کفش لوره(بازیافتی با فیبر کربن و چاپگر سه بعدی)

0
کفش لوره(بازیافتی با فیبر کربن و چاپگر سه بعدی)
یک شرکت نوپا با استفاده از فیبر کربن بازیافتی موفق به تولید کفشی منعطف شده که با چاپگر سه بعدی طراحی و نهایی می‌شود و متناسب با پای خریداران قابل شخصی سازی است.

شرکت لور در آمریکا می‌گوید این کفش که با همکاری و دریافت نظرات کولبی پیرس مربی دوومیدانی تولید شده، برای دویدن طولانی مدت کاملاً مناسب است و به جای بند کفش دارای تیغه ای در بخش زیرین است که پا را به طور کامل در برمی گیرد و از خروج کفش از پا جلوگیری می‌کند.

چرخه لور که برای اولین بار در اوایل سال جاری مورد تمجید قرار گرفت و اکنون برای پیش خرید باز شده است ، یک شرکت نوپا از سیلیکون ولی است که به دنبال تحریک بازار کفش دوچرخه سواری با طراحی جدیدی است که با فناوری جدید تولید شده است. ضربات شبیه صندل در فضا ، یک اسکلت بیرونی کربنی با چاپ سه بعدی را با یک روکش فوم نرم برای یک کفش جاده ای سفارشی مانند دیگر ترکیب می کند.

 

 
 

 


اسکن ، چاپ ، تحویل
LoreOne ، اولین محصول از چرخه Lore ، با تعداد سرسام آوری از ادعاهای جسورانه ، مفاهیم در انتظار ثبت اختراع و (بیش از) کارکنان واجد شرایط با رزومه که شامل مارک های اصلی مصرف کننده می شود ، وارد می شود.

در راس این شرکت استفان دریک نشسته است. او موسسه DPS Skis است ، شرکتی که برای تولید اسکی مبتکرانه با فیبر کربن اعتبار دارد ، با سرمایه گذاری جدیدش که به نظر می رسد برخی از عناصر طراحی را از دنیای کفش اسکی قرض گرفته است.

کالبی پیرس ، دوچرخه سوار سابق المپیک و در حال حاضر متخصص اتصالات دوچرخه که به عنوان آزمایش کننده اولیه این محصول کمک کرده است ، به طور رسمی در فهرست کارکنان انباشته - بیشتر از خارج از صنعت دوچرخه سواری - نشسته است.
مدل کسب و کار مستقیم Lore برای یک شرکت کفش سفارشی به طور غیر منتظره ای منحصر به فرد است. قابل ذکر است ، آنها قصد دارند کفش های سفارشی را بدون هیچ گونه تعامل داخلی با صاحبان پا تولید کنند ، در عوض با تکیه بر شگفتی های فناوری مدرن.


 

 
 

 


یک اپلیکیشن آیفون برای این کفش طراحی شده که وظیفه آن اسکن کردن پای فرد در منزل و جمع آوری داده‌های مرتبط است تا از این طریق چاپ سه بعدی کفش مذکور به صورت کاملاً دقیق و بر مبنای مشخصات پای او انجام شود.
اولین مرحله در فرایند سفارش سفارشی استفاده از یک برنامه اختصاصی آیفون است که توسط تیم Lore توسعه یافته است. این برنامه که Morphic نام دارد ، اساساً اسکن سه بعدی پای شما را می گیرد تا کفش سفارشی از آن ساخته شود. به گفته لور ، این برنامه مقیاس پذیری دارد تا "محصولات متناسب با عملکرد را در چند دسته خوب ورزشی ایجاد کند."

هنگامی که از Siri درخواست کردید پاهای شما را اسکن کند ، این طرح با تیم مستقر در کالیفرنیا ارائه می شود تا کفش های یکبار مصرف شما را تولید کند. در اینجا ، Lore 3D یک ساختار فیبر کربن با اندازه و شکل خاص به نام CarbonAirFrame (CAF) چاپ می کند که اسکلت سفت و محکم کفش را تشکیل می دهد.

ایده پوسته بیرونی کربنی با آستر داخلی نرم جداگانه برای دوچرخه سواری تازگی ندارد. Mavic از رویکرد مشابهی با کفش های Comete Ultimate II نسبتاً محدود خود استفاده کرد و شرکت های دیگر با یک مفهوم مشابه - هر چند یکپارچه تر - بازی کردند. با این حال ، رویکرد سفارشی لور مطمئناً این ایده را به سطح دیگری می برد.

 

 
 

 


بدنه اصلی این کفش از جنس فیبرکربن بوده و یک کفی بالشتکی نیز به صورت شخصی سازی شده برای آن تولید می‌شود که از جنس پلی اورتان و پلی استر بازیافت شده است.
لور به طور دقیق از فناوری چاپ سه بعدی استفاده نمی کند ، اما روش ادغام شده فیبر کربن قابل بازیافت به سمت یک باند یدک فیبر کربن آغشته (که قبلاً پیش داغ شده است) و سپس با ترموپلاست متصل می شود. با این حال ، روشهای مختلفی برای چاپ سه بعدی فیبر کربن وجود دارد. Anisoprint تنها یک شرکت تخصصی در فضا است ، با تکنیکی که ممکن است سرنخ نحوه ساخت جنبه های فیبر کربن کفش Lore را ارائه دهد.

 

 
 

 


چاپ سه بعدی سازه های کربنی همچنین امکان سفارشی سازی نقاط ظریف کفش ، مانند محل قرارگیری گیره و سازگاری با چاک را در اختیار Lore قرار می دهد. می توانید بین یک تنظیم معمولی سه سوراخ یا یک طرح چهار حفره مخصوص سرعت بازی یکی را انتخاب کنید. و طبق گفته لور ، اولین و پنجمین موقعیت استخوان متاتارسال شما ("انگشتان پا") برای ایجاد چسبندگی آسان مشخص می شود.
ساختار باز مانند وب با یک پوشش فوم تهویه مطابقت دارد. در مجموع ، ادعا شده است که LoreOne تهویه ترین کفش دوچرخه سواری در بازار است. البته این برای چند ماه از سال یک مزیت بزرگ است ، اما در مواقع دیگر می تواند یک منفی واقعی باشد. برای مقابله با آب و هوا ، Lore طیف وسیعی از روکش های کفش از جمله نساجی ایرو ، نساجی ایرو و نسخه های بد آب و هوا را ارائه می دهد.


 

 
 

 


روکش این کفش بر مبنای انتخاب کاربران رنگ و ظاهر خاصی خواهد داشت. این کفش ۲۷۰ گرمی ۱۹۰۰ دلار قیمت دارد.

این شرکت هیچ جزئیات یا تصویر خاصی از سیستم نگهداری کفش ارائه نکرده است ، اما به نظر می رسد سگک هایی مانند چکمه های اسکی وجود دارد که ساختار فیبر کربن را روی پا می بندد. به نظر می رسد یک بند قابل تنظیم از پشت پاشنه و بالای کفش بسته می شود.

البته وزن ها بسته به اندازه و شکل مورد نیاز متفاوت خواهد بود ، اما لور ادعا می کند که اندازه US10 تقریباً 270 گرم در هر کفش خواهد بود. این رقم به این معنی است که LoreOne از سبک ترین کفش دوچرخه سواری جاده در بازار فاصله دارد ، اما واضح است که این شرکت به سایر معیارهای عملکرد توجه دارد.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    807 بازدید

    0 نظر

    درج: 18 مرداد 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    نام:*
    ایمیل:*
    سوال: نام خلیج جنوبی ایران؟
    پاسخ:*
    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    در پاسخ به فردین: • تفکیک شخصیت: چندتا آدمک که به دو دسته تفکیک
    کی موجود میشه ؟
    سلام وقتتون بخیر ببخشید این پک دوباره برای نهایی امسال موجود
    سلام برای پسرم سمپادیوم رو خریدم چطور میتونم پاسخ نامه رو
    سلام هنوز امکان صدور کارنامه ی آنلاین وجود نداره؟

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir