پیکسل 4 گوگل در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود

0
پیکسل 4 گوگل در چه رنگ‌هایی عرضه می‌شود

گوگل طبق وعده‌ی پیشینش قصد دارد با برگزاری رویدادی در ماه آینده‌ی میلادی، گوشی‌های خانواده‌ی پیکسل ۴ شامل پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال (Google Pixel 4 XL) را رونمایی کند. خبر ساخت پیکسل ۴ مدت‌ها پیش با انتشار رندری رسمی از سوی گوگل تأیید شد و از آن زمان تاکنون شاهد فاش شدن اطلاعات زیادی از این گوشی بوده‌ایم، البته هنوز هم برخی شایعات مربوط به پرچم‌دار جدید گوگل هستند که درمورد صحت‌داشتن آن‌ها مطمئن نیستیم.

به‌تازگی دو منبع به‌صورت جداگانه، رنگ‌بندی گوشی گوگل پیکسل ۴ را فاش کرده‌اند. بر این اساس ظاهرا اهالی مانتین‌ویو قصد دارند جدیدترین پرچمدارشان را در رنگ‌های مشکی (Just Black)، سفید (Clearly White) و نارنجی (Oh So Orange) عرضه کنند؛ جالب است که گوگل قصد دارد رنگ نارنجی پیکسل ۴ را Oh So Orange خطاب کند.

یکی از منابع موردبحث مدعی شده است که گوگل قصد دارد به‌همراه خود گوشی‌ها، قاب‌های مخصوص آن‌ها را نیز به فروش برساند. این قاب‌ها در چهار رنگ آبی،‌ سفیدِ گچی، مشکی و نارنجی روانه‌ی بازار خواهند شد. اگر پیگیر اخبار بوده باشید، می‌دانید که طبق شایعات جدید گوشی‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال قرار است دارای نمایشگر OLED با اندازه‌ی ۵/۷ و ۶/۳ اینچ (به‌ترتیب) باشند. هردوی این نمایشگرها، رفرش‌ریت (نرخ نوسازی) ۹۰ هرتز را ارائه خواهند داد.

پرچمداران جدید گوگل در پنل پشتی میزبان دوربینی دوگانه خواهند بود؛ دوربین اصلی از حسگر ۱۲ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و دوربین ثانویه به حسگری ۱۶ مگاپیکسلی به‌همراه لنز تله‌فوتو مجهز خواهد شد. این گوشی‌ها برای پردازش کارهای مختلف از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام استفاده خواهند کرد و به ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم در کنار ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی تجهیز خواهند شد.

 

 
 

 

پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال محتوای صوتی را از طریق اسپیکر استریو پخش خواهند کرد و از ماژول امنیتی Titan M بهره خواهند گرفت؛ ماژول امنیتی یادشده، نخستین بار با پیکسل ۳ معرفی شد و در آن گوشی حضور پیدا کرد. افزون بر موارد یادشده، گوشی‌های جدید گوگل از تراشه‌ی پیکسل ویژوال کُر (Pixel Visual Core) نیز استفاده خواهند کرد. پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس‌ال با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ عرضه خواهند شد و به‌مدت سه سال تحت پشتیبانی نرم‌افزاری خواهند بود و جدیدترین نسخه‌های اندروید را دریافت خواهند کرد.

پیکسل ۴ و ۴ ایکس‌ال تنها دستگاه‌هایی نیستند که گوگل قصد دارد در کنفرانس پیش‌رو از آن‌ها پرده‌برداری کند. انتظار داریم که این شرکت در رویداد موردبحث که تاریخ برگزاری آن برای ۱۵ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۳ مهر ۱۳۹۸) تعیین شده است، به رونمایی نسل دوم اسپیکر هوشمند Nest Mini در کنار Nest Wifi جدید و احتمالا نسل دوم پیکسل‌بوک بپردازد.

قیمت به‌روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی گوشی هوشمند نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به سوالات شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود. 

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    722 بازدید

    0 نظر

    درج: 1 مهر 1398

    توسط: mahini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir