شورولت کوروت هنسی با قدرت معرفی خواهد شد

0
شورولت کوروت هنسی با قدرت معرفی خواهد شد

اگر بخواهیم تیونر هنسی را با نام یک خودرو توصیف کنیم، این خودرو قطعا شورولت کوروت خواهد بود. رابطه‌ی هنسی با کوروت بسیار قدیمی و قوی است و حالا امروز هنسی اعلام کرده که نسخه‌ای قدرتمند از آخرین نسل شورولت کوروت را با قدرت ۱۲۰۰ اسب بخاری به بازار خواهد فرستاد. هنسی همچنین کیت‌های تیونینگ سبک‌تری را هم برای کوروت موتور وسط تدارک دیده است که در آینده رونمایی خواهند شد. 

هنسی ابتدا اقدام به معرفی یک سیستم اگزوز برای این خودرو کرده است که می‌تواند قدرت موتور را مقداری افزایش دهد. میزان دقیق این افزایش قدرت هنوز اعلام نشده است. پس از آن مشتریان می‌توانند با نصب کیت سوپرشارژر روی موتور کوروت C8 قدرت پیشرانه را تا ۷۰۰ اسب‌بخار ارتقا دهند. قوی‌ترین برنامه‌ی ارتقا نیز شامل نصب دو عدد توربوشارژر روی پیشرانه‌ی LS2 V8 کوروت است که قدرت آن را تا ۱۲۰۰ اسب‌بخار افزایش می‌دهد. برای انتقال این نیرو به چرخ‌های عقب هنسی اقدام به تقویت جعبه‌دنده دوبل کلاچ کوروت نیز کرده است. در کنار این افزایش قدرت، هنسی بادی کیتی با نام CarbonAero را نیز برای کوروت طراحی کرده است. دیگر تغییرات اعمال شده روی شورولت کوروت شامل نصب ترمزهای قوی ساخت برمبو، سیستم تعلیق تنظیم شونده و رینگ و تایرهای جدید هستند.

 

 
 

 

جالب اینجا است که چندی پیش در اخبار آمده بود ECU شورولت کوروت C8 طوری طراحی شده که امکان تیونینگ کردن این خودرو وجود ندارد. کوروت C7 ZR1 نیز سیستم مشابهی داشت ولی هنسی توانست آن خودرو را تقویت کند. هنوز مشخص نیست که آیا هنسی تاکنون توانسته ECU کوروت ۲۰۲۰ را قفل گشایی کند یا نه اما باتوجه به مصمم بودن این شرکت احتمالا تا زمان ورود به بازار کوروت هنسی خواهد توانست اسب‌بخار این خودرو را افزایش دهد. 

 

 
 

 

در حال حاضر شایعاتی مبنی بر استفاده‌ی کوروت ZR1 جدید از پیشرانه‌ی توربوشارژردار وجود دارد. فعلا می‌دانیم که این خودرو از پیشرانه‌ی دور بالای V8 از نوع DOHC متعلق به مدل C8.R استفاده خواهد کرد. این مدل از سیستم کمکی برقی و سیستم چهار چرخ محرک نیز بهره‌مند خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود که قدرتی در حدود ۹۰۰ اسب‌بخار داشته باشد. اخباری مبنی بر تولید نسخه‌ای هزار اسب بخاری از کوروت با نام کوروت Zora نیز وجود دارد که البته فعلا به‌صورت رسمی توسط شورولت تأیید نشده است.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    865 بازدید

    0 نظر

    درج: 16 آذر 1398

    توسط: mahini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir