AirTags و iPad Pro جدید ممکن است در ماه مارس وارد بازار شوند

0
AirTags و iPad Pro جدید ممکن است در ماه مارس وارد بازار شوند
گزارش های متعدد حاکی از آن است که انتظار می رود اپل دستگاه رهگیری Apple AirTags و iPad Pro به روز شده را در مارس 2021 راه اندازی کند.
طبق گفته YouTuber Jon Prosser ، اپل ممکن است برنامه ردیابی مجهز به بلوتوث خود را از طریق یک رویداد آنلاین برنامه ریزی شده در مارس 2021 راه اندازی کند. 
پیش از این ، در مورد پرتاب ردیاب در هند در سه ماهه اول سال تردیدهایی وجود داشت ، با این حال ، چندین گزارش در مورد پرتاب این تردیدها را برطرف می کند.
شایعات Prosser در مورد محصولات اپل معمولاً درست است اما سال گذشته YouTuber نتوانست زمان راه اندازی ردیاب را پیش بینی کند وقتی که گفت AirTags در نوامبر سال 2020 راه اندازی می شود. همچنین گمانه زنی هایی مبنی بر راه اندازی AirTags با انتشار iOS 14.3 در طی کنفرانس توسعه دهندگان شرکت اما این اتفاق هم نیفتاد.

قیمت AirTags اپل و مشخصات آن پیش بینی می شود
از نظر ویژگی ها و مشخصات ، انتظار می رود Apple AirTags با تراشه باند فوق کش U1 همراه باشد که در آیفون 12 و HomePod Mini نیز یافت می شود.

برای جفت شدن آن با آیفون ، کاربران باید برنامه Find My را در iOS ، iPad و macOS بارگیری کنند. دستگاه های ردیابی می توانند به هر چیزی از اندازه کیف پول شما تا اشیای بزرگتر مانند کیف مسافرتی متصل شوند.

درباره قیمت گذاری AirTag های آینده اطلاعات زیادی در دست نیست. پیش بینی می شود که اپل قیمت آن را نزدیک به Samsung SmartTag که در بازار هند با قیمت 2499 روپیه به فروش می رسد ، نزدیک کند.

 

 
 

 


iPad Pro مشخصات مورد انتظار را دارد
انتظار می رود اپل تازه سازی iPad Pro را آغاز کند و انتظار می رود با فناوری نمایشگر mini-LED اپل برای کنتراست و روشنایی بهتر همراه باشد. این اولین دستگاه اپل است که با این فناوری ارائه می شود.

انتظار می رود که آیپد پرو جدید در نسخه 12.9 اینچی (همچنین نسخه اول) به بازار عرضه شود. این سخت افزار ممکن است توسط چیپ ست A14 Bionic این شرکت طراحی شود که قبلاً در سری آیفون 12 و آیپد ایر 2020 دیده شده بود. همچنین انتظار می رود که آیپد جدید با پشتیبانی از 5G ارائه شود.
اپل در سه‌ماهه‌ی منتهی به تعطیلات سال نو میلادی با ارائه‌ی محصولات جدید یکی از روزهای شلوغ و موفق خود را تجربه کرده است و گمان می‌رود که این امر همچنان ادامه داشته باشد؛ زیرا غول دنیای فناوری برای ربودن دل طرفدارانش محصولات جدید و بیشتری برای عرضه در فصل بهار تدارک دیده است. حال اپل‌اینسایدر با استناد به اطلاعات به‌دست‌آمده از جان پراسر، گزارشی تدوین کرده است که براساس آن، گفته می‌شود اپل در حال آماده‌کردن خود برای رونمایی محصولات جدید در مارس ٢٠٢١ (اسفند ۱۳۹۹) است.

جان پراسر، افشاگر نام‌آشنای محصولات اپل، در آخرین توییتش ادعا می‌کند که کوپرتینویی‌ها بازه‌ی زمانی مارس را برای معرفی محصولات جدیدشان، ازجمله آیپد پرو و ردیاب‌های موسوم به ایرتگ مغتنم دانسته‌اند و احتمالا کانون توجه اپل در ماه آینده معطوف به این دو محصول خواهد بود. گفتنی است پراسر تاکنون سابقه‌ی درخشانی در پیش‌بینی تاریخ عرضه‌ی محصولات اپل داشته و شاید گفته‌ی او مُهر تأییدی بر زمان عرضه‌ی این محصولات باشد.

تاکنون،  از منابع معتبری همچون مینگ-چی کو و مارک گِرمن از بلومبرگ اطلاعات ضدونقیضی درباره‌ی بازگشت تاچ آی‌دی منتشر شده است و هر دو اتفاق‌نظر دارند که این ویژگی در نمایشگر آیفون‌های بعدی جای خواهد گرفت. به‌طورکلی، استفاده از تاچ آی‌دی برای موقعیت‌هایی که فیس آی‌دی کارآمد نیست، مانند استفاده از ماسک، می‌تواند بسیار مفید باشد. علاوه‌براین، در گزارش جدیدی تحلیلگر وال‌استریت ژورنال ادعا می‌کند که از یکی از کارمندان پیشین اپل شنیده است که این شرکت مشغول کار روی حسگر اثر‌انگشت اپتیکال برای ادغام با نمایشگر است؛ زیرا این نوع حسگر می‌تواند سرعت و دقت تشخیص بیشتری در‌مقایسه‌با راه‌‌حل مبتنی‌بر اولتراسونیک ارائه دهند.

جان پراسر کارنامه‌ی درخشانی در زمینه‌ی افشای تاریخ عرضه‌ی محصولات اپل دارد. بااین‌حال، همیشه این احتمال وجود دارد که باتوجه‌به کمبود قطعات و مشکلات لجستیکی یا حتی تأثیرات مخرب همه‌گیری ویروس کرونا، محصولات جدید قبل از عرضه دوباره به‌تأخیر بیفتد؛ بنابراین، پیشنهاد می‌شود که تا زمان انتشار اطلاعات موثق و رسمی، به این خبر به دید شایعه نگاه کنید.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    962 بازدید

    0 نظر

    درج: 28 بهمن 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir