فراخوان ثبت‌نام دردومین المپیاد بین‌المللی سواد رسانه‌ای

0
فراخوان ثبت‌نام دردومین المپیاد بین‌المللی سواد رسانه‌ای

فراخوان ثبت‌نام در دومین دوره المپیاد بین‌المللی سواد رسانه‌ای منتشر شد. این المپیاد از سوی باشگاه سواد رسانه‌ای برگزار می‌شود.

دومین دوره المپیاد بین‌المللی سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان پایه دهم و یازدهم متوسطه در سال ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. پس از برگزاری نخستین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای در سال ۱۳۹۶ در ایران و همچنین برگزاری رویداد بین المللی IMLO ۲۰۱۸ در کشور مالزی که با حضور برگزیدگان مدال طلای المپیاد ملی ایران و مشارکت دانش آموزان برگزیده مالزیایی در حال برگزاری است؛ باشگاه سواد رسانه ای اقدام به برگزاری دومین دوره المپیاد کرد.

نخستین مرحله این رویدادِ سه مرحله‌ای در قالب آزمونی تستی، جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ ساعت ۱۴ به صورت همزمان در حوزه‌های امتحانیِ اعلام شده در شهرهای مشخص شده برگزار می‌شود. برگزیدگان مرحله نخست در قالب آزمونی تشریحی در تیر ماه ۹۷ به رقابت می‌پردازند. در انتها تیم نهایی برگزیدگان مرحله دوم در قالب اردویی چند روزه در مرداد ماه ۹۷ رقابت کرده و مدالهای طلا، نقره و برنز را از آنِ خود می‌کنند. برگزیدگان مدال طلا به عنوان تیم ایران در دومین المپیاد بین‌المللی سواد رسانه‌ای (IMLO ۲۰۱۹) که در یکی از کشورهای خارجی برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

سوالات مرحله اولِ این آزمون بر اساس سرفصل‌های کتاب درسیِ تفکر و سواد رسانه‌ای طراحی می‌شود و برای مطالعات تکمیلی دو کتاب دیگر به نامهای «۱۵۰ هشتگ نهضت سواد رسانه ای» نوشته سیدبشیر حسینی و حسین حق پناه و همچنین کتاب «سواد رسانه» نوشته «محمد محمدی» برای این رویداد مدنظر قرار گرفته است که این کتابها از طریق سایت باشگاه سواد رسانه‌ای و همچنین سایت سبد سواد رسانه قابل دریافت است.

دانش آموزان علاقه مندِ پایه دهم و یازدهم می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه سواد رسانه‌ای به نشانی IMLC.ir نهایتا تا تاریخ ۲۰ فروردین ۹۷ نسبت به ثبت نام در این رویداد بین‌المللی اقدام کنند. دانش آموزان باید حین ثبت نام اطمینان حاصل کنند که حداقل یکی از حوزه‌های امتحانی در نزدیکی محل سکونتشان قرار دارد. ضمن اینکه به تدریج بر تعداد حوزه‌های امتحانی این رویداد کشوری افزوده خواهد شد که محل این حوزه‌های جدید از طریق سایت اطلاع رسانی باشگاه سواد رسانه ای به اطلاع خواهد رسید.

این رویداد توسط باشگاه سواد رسانه‌ای ایران و با حمایت اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزی، موسسه آینده سازان، بسیج سازمان صدا و سیما، مجتمع آموزشی پژوهشی آوینی، سازمان فضای مجازی سراج، مدرسه هنر و رسانه آینه، موسسه فرهنگی آموزشی هدایت میزان، موسسه فرهنگی آموزشی تزکیه، موسسه مسیر، موسسه هنروما و همچنین دبیرخانه بین المللی المپیاد IMLO برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری:
  • مطالب مرتبط

    

    ارسال مطلب به ایمیل دوستاتون:


    2,618 بازدید

    0 نظر

    درج: 14 اسفند 1396

    توسط: poortahan
    وضعیت: آفلاین
    گروه کاربری: پشتیبانی سایت

    ارسال دیدگاه (0 مورد)

    در حال حاضر نظری در این مطلب ارسال نشده است.
    کتاب های لقمه
    سمپادیوم
    کنکوریوم
    مهارت معلمی دین و زندگی واقعا جامع کنکور فرهنگیان

    دسته بندی مطالب

    کتاب های تیزهوشان
    کتاب های تست پایه

    آخرین نظرات ارسالی

    خیلی عالیه خیلی عالیه
    سلام کنکوریوم تجربی کنکور ۱۴۰۳ کی موجود میشه؟ سلام کنکوریوم
    نروژی اولی از راسته یا چپ؟ نروژی اولی از راسته یا چپ؟
    سلام وقت بخیر،بیخشید این کتاب تا اوایل بهمن موجود میشه خواهشا

    آمار سایت

    با ما در ارتباط باشید ، منتظر نظرات شما هستیم.
    
    عضویت در خبرنامه ایمیلی :
    برای عضویت در خبرنامه پیامکی، عدد 1 را به 02196884 پیامک کنید.
    رضایت مندی مشتری
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره وب و موبایل ایران
    جشنواره کتاب مجازی
    برند محبوب مصرف کنندگان
    Copyright © 2010 - 2023 Mehromah.ir