دریانوردی با قایق های کوسه ای

+1
دریانوردی با قایق های کوسه ای
دریانوردی نمایشی شگرف در قایقرانی های تفریحی است. در طی ده سال مهندسی دقیق و آزمایشات گسترده در یک آب انبار کاملاً ایمن و ثابت که می تواند مجازات مداوم محیط دریایی را تحمل کند ، نتیجه گرفته است. هر دریانورد دستی برای مشخصات فردی مطلوب مشتری ساخته می شود.

قابل استفاده در مدل SHARK STYLE X ، KILLER WHALE Y MODE ، یا مدل DOLPHIN STYLE Z ؛ هر دریانورد یک خلاقیت منحصر به فرد است که در آن مشتری ها می توانند از یک آرایه گسترده گزینه های فردی انتخاب کنند. خطوط ارگانیک بدن مجسمه سازی کشتی ، منظره ای فراموش نشدنی را ارائه می دهد ، مانند اتحادیه پیچ خورده یک هواپیمای دریایی و یک جنگنده با عملکرد بالا. کانوپی آکریلیک و مشاهده بنادر زیر آب به خلبان و مسافر یک نمای نزدیک به 360 درجه می دهد زیرا آنها از طریق آب در سرعت نفس کشیدن پرواز می کنند.

 

 
 

 


دوست نداشته باشید از آبشار متعارف استفاده کنید که فقط در یک هواپیمای دو بعدی فعالیت می کند ، دریانورد بیشتر کار می کند مثل هواپیمای دارای سه محور کنترل کامل - PITCH ، ROLL و YAW. این اجازه می دهد که رگ به چپ و راست تراشیده شود ، از بالا بپرید ، زیر آب بروید و به اندازه موج ها برش دهید. آخرین مدل ما حتی با 360 درجه درجه حرارتی در آب قابل اجرا است!

چوب های دستی به جلو و عقب حرکت می کنند و به طرف جلو در طرف مقابل متصل می شوند. اگر آنها را به جلو هل دهید ، آنها هر دو بال را پایین می آورند و مرکز صنایع دستی زیر آب را خراب می کند. اگر آنها را بکشید هر دو قایق در هواپیما بلند می شوند. اگر یکی را به جلو فشار دهید و یک نفر را بچرخانید ، قایق را به طرف دیگر می چرخاند و جایگزین دیگری می شود که به سمت دیگر می پیچد.

 

 
 

 


پدال ها به سمت چپ و راست حرکت می کنند (که نازل جت را به چپ و راست می چرخاند) و قایق را به چپ و راست روی محوری سطح می چرخاند. پدال ها همچنین حرکت می کنند که نازل جت و بالابرهای عقب را بالا و پایین می کند. با فشار انگشتان خود به جلو ، نازل جت را به سمت پایین نشان می دهد ، و مجبور می کنید بینی را پایین بیاورید (قایق را به زیر آب می برد). انگشتان پا را به عقب بردارید و نازل جت را بالا بیاورد ، که بینی را بالا می آورد (برای بیرون آمدن از شیرجه).

بالهای اصلی باید در طول غواصی و کار مانند بالهای هواپیما در جهت معکوس ، جبران خریدهای صنایع دستی و نگهداری آن در زیر آب ، از بین بروند. تغییرات مختلف کنترل ها در زمان های مختلف نتیجه در مانورهای متفاوتی که می توانیم انجام دهیم.

همه مدل ها برای استفاده و فروش تفریحی تأیید شده اند و می توانند به عنوان یک نیروگاه داخلی متعارف در بیشتر کشورها ثبت شوند. لطفاً توجه داشته باشید ، SEBREACHACHER یک SUBMARINE یا JET SKI در نظر گرفته نمی شود.

 

 
 

 


دریانورد فقط به این معنی است که فقط زیر سطح برای مدت کوتاهی فرو بروم. شما به طور معمول کمتر از 5-6 پا نمی روید ، و همچنین از سطح تجربه شما به عنوان یک خلبان وابسته خواهد بود. بیشتر افراد در حدود 5 تا 10 ثانیه در هر زمان زیر فشار هستند و تقریباً همیشه دارای یک قسمت از اسنورکل بالاتر از جدول آب هستند. رانندگان با تجربه بیشتر می توانند قبل از راه اندازی از طریق سطح زیر آب در طول مدت طولانی تر بمانند. همچنین لازم است SNORKEL / DORSAL FIN را که هوای شما برای موتور دریافت می کند ، در نظر بگیرید. شیرجه رفتن در زیر عمق SNORKEL فقط باعث توقف موتور می شود و سپس قایق همیشه به سطح خود برمی گردد. هنگامی که غواصی عملی انجام می شود ، غیر از زیر آب و نوع معمولی ، جستجوگر دریایی کاملاً قابل مشاهده است - شبیه برخی از اپراتورهای اسکی اسکی که می توانند زیر آب اسکی را مجبور کنند. شما هنوز هم بیداری بزرگ پشت قایق را می بینید ، علاوه بر این ، هنوز آن را می شنوید. ما به طور جدی توصیه می کنیم که مشتریان ما از یک قایق شاسی دار با ارتباط رادیویی در بین شناورهای دریایی و آن قایق استفاده می کنند.

دریانورد به طور مثبت خریدار است ، و مهندسی شده است تا همیشه خود-حق باشد. تصور کنید اگر سیلندر دارید و وزن فلز را به قسمت انتهایی داخل آن و فوم سبک وزن را به بالای داخل آن اضافه می کنید. حتی اگر آن سیلندر با آب پر شود ، قسمت بلندتر سیلندر همیشه به سمت پایین حرکت می کند و قسمت شناور سبکتر از سیلندر همیشه به بالای صفحه می رود. این چگونه خود-حقوقی دریانورد است. مدل زودهنگام از جت اسکی استفاده کنید تا همان کار را انجام دهد ، اما همانطور که بزرگتر و بسیار گسترده تر می شوند دیگر نمی توانند خودراستی کنند و برعکس می شوند. به دلیل شکل سیلندر دریانورد برای ساختن خود-راست کشتی بسیار آسان بود. بال های سنگین و وزن موتور همه در مخزن کم قرار گرفته اند و از این رو قله های سنگین آن را در سمت راست خود قرار می دهند.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,149 بازدید

    0 نظر

    درج: 12 بهمن 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir