تویوتا از سری جدید BEV ، Toyota bZ ، برقی ، خبر می دهد

0
تویوتا از سری جدید BEV  ، Toyota bZ ، برقی ، خبر می دهد
تویوتا سیتی ، ژاپن ، 19 آوریل 2021 - شرکت موتور تویوتا (تویوتا) در تاریخ 19 آوریل اعلام کرد Toyota bZ ، سری جدید الکتریکی باتری خود (BEV) ، برای ایجاد یک مجموعه کامل از وسایل نقلیه الکتریکی ، باتری خود را ایجاد کرده است. شانگهای ، یک نمایشگاه اتومبیل در شانگهای چین برگزار می شود ، تویوتا از نسخه مفهومی Toyota bZ4X رونمایی کرد که اولین مدل از سری bZ خواهد بود.



معرفی وسایل نقلیه پایدار به طور عملی ؛ تویوتا در حال ایجاد مجموعه ای کامل از وسایل نقلیه الکتریکی برای کاهش انتشار CO2 با هدف داشتن 70 مدل برقی تا سال 2025 است. 
تویوتا سابقه طولانی در ابتکارات کاهش CO2 دارد. در سال 1993 ، این پروژه G21 را راه اندازی كرد ، كه قصد داشت خودروهایی را پیشنهاد كند كه در قرن بیست و یکم توسط دنیا ضروری تشخیص داده شود.

 

 
 

 


در سال 1997 ، این شرکت اولین خودروی برقی هیبریدی تولید انبوه جهان ، پریوس را به بازار عرضه كرد. از آن زمان ، بر اساس این ایده که "وسایل نقلیه سازگار با محیط زیست فقط در صورت دستیابی به استفاده گسترده و کمک به کاهش CO2" معنی دار می شوند ، یا وسایل نقلیه پایدار را عملاً معرفی می کنند ، تویوتا متعهد شد که مجموعه کاملی از وسایل نقلیه الکتریکی را ایجاد کند - یعنی ، وسایل نقلیه الکتریکی هیبریدی (HEV) ، وسایل نقلیه الکتریکی هیبریدی پلاگین (PHEV) ، وسایل نقلیه الکتریکی باتری (BEV) و وسایل نقلیه الکتریکی سلول سوختی (FCEV) ... و در نتیجه گزینه های متنوعی را به مشتریان خود ارائه می دهند.

 

 
 

 


عوامل مختلفی از جمله محیط کار مطلوب و محدوده سفر دریایی برای مشتریان و وضعیت توسعه زیرساخت های شارژ با توجه به کشور و منطقه متفاوت است. بسیار مهم است که ، متناسب با این متغیرها ، تویوتا پیشرانه هایی را ارائه می دهد که به مشتریان القا می کند فکر کنند "استفاده از آن آسان است" و "من می خواهم این را برانم" و در نتیجه منجر به کاهش انتشار CO2 می شود. در اینجا نتایج رویکرد تویوتا در برق رسانی وجود دارد.

تویوتا و سوبارو با بهره گیری از نقاط قوت بی نظیر دو شرکت ، تویوتا bZ4X را به طور مشترک تولید کردند

 

 
 

 


Toyota bZ4X یک SUV BEV است که به طور مشترک با شریک تویوتا ، سوبارو ساخته شده است. این وسیله نقلیه جدید از پلت فرم اختصاصی e-TNGA BEV استفاده می کند که به طور مشترک توسط این دو شرکت ساخته شده است. این از قدرت تویوتا ، دارای تخصص در برقی سازی خودرو ، و سوبارو ، دارای فن آوری های برجسته AWD ، و عملکرد رانندگی راحت و لذت بخشی بهره می برد. مشخصات Toyota bZ4X در زیر بیان شده است.

 

 
 

 


با استفاده از یک پلت فرم مخصوص BEV ، bZ4X یک فاصله دو محور را با یک برآمدگی کوتاه ترکیب می کند. این نتایج هم در یک طراحی متمایز و هم در فضای داخلی قابل مقایسه با یک سدان قطعه D حاصل می شود.
    یک فرمان منحصر به فرد نیاز به تغییر در هنگام فرمان را از بین می برد ، و همچنین به یک فضای داخلی بزرگ کمک می کند. این وسیله نقلیه از یک سیستم هدایت به سیم استفاده می کند که احساس راحتی رانندگی را مطابق با اهداف راننده فراهم می کند.
    موقعیت کم پانل ابزار و موقعیت متر در بالای فرمان نه تنها باعث افزایش حس فضای خودرو می شود ، بلکه باعث بهبود دید و رانندگی ایمن و ایمن می شود.
    bZ4X سیستم جدید AWD را به طور مشترک توسط تویوتا و سوبارو توسعه داده است. این عملکرد رانندگی ایمن و دلپذیری را ترکیب می کند - که توسط پاسخگویی منحصر به فرد وسایل نقلیه الکتریکی امکان پذیر است. با عملکرد آفرود چشمگیر.

 

 
 

 


    علاوه بر استفاده از سیستم های انرژی احیا کننده ، خودرو همچنین یک سیستم شارژ مجدد خورشیدی را تصویب می کند. این هوشمندانه باتری را در حالت ساکن شارژ می کند و عملکرد بی نظیر BEV را بیشتر بهبود می بخشد. همچنین محدوده سفر دریایی را فراهم می کند که باعث می شود مشتریان در زمستان ناراحت نشوند.

تویوتا قصد دارد تویوتا bZ4X را در ژاپن و چین تولید کند. این شرکت امیدوار است تا اواسط سال 2022 فروش جهانی این مدل را آغاز کند.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,061 بازدید

    0 نظر

    درج: 20 اردیبهشت 1400

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir