMI (1 x eARC)، پورت DTMB و وای‌فای تک باند استفاده شده است.

تلویزیون‌های جدید شیائومی همگی از دالبی ویژن و DTS HD پشتیبانی می‌کنند و در مدل ۳۲ اینچی، به‌جای دو اسپیکر ۱۲ واتی از دو اسپیکر ۱۰ وات استفاده شده است. همچنین، نمی‌توان از مجهز‌شدن اعضای خانواده Xiaomi TV A2 به دستیار صوتی گوگل چشم‌پوشی کرد.


قیمت و عرضه

تاکنون، شیائومی فقط قیمت نسخه‌ی ۵۵ اینچی را اعلام کرده است. این مدل از خانواده‌ی Xiaomi TV A2 با قیمت ۵۲۹ یورو روانه‌ی بازار اروپا می‌شود. ناگفته نماند هنوز اطلاعات رسمی دیگری درباره‌ی عرضه‌ی تلویزیون‌های جدید شیائومی منتشر نشده است.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    748 بازدید

    0 نظر

    درج: 6 تیر 1401

    توسط: u-143390
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir