دوربین های آیفون 13 پرو با وضوح فوق العاده تری نسبت به

0
دوربین های آیفون 13 پرو با وضوح فوق العاده تری نسبت به آیفون 12 پرو
مدل های Pro سری آیفون 13 اپل که به زودی ارائه می شوند ، به احتمال زیاد در بخش دوربین چندین به روزرسانی دریافت می کنند. طبق آخرین گزارش ها ، اپل آیفون 13 پرو و ​​اپل آیفون 13 پرو مکس قصد دارند از لنزهای فوق العاده پهن به روز در دوربین های عقب خود استفاده کنند. گزارشی از DigiTimes اظهار داشت که لنزهای فوق العاده گسترده مدل های جدید آیفون ، که انتظار می رود در نیمه دوم سال 2021 راه اندازی شود ، از فناوری تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) با سنسور شیفت همراه با فوکوس خودکار (AF) استفاده می کنند .

این دستگاه با کمک OIS متمرکز بر حسگر ، خود سنسور را به جای لنز جابجا می کند ، بنابراین تصاویر واضح تری تولید می کند. قابل درک است که اپل قصد دارد با پرچمدار بعدی خود کیفیت تصویر بهتری ارائه دهد ، اما طبق گزارش ها ، این ویژگی به مدل های پایه نمی رسد.

این پورتال به نقل از خودی های صنعت گزارش داد كه چندین تامین كننده موتور سیم پیچ صوتی (VCM) مستقر در ژاپن از سازندگان قرارداد خود در تایوان خواسته اند تا پایان ماه ژوئن یا اوایل ژوئیه سال جاری 40 درصد تولید را گسترش دهند.

تامین کنندگان VCM مورد بحث همچنین تأمین کننده موتورهای مورد استفاده در iPhone 12 Pro Max هستند و از این رو حدس می زنند که تقاضای بیشتر برای آیفون آینده است.

 

 
 

 


همانطور که MacRumours اشاره کرد ، آیفون 12 پرو مکس اولین آیفونی بود که دارای لرزشگیر نوری با تغییر سنسور برای لنزهای عریض بود. از طرف دیگر ، آیفون 12 پرو با لرزشگیر دوگانه نوری استاندارد برای لنزهای عریض و تله عرضه شد.

پیش از این گزارشی حدس می زد که اپل می تواند نمونه اولیه آیفون 13 را بدون بریدگی آزمایش کند. در حالی که طراحی ناچ حدود سه سال پس از معرفی با آیفون X در سال 2017 در آیفون ها باقی مانده است ، اگر آزمایش های گزارش شده انجام شود ، در این صورت ممکن است بتوانیم یک طراحی بدون بریدگی را در مجموعه آیفون 13 مشاهده کنیم.

شایعات می گویند دوربین های iPhone 13 Pro اپل دارای فوکوس خودکار ، لرزشگیر و موارد بهتری هستند
این تحلیلگر مدعی است که اپل سال ۲۰۲۳ اولین‌ بار طراحی لنز تله پریسکوپ را به آیفون خواهد آورد. لنز پریسکوپ یا لنز تاشو معمولاً از مجموعه‌ای از منشور و آینه تشکیل شده‌ است که به‌طور مؤثر، فاصله کانونی آرایه‌ی دوربین را در ابعادی جمع‌وجور افزایش می‌دهد.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    430 بازدید

    0 نظر

    درج: 7 تیر 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir