ماشین های ولوو تا سال 2030 کاملاً برقی خواهند شد

0
ماشین های ولوو تا سال 2030 کاملاً برقی خواهند شد
بیانیه شرکت گزارش داد ، ولوو خودروساز سوئدی روز سه شنبه اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2030 به یک شرکت اتومبیل سازی کاملاً برقی تبدیل شود.

طبق گفته ولوو ، این خودروساز قصد دارد فقط اتومبیل های کاملاً الکتریکی بفروشد و هر خودرویی را در سبد جهانی خود با موتور احتراق داخلی از جمله خودروهای هیبریدی کنار بگذارد. انتقال این شرکت به سمت تبدیل شدن به یک سازنده اتومبیل کاملاً الکتریکی بخشی از برنامه جاه طلبانه آب و هوایی آن است ، که به دنبال کاهش مداوم اثر کربن چرخه زندگی در هر خودرو از طریق اقدام مشخص است.

"برای ادامه موفقیت ، ما به رشد سودآوری نیاز داریم. بنابراین ما به جای سرمایه گذاری در یک تجارت کوچک تر ، سرمایه گذاری در آینده را انتخاب می کنیم - الکتریکی و آنلاین ، "گفت هاکان ساموئلسون ، مدیر اجرایی. "ما كاملاً متمرکز بر رهبر شدن در بخش الكتریكی پرمیوم با رشد سریع هستیم."

این حرکت در زمانی انجام می شود که بازار ایستگاه شارژ خودروهای الکتریکی شاهد یک افزایش عظیم است ، از طرف بازارها گزارش می دهد که با سطح شارژ (سطح 1 ، سطح 2 و سطح 3 ، توسط زیرساخت شارژ (شارژ عادی ، نوع 2 ، CCS ، CHAdeMO) و شارژ سریع تسلا) و شارژ سریع DC ، از جمله سریع و فوق العاده سریع - پیش بینی می شود که از 2،115،000 دستگاه در سال 2020 رشد کند و به 30،758،000 دستگاه در سال 2027 برسد ، با 46.6 درصد CAGR

در این گزارش آمده است: "عواملی مانند افزایش تقاضا برای رفت و آمد کم مصرف و دولتهایی که از وسایل نقلیه الکتریکی از طریق یارانه و تخفیف مالیاتی حمایت می کنند منجر به پذیرش خودروسازان از وسایل نقلیه الکتریکی و رشد بازار ایستگاههای شارژ خودروهای الکتریکی شده است."

افزود: "نگرانی های روزافزون در مورد افزایش آلودگی توسط صنعت خودرو دلیل اصلی تبلیغ نهادهای دولتی نسبت به وسایل نقلیه معمولی است. آنها نیاز به ارتقا vehicles وسایل نقلیه کم مصرف برای کاهش آلودگی فزاینده را تشخیص داده اند. "

 

 
 

 


تصمیم ولوو همچنین بر این اساس استوار است که قانونگذاری و همچنین گسترش سریع زیرساخت های قابل شارژ با کیفیت بالا ، سرعت پذیرش خودروهای کاملاً الکتریکی توسط مصرف کننده را تسریع می کند.
برای جذب و تشویق مردم به خرید وسایل نقلیه الکتریکی و ایستگاه های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی ، ارگان های دولتی کشورهای مختلف مشوق هایی را ارائه می دهند که شامل تخفیف در مقیاس بزرگ ، هزینه برق کمتر برای شارژ ، هزینه راه اندازی کمتر شارژر EV و یارانه برای راه اندازی شارژرهای EV که در بعضی از کشورها ممکن است تا یک سوم هزینه راه اندازی کنند.

حرکت اتومبیل های ولوو به سمت برق کامل همراه با تمرکز بیشتر بر فروش آنلاین و پیشنهادات کامل ، جذاب و شفاف مصرف کننده تحت نام Care by Volvo همراه است. تمام مدلهای کاملاً برقی فقط بصورت آنلاین در دسترس خواهند بود.

طبق گفته این خودروساز سوئدی ، جاه طلبی 2030 نشان دهنده تسریع در استراتژی برق رسانی ولوو است که ناشی از تقاضای زیاد برای اتومبیل های الکتریکی آن در سال های اخیر و اعتقاد راسخ به بازار خودروهای احتراق در حال کوچک شدن است.

هنریک گرین ، مدیر ارشد فناوری ، گفت: "آینده طولانی مدت برای اتومبیل های دارای موتور احتراق داخلی وجود ندارد." "ما قاطعانه متعهد می شویم كه به یك سازنده اتومبیل فقط الكتریكی تبدیل شویم و انتقال آن باید تا سال 2030 اتفاق بیفتد. این به ما این امکان را می دهد تا انتظارات مشتریان خود را برآورده كنیم و در هنگام مبارزه با تغییر اقلیم بخشی از راه حل باشیم."

 

 
 

 


سال گذشته ولوو اتومبیل اولین اتومبیل کاملاً الکتریکی خود را با نام XC40 Recharge در بازارهای سراسر جهان عرضه کرد. بعداً امروز این شرکت دومین اتومبیل کاملاً الکتریکی خود را که یک مدل جدید در سری 40 است ، به نمایش می گذارد.

در سال های آینده اتومبیل های ولوو چندین مدل الکتریکی اضافی روانه بازار می کند که موارد دیگر را باید دنبال کنید. در حال حاضر تا سال 2025 ، این شرکت قصد دارد 50 درصد از فروش جهانی خود را با اتومبیل های کاملاً برقی و بقیه مدل های هیبریدی تشکیل دهد. تا سال 2030 ، هر خودرویی که می فروشد باید کاملاً برقی باشد.

طبق بیانیه شرکت ، گروه خودروی ولوو یک میلیارد دلار سود عملیاتی ثبت کرده است که نسبت به 1.69 میلیارد دلار در سال 2019 افت داشته است. به موازات این درآمد در این دوره به 31.17 میلیارد دلار در سال 2020 رسیده است که نسبت به سال قبل 32.52 میلیارد دلار کاهش داشته است.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    909 بازدید

    0 نظر

    درج: 2 خرداد 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir