اولین کارت گرافیک گسسته گیمینگ اینتل در سال 2021

0
اولین کارت گرافیک گسسته گیمینگ اینتل در سال 2021
اولین کارت گرافیک گسسته گیمینگ Intel's High-End Xe-HPG GPU که در سال 2021 راه اندازی می شود ، دارای ردیابی اشعه ای با سخت افزار و بسیاری از هسته ها است.
اینتل آماده است تا اولین کارت های گرافیک مخصوص بازی گسسته خود را بر اساس معماری Xe GPU در سال 2021 به بازار عرضه کند. با هدف بازار علاقه مندان به بازی ، نسل بعدی کارت گرافیک های گسسته Intel Xe از تمام خوبی های قابل انتظار در یک بازی مدرن برخوردار خواهد بود. پردازنده گرافیکی جهت دار مانند ردیابی اشعه و تن اسب بخار برای عملکرد ردیف 4K علاقه مندان.

کارت های گرافیک گسسته Xe-HPG GPU اینتل برای راه اندازی بازی های پرشور در سال 2021 - HW Accelerated Ray-Tracing، GDDR6 و مقدار زیادی هسته در فرایند 10 نانومتری
بمب توسط شخص دیگری ویدوكاردز كه گزارش كرده است اینتل قصد دارد اولین مجموعه كارت گرافیكی گسسته خود را مخصوصاً برای بخش علاقه مندان به بازی راه اندازی كند ، ریخته شد. به نظر می رسد اینتل به طور مستقیم در برابر AMD RDNA 2 و NVIDIA Ampere قرار دارد که امسال راه اندازی می شود.

طبق این اطلاعات درز شده ، کارت گرافیک بازی اینتل از پردازنده گرافیکی Xe-HPG تغذیه خواهد شد. این GPU خاص دسته دیگری در خانواده میکرو معماری Xe است. این دستگاه بین Xe-LP و Xe-HP قرار می گیرد و هدف اصلی آن مخاطبان بازی است. انتظار می رود پردازنده گرافیکی Xe-HPG از یک کاشی استفاده کند و با فرض اینکه یک کاشی متشکل از 512 اتحادیه اروپا باشد ، ما در حال بررسی 4096 هسته در تراشه گل سرسبد هستیم.

 

 
 

 

البته ، اینتل می تواند تعداد بیشتری از اتحادیه اروپا را در پردازنده های گرافیکی مخصوص بازی Xe-HPG خود انتخاب کند ، اما این باید منتظر بماند تا مشخصات نهایی اعلام شود. در مورد ویژگی های خاص بازی ، کارت های گرافیک مجهز به Intel Xe-HPG دارای ردیابی اشعه ای با سرعت سخت افزاری بوده و از حافظه GDDR6 برای بهینه سازی عملکرد و ارزش برخوردار هستند در حالی که مجموعه Xe-HP که برای بازار مراکز داده است ، HBM را انتخاب می کند.

بر اساس گزارش اختصاصی ما و آنچه Intel در مورد تراشه Ponte Vecchio خود در مورد آن صحبت کرده است ، به نظر می رسد که اینتل تماماً روی قطار MCM است و هر تراشه متشکل از چندین کاشی GPU Xe دارد که بهم متصل می شوند و هیولایی از یک را تشکیل می دهند. پردازنده گرافیکی در اینجا تعداد واقعی اتحادیه اروپا از پردازنده های گرافیکی مختلف Xe HP مبتنی بر MCM اینتل همراه با تعداد هسته و TFLOP تخمین زده شده است:

 

 
 

 



این اطلاعات همچنین در مورد محصول Intel Xe-LP معروف به SG1 است که یک کارت گرافیک با هدف بازار سرور است. جزئیات کمی از این بخش شناخته شده است ، اما انتظار می رود که در پایان سال 2020 باشد. راجا کودوری قبلاً سه قالب GPU بزرگ را با طعم "BFP" (بسته بزرگ افسانه) که شامل هر سه نوع Xe-HP است ، تحریک کرده است. شکی نیست که یکی از این تراشه ها دارای همان اصول طراحی Xe-HPG است که بر اساس طراحی 1 کاشی به عنوان سطح ابتدایی Xe-HP ساخته شده است.

انتظار می رود تمام پردازنده های گرافیکی Intel Xe-HPG به عنوان نقاط اطلاعاتی فاش شده توسط یک ریخته گری خارجی تولید شود. یک نامزد احتمالی می تواند سامسونگ باشد زیرا فرآیند 10 نانومتری آن مدتی است که در تولید انبوه است.

اینتل اخیراً اولین نسخه آزمایشی Xe LP GPU خود را در داخل پردازنده های Tiger Lake آینده خود ارائه داده است که ثابت می شود یک جهش بزرگ در عملکرد گرافیکی یکپارچه اینتل است ، همانطور که در نمایش داده می شود. در ماههای آینده اطلاعات بیشتری در مورد پردازنده های گرافیکی Xe HP & Xe HPC انتظار داشته باشید.



اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    746 بازدید

    0 نظر

    درج: 16 تیر 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir