الکامپ ۹۹ از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد

0
الکامپ ۹۹ از ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد

به‌دنبال لغو رویدادها و نمایشگاه‌های مختلف به‌علت شیوع ویروس کرونا، برگزاری نمایشگاه الکامپ ۹۹ نیز تا شهریور ماه به‌تعویق افتاد.

شیوع ویروس کرونا، برگزاری مراسم‌ها و نمایشگاه‌های مختلف را در سطح جهانی تحت تأثیر خود قرار داده است. در جدیدترین خبر از تعطیلی رویدادها در ایران، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای (نصر) اعلام کرد نمایشگاه الکامپ امسال ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی نصر کشور، الکامپ امسال که برگزاری آن در پی ملاحظات بهداشتی برای فاصله‌گذاری اجتماعی به تاخیر افتاده بود، در هماهنگی با شرکت سهامی نمایشگاه‌ها به انتهای شهریورماه انتقال پیدا کرده؛ در برگزاری این نمایشگاه تلاش شده تا دست‌چین مناسبی از صنعت و بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و بازیگرانی حضور پیدا کنند که به بهبود شرایط بهداشتی، اقتصادی و اجتماعی در دوران قرنطینه کمک کرده‌اند.

محمد باقر اثنی‌عشری، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در این رابطه گفته است:

در اوج بحران کرونا، هرچند بخش‌های بزرگی از بازار فناوری ایرانی لطمات سنگینی به‌لحاظ فروش، سرمایه و نیروی کار خورد، ولی بخش‌های دیگری از آن توانستند اقدمات درخشانی در زمینه آموزش، بهداشت، سرگرمی و تجارت الکترونیکی به شهروندان ارائه کنند که دامنه‌ی آن‌ها از اپراتورها و بانک‌ها تا استارت‌آپ‌ها و فروشگاه‌های آنلاین متغییر است. از همین رو، با امید به آنکه شرایط کلی اپیدمی تا پایان تابستان جاری بهبود محسوسی پیدا کند، تصمیم کمیته‌ی سیاست‌گذاری و برگزاری الکامپ بر آن شد که نسخه‌ی محدود‌تر، هوشمندتر و دقیق‌تری از نمایشگاه را در پایان فصل گرما برگزار کنیم تا فرصت بهتری برای معرفی این تلاش‌های بازیگران فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور و ترمیم آسیب‌های وارد شده به این صنعت فراهم شود.

 

 
 

 

رضا حیدری، مدیر اجرایی نمایشگاه الکامپ ۹۹ نیز گفت، طبیعتا شاهد نسخه‌ی محدود‌تری از نمایشگاه الکامپ همیشگی خواهیم بود که تمرکز بر سرویس‌های هوشمند در این عرصه دارد. او اضافه کرد: «این سرویس‌ها در دوران فاصله‌گذاری اجتماعی و پس از آن، پیش‌ران فضای اجتماعی، بهداشتی و کسب وکار خواهند بود، ولی برداشت صنفی سازمان به عنوان سازمان ‌دهنده الکامپ این است که بازار فناوری ایران به تحریک مثبت در این زمینه‌ها نیاز دارد.»

حوزه‌هایی مانند اپراتورها، سرویس‌های فروش آنلاین، محتوای دیجیتالی و سلامت آنلاین در این دوران با وجود محدودیت‌های فراوان، خدمات شایان توجهی به مردم ارائه کرده‌اند که در نمایشگاه پیش‌رو عرصه برای شناساندن، تقویت و توسعه آن‌ها فراهم خواهد بود. البته همچنان توجه به ملاحظات بهداشتی و شرایط کلی فاصله‌گذاری اجتماعی بالاترین اولویت در برگزاری نمایشگاه الکامپ هوشمند آینده است و از تمامی راهکارهای موجود برای دسترسی الکترونیک به محتوا و حاضرین نمایشگاه استفاده خواهد شد.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    755 بازدید

    0 نظر

    درج: 22 اردیبهشت 1399

    توسط: mahini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir