جدید ترین طرح گوشی های هسته ای ال جی

0
جدید ترین طرح گوشی های هسته ای  ال جی
تلفن های ال جی اخیراً امیلی آلبینسکی را از وادینگ ریور نیویورک به عنوان برنده دومین مسابقه سالانه طراحی آینده معرفی کرده است. مسابقه ایده شرکت کنندگان را به چالش کشید تا مفهومی برای تعریف آینده ارتباطات شخصی تلفن همراه ایجاد کنند. در نبرد بیش از 80000 دلار جایزه ، بیش از 800 طرح در مسابقه ارسال شد. ال جی 20 هزار دلار به برنده مقام اول ، 10 هزار دلار به مقام دوم و 5000 دلار به مقام سوم اهدا کرد. ال جی همچنین 40 عنوان افتخارآمیز 1000 دلاری بعلاوه تلفن LG LG ارائه داده است.

تلفن هسته ای
آلبینسکی ، برنده مقام اول ، یک طراح مستقل تمام وقت حرفه ای ، CC را با موضوع اتصال ایجاد کرد. مفهوم برنده یک تلفن مدولار ، که می تواند در آینده توسط LG استفاده شود ، شامل یک تلفن "هسته ای" است که بسته به نیاز کاربر می تواند در صفحه لمسی یا پوسته نت بوک قرار گیرد. با طراحی ، مفهوم برنده به کاربران امکان می دهد تا در زمینه ها و محیط های مختلفی به یکدیگر متصل شوند.

آلبینسکی ، یکی از علاقه مندان به علم و فناوری ، فقط در مدت چهار روز ایده خود را پالایش و ارائه داد. در سال 2008 ، او در این چالش شرکت کرد و یک گردنبند USB را در مسابقه طراحی LG Swarovski Crystal Vision ارائه داد.

 

 
 

 


الهام بخش ربانی ، معاون استراتژی محصول و بازاریابی تلفن های ال جی LG ، گفت: "در کجای تصورات کاربران تلفن های همراه ، از دانشجویان گرفته تا افراد حرفه ای ، بهتر الهام گرفتن است." با این ارائه های بی بها ، LG نه تنها به آینده این صنعت نزدیکتر می شود ، بلکه می تواند به عنوان چراغ راهنما در هیجان کشف آن با مصرف کنندگان ما سهیم شود. "

بسیاری از مفاهیم طراحی ارائه شده تمایل به اتصال و چند منظوره بودن را در یک گزینه پوشیدنی نشان می دهد. یک مفهوم قابل تقدیر - با عنوان Morph - دارای یک گوشی صفحه لمسی با صفحه نمایش انعطاف پذیر است که می تواند به دور مچ خم و ساییده شود. یکی دیگر از مفاهیم ارجمند - HiFi - شامل یک تلفن صفحه لمسی است که می تواند به یک هدفون هندزفری برای گوش دادن به موسیقی و برقراری تماس تبدیل شود.

مسابقه امسال جوایز بیشتری را به خود اختصاص داد و تعداد زیادی رکورد از طرف علاقه مندان به طراحی را به خود اختصاص داد.

مطالب در چهار دسته قضاوت شدند:
1- برآوردن نیاز
2- خلاقیت
3-  اصالت
4-  امکان سنجی و جذابیت .

هر مقیم ایالات متحده بالای 18 سال (یا سن اکثریت در ایالت محل اقامت) و بالاتر مجاز به ارائه مفهوم است. طراحان فصلی و مشتاق از تخیل ، خلاقیت و نرم افزار مهندسی 2D و 3D خود مانند آزمایش رایگان SketchBook Pro که توسط شریک Autodesk ارائه شده است ، برای ایجاد طرح های خود استفاده کردند.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    675 بازدید

    0 نظر

    درج: 22 اردیبهشت 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir