رونمایی پورشه 911 با تیونینگ TechArt

0
رونمایی پورشه 911 با تیونینگ TechArt

شرکت KMR به تیونینگ محصولات پورشه مشهور است. این شرکت علاقه‌ی زیادی به تبدیل مدل‌های پورشه ۹۱۱ به خودرو‌های آفرودی و مسابقه‌ای دارد و این کار را برای مشتریان سفارشی خود انجام می‌دهد. شرکت دیگری به‌نام Vonnen نیز وجود دارد که سیستم هیبریدی ویژه‌ای به‌نام Shadow Drive برای پورشه ۹۱۱ سری ۹۹۱ طراحی کرده است. حال این دو شرکت در پروژه‌ی پورشه ۹۱۱ توربو S باهم همکاری کرده‌اند.


اولین سؤالی که در ذهن ایجاد می‌شود، این است که چرا باید سیستم‌های هیبریدی سنگین‌وزن را روی پورشه ۹۱۱ نصب کرد؟ در پاسخ باید گفت سیستم هیبریدی ابداعی Vonnen وزن چندانی ندارد و مجموعه‌ای جمع‌و‌جور است و موتوربرقی آن نیز در جایی قرار دارد که در خودرو‌های دیگر چرخ‌طیار در آنجا نصب می‌شود. باتری هم در صندوق جلو جا داده شده است.

 

 
 

 

موتور برقی ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت دارد که آن را باید با قدرت پیشرانه‌ی استاندارد ۹۱۱ توربو S جمع کرد. در فرایند اعمال تغییرات روی پورشه ۹۱۱ بسیاری از بخش‌های اضافی از خودرو حذف شدند؛ به‌همین‌دلیل، نصب سیستم هیبرید فقط درحدود ۸۰ کیلوگرم به وزن خودرو اضافه کرده است. این عدد درمقابل قدرت بیشتر سیستم هیبریدی و کاهش مصرف سوخت خودرو منطقی به‌نظر می‌رسد.

عملکرد سیستم هیبریدی Shadow Drive بسیار عالی است و مشتاقیم این سیستم تیونینگ خاص را هرچه‌زودتر به مشتریان خود عرضه کنیم. توانایی این سیستم در فراهم‌کردن قدرت به‌صورت آنی بدون تأثیر منفی روی مصرف سوخت و آلایندگی خودرو فوق‌العاده است. چنین سیستمی قدرت تسلا را درکنار لذت رانندگی پورشه دارد و مشتریان ما چنین چیزی را چه برای خودرو‌های استاندارد و چه برای خودرو‌های سفارشی خواهند پسندید.

در مراسم رونمایی پورشه ۹۱۱ توربو S سافاری به هزینه‌ی اعمال تغییرات اشاره‌ای نشد؛ ولی به‌احتمال قوی قیمت آن برای هریک از مدل‌های ۹۱۱ متفاوت است. این خودرو در نقاط مختلفی شامل مرکز KMR در مدیسون ایالت ویسکانسین به‌نمایش درخواهد آمد تا مشتریان از نزدیک با آن آشنا شوند.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,194 بازدید

    0 نظر

    درج: 10 شهریور 1399

    توسط: e.timsari
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir