بوگاتی دیوو لیدی باگ معرفی شد

-1
بوگاتی دیوو لیدی باگ معرفی شد
وقتی از نظر پول معادل خودروساز اسکروج مک داک باشید ، می توانید در هر کاری انجام دهید. به عنوان مثال این آقایی است که به بوگاتی سفارش داده تا Divo را با لکه های کفشدوزک نقاشی کند! این بسیار پیچیده تر از آن است که به نظر می رسد و سازنده فرانسوی تقریباً از کل پروژه عقب نشینی کرد. اما پس از یک سال و نیم ، آنها موفق به اجرای آن و تحویل خودرو به مشتری شدند.
این مشتری خاص از ایالات متحده این خودروساز را مأمور ساخت تا الگوی هندسی متشکل از اشکال الماس در کنتراست رنگ منحصر به فرد ارائه دهد. رنگ های انتخاب شده برای این پروژه "Customer Special Red" و "Graphite" ، هر دو سایه فلزی ، همراه با 1600 الماس در کل بدن به روش محو الگوریتمی پخش شده است. آنچه که این کل کار را دشوارتر کرد اجرای الماس با این تأثیر در طراحی بدنه پیچیده Divo بود.
الگوهای مشتق شده از CAD در واقعیت همان روش را ترجمه نمی کنند زیرا این یک گرافیک 2 بعدی است که بر روی یک مجسمه 3 بعدی اعمال می شود. برای مقابله با این موضوع ، بوگاتی مجبور شد آنها را دیجیتالی کند تا الماسها را تحریف نکند. این خودروساز حتی به این نکته اشاره کرد که تنها یک میلی متر اختلاف برای از بین بردن جلوه بصری تمام شده است.
بعد از اینکه همه تغییرات به صورت دیجیتالی انجام شد ، فیلم های 20 فوت بر روی یک وسیله نقلیه آزمایشی اعمال شد تا ببینید که آیا الگوی الماس به عنوان طرح نهایی حتی امکان پذیر است.

 

 
 

 


پس از مشخص شدن محل قرارگیری الماس (که به اصلاح و جایگزینی شکل نیاز داشت) ، Divo باید رنگ آمیزی شود. بنابراین ، همه الماسها برداشته شدند و هایپرکار ابتدا با سایه Customer Special Red و رنگ Graphite در بالای آن همراه با یک کت شفاف رنگ آمیزی شد تا الگو را وارونه کند. دو هفته طول کشید تا این نقاشی باید سنباده ، صاف ، بررسی ، روتوش و سپس دوباره سنباده کاری شود. سرانجام ، بوگاتی پس از یک سال و نیم کار بر روی آن ، ماشین را به مالک تحویل داد.

 

 
 

 


اگر شرکتی مانند بوگاتی ، شرکتی که برای اجرای برخی از مضحک ترین ایده ها در دنیای خودرو شناخته می شود ، در آستانه انصراف قرار داشت ، می توانید تصور کنید که این مسئله تا چه حد پیچیده باشد. هر بوگاتی در نوع خود خاص است ، اما این Divb Ladybug مطمئناً یکی از آنها خواهد بود که تمام افراد درگیر تمام زندگی خود را به یاد می آورند. گفته شد ، این کار خارق العاده ای از بوگاتی است و Divo Lady Bug در آواتار نهایی خود بسیار جالب به نظر می رسد. خوشبختانه مالک این تلاش ها را تشخیص داده و از نتیجه نهایی خوشحال شد. Divo یک مدل تولید محدود است که فقط 40 نمونه از آن قرار است ساخته شود. بنابراین ، این یکی از راه های ساختن یک مدل انحصاری به یک فوق العاده انحصاری است!

 

 
 

 


دیوو از همان موتور 8.0 لیتری W-16 توربوشارژ چهارگانه Chiron بهره می برد. هزار و 479 اسب و 1180 پوند فوت پیچ و تاب می کند. این هایپرکار از حالت سکون 2.4 ثانیه تا 60 مایل در ساعت طول می کشد و حداکثر سرعت آن 236 مایل در ساعت است. قیمت بوگاتی دیو از 5 میلیون یورو شروع می شود که تقریباً معادل 6.05 میلیون دلار در ازای نرخ ارز در زمان نوشتن این مقاله است. هیچ صحبتی در مورد هزینه این Lady Bug برای صاحب آن وجود ندارد.

 

 
 

 

 

 
 

 

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,164 بازدید

    0 نظر

    درج: 16 اسفند 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir