هواوی نمایشگر هوشمند خودرو معرفی کرد

0
هواوی نمایشگر هوشمند خودرو معرفی کرد
هواوی به‌تازگی از نمایشگر هوشمند خودرو پرده‌برداری کرده است که ۲۵۹ دلار قیمت دارد و مبتنی ‌بر HiCar است. نمایشگر خودرو هواوی به‌زودی عرضه خواهد شد.
هواوی اخیرا کنفرانسی در چین برگزار کرد که روی صفحه‌نمایش تمرکز ویژه‌ای داشت. در این مراسم نمایشگرهای Huawei Smart Screen S و Huawei Smart Sreen S Pro که متعلق ‌به خانواده‌ی Huawei Smart Selection Car Smart Screen هستند معرفی شدند. این نمایشگرهای هوشمند برچسب قیمت پایه‌ی ۱۶۹۹ یوآن (تقریبا ۲۵۹ دلار) را یدک می‌کشند. 

محصول جدید هواوی صفحه‌نمایشی لمسی است که ابعادش به ۸٫۹ اینچ می‌رسد و حداکثر روشنایی ۷۰۰ نیت و وضوح ۱۹۲۰ در ۷۲۰ پیکسل ارائه می‌دهد. نمایشگر خودرو هواوی پوششی ضد انعکاس دارد و از قابلیتی ویژه پشتیبانی می‌کند تا بتوان اپلیکیشن‌های موبایل را روی آن باز کرد.

نمایشگر هواوی به‌صورت پیش‌فرض دارای بیش از ۳۰ اپلیکیشن پرکاربرد نظیر بایدو مپس، گوگل مپس و چند اپلیکیشن مسیریاب دیگر است. به‌علاوه در نمایشگر هواوی اپلیکیشن‌هایی مثل NetEase Cloud،اKugou،اHimalaya و دیگر اپلیکیشن‌های موسیقی پیدا می‌شود.

 

 
 

 



نمایشگر هوشمند هواوی برای خودروها دارای دوربین پشتی و جلویی است که کاربر می‌تواند با آن‌ها تعامل برقرار کند. دوربین پشتی، لنز فوق عریض دارد و از طریق آن می‌توان مسیر رانندگی را ضبط کرد. دوربین جلویی محصول مکانیسم پاپ‌آپ (بالاجهنده) دارد.

نمایشگر هوشمند هواوی پایه‌ی ۳۶۰ درجه‌ی قابل‌تنظیم دارد و از سیستم کنترل از طریق فرمان صوتی و و تکان دادن دست پشتیبانی می‌کند. نمایشگر هواوی را می‌توان به سیستم صوتی خودرو متصل کرد. این نمایشگر برای باز کردن اپلیکیشن‌های موبایل، ازطریق وای‌فای یا بلوتوث به گوشی وصل می‌شود. 
در جریان برگزاری کنفرانس، یو چنگ‌دونگ (رهبر واحد کسب‌و‌کار مصرفی هواوی) اعلام کرد این شرکت با بیش از ۲۰ تولیدکننده‌ی خودرو برای استفاده از نمایشگر هوشمند جدید که مبتنی‌ بر HiCar است به توافق رسیده. راهکار HiCar با بیش از ۱۵۰ مدل خودرو سازگاری دارد و از بیش از ۳۰ اپلیکیشن مهم پشتیبانی می‌کند.

 

 
 

 



هواوی قصد دارد تا سال ۲۰۲۱، HiCar را روی بیش از پنج میلیون خودرو به‌صورت پیش‌فرض نصب کند. یو چنگ‌دونگ می‌گوید HiCar از لحاظ ارائه‌ی تجربه‌ی غنی اپلیکیشن، موفق‌تر از سیستم‌های مشابه اپل و اندروید عمل می‌کند. نمایشگر هوشمند هواوی با برچسب قیمت ۱۶۹۹ یوآن (تقریبا ۲۵۹ دلار) قرار است در تاریخ ۸ ژانویه‌ی ۲۰۲۱ (۱۹ دی ۱۳۹۹) به‌صورت رسمی عرضه شود. پیش‌خرید محصول از دو روز دیگر آغاز می‌شود.
هواوی طی سال‌‌های اخیر در صنایع تازه‌ای ورود کرده است و به‌ نظر می‌رسد که به‌ مرور زمان، با جدیت بیشتری صنعت خودرو را دنبال می‌کند. هواوی می‌گوید نمایشگر هوشمندش قدمی مثبت در حوزه‌ی خودرو و شهر هوشمند محسوب می‌شود. هواوی ازطریق هوش مصنوعی و پردازش ابری قصد دارد در آینده‌ای نزدیک خودروهای هوشمند را روی کار بیاورد. هواوی می‌گوید شنژن نخستین شهری است که قصد دارد آن را کاملا هوشمند کند.
اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    680 بازدید

    0 نظر

    درج: 8 دی 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir