TCL دو مدل ایرباد بی‌سیم و یک مدل هدفون روگوشی

0
TCL دو مدل ایرباد بی‌سیم و یک مدل هدفون روگوشی

تی‌سی‌ال در رویداد ایفا ۲۰۱۹، دو مدل ایرباد بی‌سیم جدید با طراحی متفاوت و یک عدد هدفون روگوشی با قابلیت حذف نویز رونمایی کرد.

وقتی از ایرباد بی‌سیم واقعی صحبت می‌شود، بی‌شک اکثر کاربران به‌‌یاد ایرپاد اپل می‌افتند؛ اما به‌نظر می‌رسد شرکت‌های دیگری همچون JBL و Optoma Nuforce و تی‌سی‌ال نیز محصولات جالبی به بازار عرضه کرده‌اند. تی‌سی‌ال دو ایرباد بی‌سیم جدید SOCL500TWS و ACTV500TWS را هم‌زمان با نمایشگاه ایفا معرفی کرده که در مقایسه با هدفون‌های سنتی، طراحی متفاوت‌تری دارند. طراحی ایربادهای جدید به‌گونه‌ای است که کاملا در داخل گوش قرار می‌گیرند و دراصل، طراحی آن‌ها وام‌گرفته از طراحی گوش داخلی است؛ درنتیجه، کاربر احساس راحتی بیشتری می‌کند.

 

 
 

 

ایرباد حرفه‌ای تی‌سی‌ال SOCL500TWS
ایرباد SOCL500TWS با درایورهای ۵.۸ میلی‌متری و طراحی بیضی‌شکل و زاویه‌دار بدنه‌، در چهار رنگ آبی، بنفش، نارنجی و مشکی به بازار عرضه می‌شود. ایرباد جدید با هر بار شارژ‌شدن می‌تواند تا ۶.۵ ساعت پلی‌بک را پشتیبانی کند و قاب شارژر ایرباد برای ۱۹.۵ ساعت بعدی، شارژ موردنیاز هدفون بی‌سیم را تأمین می‌کند. محصول جدید تی‌سی‌ال با استاندارد IPX4، برای استفاده در استخر مناسب نیست. انتظار می‌رود SOCL500TWS اواخر سال ۲۰۱۹ با قیمت ۷۹.۹۹ یورو (۹۰ دلار) به بازار عرضه شود.

 

 
 

 

ایرباد حرفه‌ای تی‌سی‌ال ACTV500TWS
تی‌سی‌ال ایرباد بی‌سیم دیگری نیز معرفی کرده است. کاربرانی که به‌دنبال هدفون بی‌سیم حرفه‌ای هستند، ACTV500TWS می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برایشان باشد. این محصول تی‌سی‌ال نیز تا پایان سال جاری در دو رنگ خاکستری و سفید با بدنه‌ی بافت‌دار به بازار عرضه خواهد شد. ایرباد مدل ACTV نیز همانند ایرباد مدل SOCL از طراحی داخلی گوش انسان بهره می‌برد، با این تفاوت که به یک جفت گوشی یدکی Comply به‌منظور جلوگیری حداکثری از نشت صدا مجهز است.

ACTV500TWS با هربار شارژ می‌تواند ۶.۵ ساعت موسیقی پخش کند و قاب ایرباد نیز تا ۲۶.۵ ساعت پخش موسیقی و ۳۳ ساعت پلی‌بک را پشتیبانی می‌کند. ایرباد مدل ACT از مدل SOCL گران‌‌تر است و تا پایان سال جاری با قیمت ۹۹.۹۹ یورو (۱۱۰ دلار)‌ به بازار عرضه خواهد شد.

 

 
 

 

هدفون روگوشی تی‌سی‌ال
تی‌سی‌ال علاوه‌بر دو مدل ایرباد بی‌سیم، هدفون بی‌سیم روگوشی جدید MTRO200NC را نیز معرفی کرده است. کاربران با استفاده از درایورهای ۳۲ میلی‌متری هدفون، می‌توانند تجربه‌ی خوشایندی از گوش فرادادن به موسیقی داشته باشند. هدفون از قابلیت حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند.

براساس اعلام تی‌سی‌ال، هدفون‌های سری MTRO با هربار شارژ‌شدن تا ۲۰ ساعت پلی‌بک (درصورت غیرفعال‌بودن ANC) و ۱۷ ساعت پلی‌بک (درصورت فعال‌بودن ANC) پشتیبانی می‌کنند. این هدفون با فناوری شارژ سریع و تنها ۱۵ دقیقه در شارژماندن، می‌تواند چهار ساعت پلی‌بک را پشتیبانی کند. هدفون روگوشی جدید تی‌سی‌ال اواخر سال جاری میلادی با قیمت ۶۹.۹۹ یورو (۷۵ دلار)‌ به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    1,244 بازدید

    0 نظر

    درج: 17 شهریور 1398

    توسط: mahini
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir