نصب ویندوز 11 روی وان پلاس 6 تی

0
نصب ویندوز 11 روی وان پلاس 6 تی
هفته گذشته ، مایکروسافت به طور رسمی از ویندوز 11 رونمایی کرد. اگرچه تا پایان امسال در دسترس عموم قرار نخواهد گرفت ، اولین نسخه پیش نمایش ویندوز 11 از قبل در اختیار Windows Insiders قرار گرفته است. در کنار ساخت x64 که اکثر کاربران نصب کرده اند ، همچنین یک ساخت ARM64 برای ویندوز در دستگاه های ARM مانند Surface Pro X وجود دارد. ساخت ARM64 در نظر گرفته شده است تا بر روی پردازنده های پشتیبانی شده Qualcomm نصب شود ، اما این مانع استفاده از tinkerers برای انتقال Windows نمی شود 11 به دستگاه های پشتیبانی نشده

چند روز پیش ، شاهد بودیم که توسعه دهندگان موفق شدند ویندوز 11 را با Lumia 950 XL و Raspberry Pi 4 اجرا کنند. اکنون ، چند توسعه دهنده ویندوز 11 را روی تلفن Android راه اندازی کرده اند. برخی از توسعه دهندگان پشت پروژه Renegade - تیمی که EDK2 را به سیستم عامل های مختلف منتقل می کند - با موفقیت ویندوز 11 را در OnePlus 6 و OnePlus 6T راه اندازی کردند. یکی از اعضای تیم ویدیویی را به اشتراک گذاشته است که ما در زیر جاسازی کرده ایم و در آن ویندوز 11 بر روی ARM که در OnePlus 6T نصب شده است را به نمایش می گذارد.

 

 
 

 


یک یوتیوبر ویدیویی از اجرای بازی‌های کرایسس و هیتمن ۴ روی وان پلاس 6 تی منتشر کرده که به لطف قابلیت‌های ویندوز ۱۱ ممکن شده است.

از زمان انتشار کرایسس برای پی‌سی در سال ۲۰۰۷، این بازی تا سال‌های متمادی به‌عنوان ابزاری برای بنچمارک گرفتن از رایانه‌های شخصی مورد استفاده قرار می‌گرفت و به خاطر گرافیک پیشرفته، بسیاری از سیستم‌ها را به زانو درمی‌آورد. در آن زمان کسی فکر نمی‌کرد صنعت موبایل به جایگاهی برسد که روزی کاربران شاهد اجرای این بازی روی گوشی هوشمند باشند.

حالا یک یوتیوبر ویدیویی از وان پلاس 6 تی در کانال یوتیوب خود منتشر کرده است که اجرای کرایسس را با این گوشی سال ۲۰۱۸ نشان می‌دهد.  بازی از طریق ویندوز ۱۱ روی گوشی اجرا می‌شود؛ اما به خاطر پایین آوردن Visual fidelity تجربه چندان خوشایندی به نمایش نمی‌گذارد و با افت نرخ فریم در بسیاری از قسمت‌ها مواجه می‌شود.

البته این تنها بازی اجراشده روی وان پلاس 6 تی توسط یوتیوبر مذکور نیست و او ویدیویی از اجرای هیتمن ۴ و چند بازی دیگر پی‌سی نیز به اشتراک گذاشته است. تمام این بازی‌ها به لطف قابلیت پشتیبانی ویندوز ۱۱ از پردازنده‌های آرم  با موفقیت روی وان پلاس 6 تی اجرا شده‌اند؛ اما اجرای برخی از عناوین خاص مثل اسکایریم روی این گوشی هوشمند موفقیت‌آمیز نبوده است.

شاید اجرا شدن بازی‌های پی‌سی روی دستگاه‌های موبایل فعلا دور از دسترس به نظر برسد؛ اما همین ویدیوها نشان‌دهنده رشد چشمگیر تکنولوژی موبایل طی سال‌های اخیر هستند.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    922 بازدید

    0 نظر

    درج: 21 تیر 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir