صفحه کلید لیزری قابل حمل ESupFly و ماوس بی سیم

0
صفحه کلید لیزری قابل حمل ESupFly و ماوس بی سیم
وقتی دیدم این روی قفسه نشسته کاملاً شوکه شدم. من سالهاست که تصاویر دستگاهی از این دست را در اینترنت می بینم. من هرگز فکر نمی کردم که در واقع برای مصرف کنندگان ساخته شده باشد ، بیشتر شبیه یک تصویر مفهومی فتوشاپی یا یک ایده بدیع است که هرگز از مرحله نمونه اولیه خارج نمی شود.

من به طور اتفاقی یکی از این موارد را در ویترین الکترونیک در یک فروشگاه تولیدی Goodwill یافتم که در جعبه کامل است:
این دستگاه مانند صفحه کلید بلوتوث عمل می کند ، بنابراین با Android و iOS خارج از جعبه کار می کند. اتصال / جفت شدن برای من مشکلی نداشت. اگر رایانه شخصی یا Mac با پشتیبانی بلوتوث دارید ، می تواند با رایانه های شخصی نیز کار کند. اگرچه ، اگر از آن با رایانه مناسب استفاده می کنید ، می توانید از کابل Micro USB برای اتصال آن به عنوان یک دستگاه ورودی USB معمولی استفاده کنید. فایده این کار این است که می توانید هنگام استفاده شارژ کنید. حالت بلوتوث به راحتی باتری آن را خالی می کند ، بنابراین اگر در تلفن همراه نیستید ، ممکن است آن را به برق متصل کنید.

 

 
 

 

هم کیبورد است و هم ماوس! یکی از ویژگی های بسیار جالب این است که می توان Alt-Command را فشار داد تا آن را از حالت KBD به حالت MSE تغییر دهید. هنگامی که در حالت ماوس هستید ، صفحه کلید همچنان نمایش داده می شود ، اما می توانید انگشت خود را روی سطح بکشید تا مانند ماوس صفحه لمسی از آن استفاده کنید. با کمال تعجب ، حتی از حرکات چند لمسی پشتیبانی می کند! اگر از حالت ماوس با دو انگشت استفاده کنید ، پیمایش می شود! این نرم افزار می گوید از حرکت چند لمسی خرج کردن و زوم کردن برای بزرگنمایی پشتیبانی می کند ، اما من نتوانسته ام این کار را انجام دهم. با لمس دوباره Alt-Command دوباره آن را به حالت صفحه کلید برمی گردانید.

 

 
 

 

مشکل اصلی این است که ، برای یک صفحه کلید بودن ، در واقع یک صفحه کلید خوب نیست:
واضح است که بازخورد لمسی صفر وجود دارد. حالا من می دانم که گربه ها وقتی می خواهند نقطه قرمز را بگیرند چه حسی دارند. من که از دنیای صفحه کلیدهای مکانیکی آمده ام ، فکر نمی کنم بتوانم واقعاً به یک صفحه کلید با بازخورد صفر عادت کنم. اگرچه این مشکل فقط مختص این دستگاه نیست. از نظر فنی همه تبلت ها و تلفن ها بازخورد صفر دارند.
علیرغم کمبود بازخورد ، صفحه کلید بودن اساساً به دلیل کند بودن آن از کار می افتد. اگر با دقت تمام ضربه های کلید را هدف بگیرید ، دستگاه ورودی شما را همانطور که در نظر گرفته شده دریافت می کند. اما هرچه سریعتر شروع به انداختن حروف یا جایگزینی آنها با حروف اشتباه یا حتی افزودن حروف ناخواسته می کند. برای اینکه بتوانید از این کار استفاده کنید ، آهسته و ثابت تنها راه منطقی است.
    این شماره پد یا کلید اضافی / home / del / end و غیره ندارد. همه به آن نیاز ندارند ، اما به عنوان یک برنامه نویس و کسی که زیاد تایپ می کند ، این موارد اضافی ضروری است. همچنین شماره کار برای کار با بلندر مورد نیاز است.

 

 
 

 

به غیر از اینکه در صفحه کلید بودن کوتاهی کنید ، یکی دیگر از ایرادهای آن این است که فضای شما چقدر لازم است. صفحه کلید پیش بینی شده واقعی 26 سانتی متر در 9.5 سانتی متر (10 3/8 اینچ در 4 7 و 8 اینچ) است. در واقع منطقی است گفتمان این است که باید پیش بینی شود. تصویر کوچک این مقاله باعث می شود منطقه پیش بینی کوچک به نظر برسد ، اما یکی از مواردی است که من از Brookestone تهیه کردم. اگر به عکس من در بالا نگاه کنید ، خواهید دید که دستگاه به اندازه اندازه صفحه کلید از صفحه کلید فاصله دارد. راهی برای تنظیم این فاصله یا زاویه وجود ندارد ، بنابراین در اصل برای تنظیم این کار به عمق حدود 20 سانتی متر یا حدود 8 اینچ نیاز دارید. آنها این را به عنوان چیزی که شما می توانید به طور عادی در یک کافه مستقر کنید ، تبلیغ می کنند ، اما با محدودیت فضای کار این کار دشوار است.

همچنین باید روی یک سطح کاملاً صاف و بدون ناهنجاری سطح تنظیم شود. اگر آن را روی یک سطح خشن مانند فرش یا حصیر بافته شده قرار دهید ، باعث ضربه زدن های غلط می شود. من همچنین سعی کردم برای افزایش صفحه کلید پیش بینی شده ، آن را بالاتر ببرم. واضح است که برای این منظور در نظر گرفته نشده است زیرا اصلاً کارایی ندارد. متأسفانه شما نمی توانید یک صفحه کلید غول پیکر را روی زمین برای تایپ کردن با پای خود طراحی کنید :(

 

 
 

 

حالت ماوس کار می کند ... اشکالی ندارد. هنگام کار در حالت ماوس کمی کند است و می تواند سریع خسته شود. حرکت پیمایش دو انگشت برای من مفید بود ، اما حرکت به سمت بالا سریعتر از پایین بود. من مطمئن نیستم که این فقط یک اشکال Android بود یا اینکه این مورد برای دستگاه های دیگر نیز صادق است. ویژگی فشار دادن و بزرگنمایی انگشت دوگانه به هیچ وجه برای من کارایی نداشت.افکار نهایی

جالب است که تصور کنید این جعبه کوچک نقره ای دارای پردازنده تعبیه شده به اندازه کافی قدرتمند برای پردازش تصویر در زمان واقعی است که در زمان پردازنده بسیار گران است. این واقعیت که برخی از مهندسان نشسته اند و تصمیم به جاسازی لیزر ، دوربین ، تراشه بلوتوث و نوشتن سیستم عامل برای شناسایی ضربه های کلید و حرکات ماوس دارند ، واقعاً چشمگیر است. کاملاً بد است که علی رغم ناقص بودن ، این وجود داشته باشد. شاید روزی برخی مهندسان با بهبود پردازنده ها و اپتیک ها ضربه دیگری به این کار وارد کنند. این یک ایده جالب است

به طور کلی این یک دستگاه جالب برای تازگی ها است. اگر می توانید مثل من 14 دلار آن را تهیه کنید و دوست دارید فناوری جدید و جالب اما بی فایده را به نمایش بگذارید ، پس از آن سراغش بروید! اما من این کار را به عنوان یک دستگاه برای انجام هر نوع کار واقعی در مورد آن توصیه نمی کنم. من هنوز آن را در انظار عمومی بیرون نیاورده ام ، و احتمالاً عادت نخواهم کرد. نوع توجهی که جلب می کند نوع توجه غلط است. این فریاد می زند "من در Brookestone شیر خوردم!" یا "من احساس می کنم در لبه برش هستم ، حتی اگر هیچ کس دیگری از این استفاده نمی کند!" این یک وسیله واقعا جالب است که می توانید در هنگام دمو کردن ، بگویید "آنچه را که برای چند دلار در فروشگاه صرفه جویی پیدا کردم ، ببینید". هر چند خیلی بیشتر از این نیست
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    529 بازدید

    0 نظر

    درج: 25 اردیبهشت 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir