تسلا نرم افزار خود را برای نصب دیزنی پلاس و ماشین به روز کرد

0
تسلا نرم افزار خود را برای نصب دیزنی پلاس و ماشین به روز کرد
سرانجام تسلا نرم افزار خود را برای افزودن حالت های دیزنی پلاس و کارواش و بسیاری از حالت ها به روز کرد.

در این وبلاگ ما قصد داریم در مورد این موضوع صحبت کنیم بالاخره تسلا نرم افزار خود را به روز کرد تا حالت های دیزنی پلاس و کارواش (شستوشوی ماشین) و بسیاری از حالت ها را اضافه کند.

 

 
 

 


رانندگان تسلا به زودی می توانند آخرین قسمت های Loki یا مندالوریان را از داشبورد اتومبیل های برقی با تکنولوژی بالا دریافت کنند. جدیدترین به روز رسانی نرم افزار و سرگرمی ، 2021.24 ، که هم اکنون در حال انتشار است ، مجموعه ای از ویژگی ها و پیشرفت های جدید را به همراه دارد ، از جمله افزودن جریان ویدئویی دیزنی پلاس به برنامه Tesla Theater Mode.

 

 
 

 


حالت تئاتر یک برنامه کاربردی است که از طریق بخش سرگرمی نرم افزار سرگرمی که در خودروهای تسلا ارائه می شود قابل دسترسی است. شما می توانید Netflix ، Hulu (که متعلق به دیزنی است) ، YouTube ، Twitch و در حال حاضر Disney Plus خدمات پخش زیر این منو را پیدا کنید. دسترسی به خدمات مبتنی بر اشتراک مانند Disney Plus در بسته داده Premium Connectivity Tesla گنجانده نشده است ، بنابراین باید جداگانه ثبت نام کرده و آن را خریداری کنید.

 

 
 

 


دسترسی به حالت تئاتر ، مانند بخش بازی Tesla Arcade ، نیاز به پارک خودرو دارد. حداقل ، این امر به رانندگان در هنگام انتظار برای شارژ در یکی از ایستگاه های سوپرشارژر تسلا ، کاری می دهد.

به روز رسانی 2021.24 همچنین یک حالت جدید شستشوی اتومبیل را به ترفندهای تسلا اضافه می کند. دسترسی به این تنظیمات در منوی سرویس با بستن همه پنجره ها ، قفل کردن درگاه شارژ و غیرفعال کردن برف پاک کن های اتوماتیک شیشه اتومبیل ، هشدارهای حالت نگهبانی ، قفل درهای پیاده روی و زنگ های سنسور پارک ، باعث می شود تا خودرو در منوی سرویس تمیز شود. رانندگانی که از واشرهای اتوماتیک تسمه نقاله استفاده می کنند نیز می توانند گزینه Free Roll را انتخاب کنند که در حالت خنثی قرار می گیرد و در صورت ترک خودرو از ترمز دستی جلوگیری می کند.

 

 
 

 


یک ضامن جدید برای غیرفعال کردن و فعال کردن کم نور خودکار آینه وجود دارد. رانندگان می توانند درصد یا فاصله تخمینی را هنگام نمایش وضعیت شارژ باتری نمایش دهند. به سادگی روی نماد ضربه بزنید تا جابجا شود. دوربین مدار بسته TeslaCam اکنون می تواند طوری برنامه ریزی شود که در صورت برخورد یا استفاده از کیسه هوا ، کلیپ ها را به طور خودکار ذخیره کند. (یادداشت های انتشار مشخص می کند که این یک ویژگی انتخاب است و "ضبط های ضبط شده به صورت محلی ذخیره می شوند و هرگز به تسلا منتقل نمی شوند.")


همچنین پشتیبانی زبان برای مجارستانی ، رومانیایی و روسی وجود دارد. در نهایت ، یک گزینه جدید برای اتصال به Wi-Fi هنگام تغییر در درایو وجود دارد ، که باید برای رانندگانی که مایل به استفاده از نقطه اتصال برای اتصال هستند ، مفید باشد تا بسته Premium Connectivity تسلا و مودم پردازنده.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    903 بازدید

    0 نظر

    درج: 13 مرداد 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir